Eltelt egy hét. Nem történt semmi említésre méltó dolog. Maximum annyi, hogy a szüleim rendesen megharagudtak rám Draco miatt. Ahogyan éreztem, anyu se örült a hírnek és ő is ugyanezt mondta, mint apu, hogy szakítsak vele, nem hozzám való, jobbat érdemlek, meg ilyenek. Akkor se érdekelt a dolog. Felőlem, nyugodtan dühöngjenek, akkor se fognak minket szétválasztani. Összetartozunk és kész.
Ismét bezárkózott lettem. Néha kijövök enni és utána vissza is megyek. Anyuék úgyis haragudnak rám. Nem tökmindegy, hol vagyok? Úgyse látnak most szívesen és legalább nem kell hallgatnom a panaszaikat.
Hirtelen kopogást hallottam.
-Gyere! - szóltam.
Emi volt az.
-Bejöhetek? - dugta be a fejét az ajtón.
-Persze. - mosolyodtam el és leült az ágyra, én pedig forogtam unalmamban a székemben. - Mi az?
-Csak nem jelentkezett a pasid? - nevette el magát.
-Ez nem vicces, és igen, jelentkezett. - feleltem unottan.
-Mit írt? - kíváncsiskodott.
-Az csak rám tartozik. - jelentettem ki. - Te se mondod el a dolgaidat Zachariassal, nincs igazam?
-De, csak kíváncsi lettem volna, hogy miért nem írt vissza neked ennyi ideig.. - töprengett. - De mindegy, túl személyes, megértem.
-Köszi, hogy megértesz. - biccentettem egy mosolyt.
-Viszont szerintem, ideje volt anyuéknak megtudni az igazat. - váltott témát.
-Mire célzol? - érdeklődtem.
-Arra, hogy te és Malfoy együtt vagytok. - vallotta be.Őszintén, fogalmam sincs, hogy jó ötlet volt, hogy megtudták az igazat, de akkor nem vitatkoztunk volna össze. Mindegy, úgyse tudnak ez ellen mit tenni, már mondtam.
-Miért gondolod így? - furcsáltam.
-Mert legalább nem kell titkolnod, hogy barátod van és megkönnyebbült a lelked, hogy nincs titkolni valód előttük. - mondta ki.Elgondolkodtató voltak a szavai, de még mindig tanácstalan voltam, hogy ez most jobb volt-e, hogy megtudták.
-Hát, nem tudom.. - sóhajtottam. - Lehet, hogy nem kellett volna és nem lennénk most ilyen viszonyban.
Miután kimondtam ezt a mondatot, berepült egy bagoly az ablakon. Jó nagy borítékot hozott.
-Az meg kitől jött? - érdeklődött Emi.
Odamentem a bagolyhoz és kivettem a csőréből a borítékot. Azonnal felismertem, hogy honnan küldték.
-A Roxfortból küldték. - állapítottam meg. - Szerintem, ezek az RBF vizsga eredményei lesznek.
-Úú, akkor nyisd ki és nézd meg! - kérte Emi izgatottan.Kinyitottam a borítékot, majd a levelet és hangosan felolvastam.
--------------------------------------------------------------
A RENDES BŰBÁJOS FOKOZATVIZSGA ÉRDEMJEGYEI
Sikeres vizsga:
Kiváló (K)
Várakozáson felüli (V)
Elfogadható (E)Sikertelen vizsga:
Hitvány (H)
Borzalmas (B)
Troll (T)Alina Parker vizsgaeredményei:
Asztronómia: E
Átváltoztatástan: K
Bájitaltan: V
Bűbájtan: K
Gyógynövénytan: V
Jóslástan: E
Legendás lények gondozása: K
Mágiatörténet: E
Sötét varázslatok kivédése: K--------------------------------------------------------------
Elmosolyodtam. Mindenből kiváló lettem, amikből kellett, hogy legyek. Jó út felé haladok, hogy animágus legyek. Büszke voltam magamra. A többi nem érdekelt. Csak a legfontosabb tantárgyak, amikből kiválóan levizsgáztam. Folytatom, amit elkezdtem, csak így tovább.
YOU ARE READING
Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)
Fanfiction"𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮'𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓻𝓾𝓷𝓼 𝓸𝓾𝓽. 𝓣𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓪 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰.,, "-Megmentettél...