7.51 Exmemoriam

627 29 8
                                    

Eltelt egy hét. A meccs óta semmi érdekes dolog nem történt. Csak gyorsan teltek a napok. Szerencsére én sokkal jobban voltam. Nem jött rám egyetlen rossz roham se. Valószínűleg azért, mert bevettem rá egy gyógyszert. Viszont abban reménykedtem, hogy a kicsinek ne essen ettől baja. Csak nem lesz. Bízzunk benne.

Draconak azóta is jó kedve volt. Nem is csodálom, mivel senki nem fogja elfelejteni, hogy milyen hihetetlenül nyert. Egy darabig ez lesz a téma, az biztos. Ügyes volt, de nagyon is.

A reggel szokásosan úgy kezdődött, mint a többi. Lementem a nagyterembe és leültem a Griffendél asztalához. Miközben reggeliztünk, láttam, hogy Draco is ott volt és felém nézett. Én is így tettem és egymásra mosolyogtunk, mint ahogy eddig is szoktuk. Már várom, hogy együtt legyünk és csináljunk valamit. Hétvége van, úgyhogy illene. Majd valamit kitalálunk. Ahogy ismerem magunkat, biztos eszünkbe jut valami. Egy olyan dolog, ami izgalmas és romantikus is lesz egyben. Majd kitaláljuk.

Evés közben felfigyeltünk az ablakon érkező baglyok érkezésére. Ahogyan én láttam, egy csomó újságpapír csomagot hoztak a csőrükben. Tuti a Reggeli Próféta legújabb száma. Vajon mi lehet benne? Nem hinném, hogy olyan nagy dolog, de hátha valami esemény történt. Remélem, semmi rossz.

Az egyik bagoly lerakta az asztalunkra a csomagot. Mindenki kíváncsian figyelte a újságot.

-Vajon mi lehet benne? - kérdezte kíváncsian Ginny.
-Nézzük meg! - mondta ki az ötletet Seamus és felbontott egyet.

Lerakta az asztalra, körbeültük és elolvastuk, hogy mit írnak benne. Hát semmi jó hírt nem közöltek. Csakis egyetlen olyan dolgot, amire én felkaptam a fejem és nem akartam elhinni, amikor olvastam.

--------------------------------------------------------------

HALÁLFALÓK LONDONBAN!

Tegnap éjjel Londonban Ő, akit nem nevezünk nevén, halálfaló serege újabb támadásba lendült. Leginkább a mugliszületésű varázslók/boszorkányok családját támadják meg, fogságba ejtik őket, vagy még rosszabb, halálos átokkal végezhetnek velük. Aki teheti, maradjon otthon, vagy szóljon a Mágiaügyi Minisztérium aurorjainak! Már elkezdték keresni a halálfalókat, hogy elkaphassák őket. A céljuk, hogy minél több mugliivadék végleg eltűnjön. Ha a Roxfortban vannak a diákok, akkor az ártatlan mugli családokat bántják. Ne hagyják és állítsák meg ezt minél hamarabb!

--------------------------------------------------------------

Teljesen lesokkolódtam. Hirtelen azt se tudtam, hogy hova kapjak. Egy dologban biztos voltam. Anyuék veszélyben vannak, de nagyon is.

-Te jó ég! - döbbent le Ginny.
-Az én családom is bajban lehet, mivel félvér vagyok.. - pánikolt be Seamus.
-Az enyém is. - szólt komolyan Dean.
-De kifejezetten Ali van veszélyben. - nézett rám Ginny.

Igen, az biztos.. Egyszerűen fogalmam sem volt, hogy mit csináljak.. Nagyon féltem a szüleimet.. Mi van, ha már voltak nálunk és valami bajuk esett? Akkor tényleg nem tudom, hogy mit csinálok, de eret vágnék az biztos..

-Mit fogsz csinálni, Ali? - kérdezte aggódva Neville.
-Lehet, hogy szólnod kéne egy aurornak, nem gondolod? - tanácsolta Seamus. - Meg persze nekünk is.
-De hát hogyan? - furcsálta Dean. - Nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben, hanem rengetegen. Nem fognak velünk kezdeményezni..

Nem válaszoltam semelyik kérdésre. Egyszerűen csak felálltam a helyemről és ott kellett hagynom őket.

-Bocsi srácok.. - mondtam végül, majd kimentem a nagyteremből.

Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora