Nyár közepe van. Nyár közepe és marhára unom magam. Egy fontos dolog történik ezen a napon. Betöltöm a 18-at, azaz hivatalosan is felnőtt nő leszek. Hihetetlen, hogy szalad az idő. Nemrég még kislányként álmodoztam a Roxfortról, mostmeg igazából azt csinálhatok, amit akarok. Nem szólhat senki közbe. Ha akarok, el is költözhetek innen, mert végülis megtehetem. Persze, nem fogom megtenni, mivel felesleges a Roxfort miatt és nem állok készen, hogy egyedül lakjak. Maradok még a szüleimnél, jobban járok.
Viszont hihetetlen, hogy idén megkezdem a hatodik évemet a Roxfortban, jövőre pedig az utolsót és ennyi volt. Irigylem a húgomat. Ő most lesz még csak negyedikes és hátra van még neki három év. Szívesen lennék még negyedikes. Legalább nem kell azon gondolkodni, hogy hamarosan vége lesz mindennek. De nem is kell ezzel foglalkozni, hiszen még nekem is van két évem. Szóval ne is el haladjunk ennyire előre.
Amit még nem említettem, hogy ülök az ágyamon, nézek ki a fejemből és rajtam van egy hosszú pulcsi. Igen, nyáron pulcsiban vagyok és még a kapucniját is felvettem. Hogy miért is vagyok pulcsiban? Nos, azért, mert ez a pulcsi különleges. Ez a pulcsi a barátomé, azaz Draco Malfoy mardekáros pulcsija. Odaadta az utolsó napon, mert kértem, hogy hadd hozzam haza magammal és miattam megvált tőle. Legalább pótolja egy kicsit a hiányát.
Sajnos az előző évem egy kész katasztrófa volt. Nem is szeretnék arról az évről beszélni. Lehet, hogy az év vége jól végződött, de akkor is borzasztó volt, mert szenvedtem. Depressziós voltam, fiúkkal keféltem és úgy néztem ki, mint egy rossz ribanc. Örülök, hogy ennek a korszaknak is vége. Hála Draconak.
Viszont azt említettem, hogy most is, úgy ülök itt, mint egy depis? Ha nem, akkor most mondom. És ez is Draco miatt van. Mindennap írtam neki levelet, hogy mennyire hiányolom, szeretem és mindenféle romantikus írásokat. Semelyikre nem válaszolt.. Nem kaptam egyetlenegy választ sem tőle. Pedig megígérte, hogy tartani fogjuk a kapcsolatot és írni fog mindennap. Ezért is fordultam be. Így mégjobban hiányzik, hogy nem is írogatunk és állandóan figyelem azt a nyamvadt ablakot, hátha berepül Draco baglya. Hiába néztem, sose jött a válasz.. Nyugtattam magamat azzal, hogy biztos elfoglalt, vagy a szülei miatt nem tud írni, de már letelt majdnem a nyár közepe..
Szerencsére Harryékkel tartom a kapcsolatot és tudtam, hogy a szülinapomon is küldeni fognak valamit. Viszont abba biztos voltam, hogy Draco elfelejtette.. Sose küldött semmilyen levelet a nyár folyamán, miért is küldene pont most ezen a napon?
Igazam is volt. Három bagoly repült be. Tudtam, hogy gondolni fognak rám. Először szokásosan Hermione ajándékával kezdtem. Tőle kaptam egy szokásos könyvet és újabb sminkkészletet. Hát, igen. Ali minek is örülne igazán? Könyvnek és sminknek. Mindenki pontosan tudja, mit kell nekem venni. Viszont, most legjobban Draco levelének örülnék..
Kinyitottam Hermione levelét és elolvastam.
--------------------------------------------------------------
Drága, Ali!
Hivatalosan is felnőtt nő lettél. Gondolom, eléggé fura, de mit számít az, hiszen csak egy kor. Természetesen tudtam, minek fogsz igazán örülni és remélem, tetszik! Szóval nagyon boldog szülinapot, drága! Használd ki ezt a napot, mert ez kifejezetten csakis a te napod! Ja, és nyugi, itt van egy kis emlékeztető. Már egy hónap se és láthatod Malfoyt! Hamar eltelik.
Sok puszi mindenkinek.
Hermi
U.I. Fogadok, hogy az utolsó mondattól úgy vigyorogsz, mint a tejbetök. Remélem, sikerült megmosolyogtatni.
YOU ARE READING
Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)
Fanfiction"𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮'𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓻𝓾𝓷𝓼 𝓸𝓾𝓽. 𝓣𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓪 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰.,, "-Megmentettél...