[Erősen +18, csakis saját felelősségre!]
Ismét eltelt pár nap. Kezdem úgy érezni, hogy Draco játszadozik velem. Astoriával tök jól elvannak, én meg csak akkor vagyok jó, amikor nincs a közelben. Persze én most is ugyanúgy szeretem őt, nem azzal van gond, csak jó lenne, ha titokban is többet lennénk együtt. Úgy, mint régen. Akkor is sokat voltunk együtt titokban. Most meg csak Astoriát ugrálja körül. Oké, hogy csak parancsra teszi, de akkor is ez már sok. Nem érti meg, hogy milyen érzés ez nekem. Ha fordítva lenne, hogy esne neki? Örülnék, ha kinyítná végre a száját az apja előtt, mert így mindkettőnket tönkretesz. Folyamatosan el is távolodunk egymástól, amit nem igazán szeretnék. Kéne végre egy olyan pillanat, amikor csak kettesben tudunk lenni és végre el lennénk, mint két szerelmes pár. Remélem, valamikor lesz egymásra is időnk. Bízok benne.
Ma reggel bejelentették, hogy este egy rendezvény kerül megrendezésre a nagyterembe. Gondolták, hogy mivel ilyen borzasztó időszakon megyünk keresztül, megérdemlik a diákok és a tanárok is a kikapcsolódást és a szórakozást. McGalagony ötlete volt, ami nagyon jófejség volt tőle, hogy gondolt ránk. Bevallom, én nagyon vártam. Elvileg ez nem olyan tipikus bebaszós buli lesz, hanem inkább alkalmi, azaz ünnepélyes. McGalagony szereti a báli hangulatú rendezvényeket. A karácsonyi bál ötlete is az övé volt, vagyis inkább a szervezésben volt benne. Kíváncsi leszek erre a partira. Mondjuk, Dracoval nem lehetek, szóval ez máris egy mínusz pont. Pedig ismét táncolnék vele egyet. Semelyik évben nem maradhat ki. Úgy tűnik, ebben az évben kimarad.. Fantasztikus, hogy még a barátommal se lehetek együtt.. Mindegy, majd valahogy alakulni fog. Meglátjuk.
Viszont eszembe jutott valami. Mi lenne, ha elmennék a Roxmortsba és választanák egy csinos alkalmi ruhát? Nem mindennapi, hogy ünnepélyesen kell felöltözni és én nagyon szeretek csinosan öltözni. És persze el is akarom csábítani Dracot. Ahogy ismerem, biztosan megőrül, ha meglát. Igazából mindegy, milyen ruhát választok, mert ugyanúgy elájul tőlem. Mondjuk, lehet, hogy Astoria sokkal csinosabb lesz, de pont le is szarom. Ez nem szépségverseny. Én csak kiöltözöm, ahogyan szeretnék és ennyi. A szőke meg majd úgyis eldönti, hogy kihez vonzódik jobban. Remélem, majd hozzám.
Meg is van, hogy kivel megyek el ruhát nézni. Természetesen Ginnyre gondoltam. Legalább tartunk egy csajos napot és közben beszélgetünk egy jót. Szerintem, biztosan benne lesz.
Meg is kerestem a lányt és rákérdeztem.
-Szia, Ginny, nincs kedved velem eljönni ruhát nézni a ma estére?
-Dehogynem, szívesen elmegyek! - egyezett bele. - Úgyis akartam én is nézni egy ruhát, szóval akkor veled tartok. Ha gondolod, közben mesélhetsz is Dracoról.Bólintottam. Ginny tényleg megértő és kedves lány, szóval biztosan nem fog egy rossz szót se mondani. Sőt, örülni fog, hogy titokban együtt maradtunk. Csak annak biztos nem, hogy Draconak színészkednie kell. Mondjuk, annak én se. Kíváncsi leszek a véleményére, de nagyon is.
Nem is vártunk tovább, kimentünk a kastélyból és elindultunk a falu felé. Mivel ketten voltunk, így nyugodtan beszélhettem róla. Senki nem fogja meghallani szerencsére.
-Szóval mesélj, mi az az egész, ami köztetek van? - tette fel a kérdést.
Sóhajtottam egyet, majd összeszedtem a gondolataimat és elmondtam mindent, amit Draco is mondott.
-Szóval egyáltalán nem szakítottunk, csak úgy teszünk, mintha nem lennénk együtt. Igazából Draco kért még, hogy senkinek ne mondjam el, de neked elmondom, mert bízok benned és a barátnőm vagy. Apja megparancsolta, hogy legyen Astoriával együtt és jöjjenek össze. Csak úgy engedte el őt a Roxfortba és az SVK tanár, Amycus figyeli őket, hogy együtt vannak-e és ha megtudják, hogy még mindig együtt vagyunk, elvileg abból nagy baj lenne. Konkrétan megölne, mivel mugliszületésű vagyok. Ezért kell Draconak színészkednie és ezért közeledik ennyire Astoriához, ami persze kurvára zavar, de tudom, hogy ugyanúgy szeret és ez csak egy színjáték. Kérdeztem, hogy miért nem áll ki magáért, de apjával szemben nagyon nehéz, amit meg is értek. Szóval igazából ez van most köztünk. Titkos kapcsolat, de így is félek, hogy elveszítem..
KAMU SEDANG MEMBACA
Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)
Fiksi Penggemar"𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮'𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓻𝓾𝓷𝓼 𝓸𝓾𝓽. 𝓣𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓪 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰.,, "-Megmentettél...