[Erősen +18]
Egy izgalmas napnak nézünk elébe. Ma lesz az első meccs. Csodálkoztam, hogy még ilyenkor is megtartják, de örültem neki. Viszont annak mégjobban örültem, hogy Draco is játszani fog. Meglepődtem, mivel tavaly eléggé nem akart kviddicsezni, gondolom a szekrény miatt, és a csapatkapitány posztot se vállalta be, de ez szerencsére megváltozott. Bejelentette, hogy csapatkapitány lett. Annyira örültem a hírnek, mert ez nagyon fontos a jövője miatt és erre vártam, hogy végre az legyen. Természetesen van egy nagyon menő Tűzvillámja is, amit még tőlem kapott karácsonyra. Istenem, menyire örült neki és hogy meg volt lepődve. Sose fogom elfelejteni.
A Mardekár majd velünk fog játszani. Egy probléma van, hogy Harryék elmentek. Harryék is elég erős játékosok voltak és így hát nagyobb esélye lesz a Mardekárnak. Igazából nekem mindegy, mert ígyis-úgyis Draconak szurkolok. Legalább nagyobb esélye lesz. Sőt, biztos, hogy nyerni fog.
A nagyterembe reggelizés közben szinte mindenki a meccsről beszélt. Ginny ismét elvállalta a fogó posztot, ami érdekes lesz Dracoval szemben. Szerintem, izgalmas csata lesz, mert Ginny is nagyon ügyes játékos. Kíváncsi leszek a végeredményre.
-Szerintetek, nyerni fogunk? - kérdezte hirtelen Dean. - Harry és Ron ugye már nincsenek a csapatban és attól tartok, hogy a mardekárosok így erősebbek lesznek.
-Szerintem, ugyanúgy lehet esélyünk. - felelte Ginny. - Ötödik évben is volt ilyen, hogy nem játszottak a fiúk és mégis nyertünk. Szóval ne adjuk fel és sikerülni fog.
-Malfoynak majd biztos nagy lesz a pofája, hogy nem lesznek Harryék. - duzzogott Seamus. - Azt hiszi, könnyen fognak nyerni, de úgysem hagyjuk.És megint kezdődik.. Megint Dracot szidják.. Fantasztikus. Pedig szerintem könnyen fog nyerni, de majd meglátjuk.
-Majd legyőzöd, Ginny, igaz? - nézett a lányra Neville.
A lány rám nézett, de igazán nem kellett volna. Ez egy meccs, most egyáltalán nem fontosak az érzéseim. Ki kell zárni.
-Igyekszem nyerni, amennyire csak tudok.
Nem haragudtam rá, hiszen ez a cél. Nyerni. Nekem is annak kéne örülni, de akkor is fontosabb Draco boldogsága. Mindig is fontosabb volt, szóval most is így lesz. Érje el a vágyait. Szurkolni fogok neki, hogy elérje. Egyszer biztosan teljesülni fog. Tudom, hogy valóra fog válni az álma. Majd én valóra váltom.
Az ajtó felé kellett néznem, mert Draco belépett. Látszott rajta az önelégült, nagyképű feje. Tuti azt gondolja, hogy nyerni fog, de ígyis kell gondolni. Könnyebben fog nyerni és én ugyanúgy büszke leszek rá. A legbüszkébb.
Ahogy sejtettem, jött is felénk és elkezdte a szokásos beszólásait.
-Na mivan, vesztesek? - gúnyolódott. - Elfogadtátok, hogy semmi esélyetek nem lesz? Szép próbálkozás, Weasley, de ellenem nem fogsz tudni nyerni!
-Dugulj be, Malfoy! - szólt rá komolyan Seamus. - Máshol nyekeregj!
-Mivan, Finnigan, fáj az igazság? - röhögött Draco. - Lehet, hogy mégis kéne ide Potter folytonos sérülése és Weasley bénázása. Így jártatok.Végül még egy titkos pillantást vetett felém és rám mosolygott. Istenem, de imádom azt a mosolyt. Még mindig ölni tudnék azért az édes kisfiús mosolyáért. Igaz, hogy már felnőtt, de akkor is azok a kis vonások örökké megmaradnak.
Én is titokban rámosolyogtam, majd a szőke tovább is ment az asztalukhoz.
-Komolyan mondom, hogy egyszer pofán verem. - dühöngött Seamus. - Ginny, ajánlom, hogy legyőzd! Akkor magyarázzon.
Már nem nagyon figyeltem rájuk, mert Dracot kellett figyelnem. Mindig figyelek, hogy mi történik, szóval ez már szokás. Remélem, most se fog történni semmi olyan. Tévedtem. De kurvára tévedtem.
ESTÁS LEYENDO
Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)
Fanfic"𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮'𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓻𝓾𝓷𝓼 𝓸𝓾𝓽. 𝓣𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓪 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰.,, "-Megmentettél...