6.25 Esti szórakozás

911 33 1
                                    

(+16)

Draconak reggel elég korán kellett kelnie. Nem akartuk, hogy meglássák a seprűjét, így ő hamarabb megy el. Fent voltam, de úgy tettem, mintha aludnék. Mielőtt kiment a szobából, éreztem az arcomon a puszijait, amitől majdnem elmosolyodtam. Utána a fülembe suttogott.

-Szeretlek, hercegnő! - adott mégegy puszit és ki is ment.

Mostmár tényleg elmosolyodtam. Úgy tűnik, hogy ha korábban megy el, mindig így köszön el tőlem. Annyira aranyos volt. Így, hogy erre gondoltam, nyomban újra elnyomott az álom.

Sikerült visszaaludni egy órát. Tök jó időben voltam. Nem kellett kapkodni, szóval kényelmesen fel is öltöztem és összekészülődtem.

Miután kimentem a szobából, Hermione még ott volt a klubhelyiségben és nagy valószínűséggel rám várt. Igazam is lett.

-Ali, te hol voltál? - furcsálta. - Miért nem jöttél be hozzám?

Természetesen volt rá egy nagyon jó kifogásom.

-Igazából nem akartalak zavarni, mert benyitottam és mélyen aludtál. - vallottam be. - És én még zuhanyoztam, meg ilyenek és nem akartalak felébreszteni.

Meg még romantikáztam egyet Dracoval, de az most nem számít.

-Pedig nyugodtan jöhettél volna. - mosolyodott el. - Hiszen én ajánlottam fel, hogy költözz addig be és nem zavartál volna. Eddig se zavartál.
-Tudom és legközelebb már beköltözök. - ígértem meg mosolyogva.

Biztos, hogy nem. Dracoval fogok aludni és kész.

-Egyébként, hova költöztél be, ha nem hozzám? - kérdezte, miközben mentünk le a bejárati csarnokhoz.
-Hát még anno Dilly szobájába. - feleltem. - Nem költözött be senki oda, amióta elment, így hát elfoglaltam.
-Óh, értem. - bólintott.

Le is értünk a csarnokba és bementünk a nagyterembe reggelizni. Miután leültünk a Griffendél asztalához, azonnal kerestem a tekintetemmel a szőkét, akit hamar meg is találtam. Ő is meglátott és mosolyogva néztük egymást. A tegnapi nap még mindig csodálatos volt. Remélem, ma este is seprűvel fog feljönni hozzám. Romantikus lenne.

A griffendélesek azóta is duzzogva ették a reggelijüket. Leginkább Harry és Ron. Nem értem, miért kell ebből ekkora hisztit csinálni. Csak egy átlagos meccs volt, nem kviddics kupa. Mondjuk, remélem a kviddics kupán is Draco fog majd győzedelmeskedni.

Az asztalunknál konkrétan kínos csend volt. Ha miattam van ez, akkor jó lenne, ha abbahagynák. Felőlem nyugodtan eltessékelhetnek innen, az se érdekelne. Akkor megyek a szőkémhez, nem gond.

Végül a csendet egy bagoly törte meg, aki hozta a Reggeli Próféta legújabb számát. Hermione átvette a bagolytól és megnézte, mi volt benne. A lány ledöbbent állapotban olvasta az újságpapírt.

-Mi történt, Hermione? - kérdezte Harry. - Mit írnak benne?

A lány riadtan nézett ránk, majd kimondta a rossz a hírt.

-Lucius Malfoy és a többi halálfaló megszökött az Azkabanból.

Azonnal felfigyeltem a mondat hallatán és sok gondolat kerülgetett hirtelen. Amiről Dracoval beszélgettünk. Először is Draco megmondta, hogy meg fognak szökni a börtönből.

-Egyébként, apámék meg fognak szökni és ebben biztos vagyok.

És tényleg megérezte, hogy be fog következni. Viszont még van az a másik bizonyos dolog. Draconak borzasztóan hiányzik az apja. Most jött el az a pillanat, hogy majd beszélnie kell vele. Tudom, őrültség, de muszáj lesz megtenni. El kell mondania az érzéseit és talán így tudja helyrehozni az apjával a dolgokat. Ha meg nem, akkor legalább tudja.

Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant