[Enyhén +18]
Másnap van. Még mindig nem sikerült feldolgoznom, amiket Draco tegnap mondott. Egyszerűen borzalmas, amik történtek vele. Úgy nőtt fel, hogy konkrétan nem foglalkozott vele senki. Főleg az apja. Én is belebetegednék, ha apu leszarna. Szép is lenne. Megőrülnék, ha nem kapnék tőle puszit, vagy egy ölelést. És persze, ha nem hallanám a prücsök becenevet a szájából. Na az fájna a legjobban. Szóval iszonyatosan sajnáltam őt. Bárcsak tudnék neki valahogyan segíteni, de sajnos nem nekem kell beszélnem az apjával, hanem vele. Tudom, hogy sokszor megpróbálta, de legalább ő próbálkozott. Sajnos el kell engednie, mert saját akarat nélkül nem fog változni. Majd csak valami történni fog. Én bízok benne, hogy apja megváltozik, szóval én hiszek ebben. Hátha sikerülni fog.
Dracoval persze most is együtt keltünk és a szokásos időben mentünk reggelizni. Mi mentünk a legkésőbb. Nem is baj, legalább nem bukunk le. Legjobb taktika.
Felmentünk a bejárati csarnokba és ott még adtunk egymásnak egy utolsó csókot. Utána szétváltunk és külön mentünk be a nagyterembe. Odamentem a Griffendél asztalához és leültem Ginny mellé.
-Jó reggelt! Megint késtél! - nevetett Ginny.
-Neked is, de már ideje megszoknod, hogy ilyenkor jövök fel. - kacsintottam, hogy értse, mire gondolok.Ginny tud róla, hogy Dracoval vagyok egy szobába és azt is, hogy kibékültünk és Astoria nincs többé a képbe. Nagyon örült a hírnek, mint ahogyan én is. Szerencsére tegnap is jól elvoltunk és elbeszélgettük az időt. Elég rendesen.
-Ali, pont időben jöttél. - szólt Seamus, majd a tanárok asztala felé mutatott. - Nézd csak, ki van ott.
Egyből odanéztem és nem akartam elhinni. Pitont láttam meg, aki McGalagony-al beszélgetett. Ez most komoly? Piton meg mit keres itt? Nem is lehet ennél rosszabb hír a nap folyamán. Most aztán végképp nem lehetünk együtt.. Piton figyelni fog minket. Érzem, hogy ebből még baj lesz. Muszáj leszek kiköltözni onnan. Igaz, hogy Dracoval fogok aludni, de legalább a cuccaim a Griffendél-klubhelyiségben vannak. Jobban járnék vele, az biztos.
-Micsoda? - akadtam ki végül. - Mit keres itt? Ugye nem akar visszajönni tanítani?
-Nagy valószínűséggel igen, hiszen mi másért jönne vissza? - furcsálta Dean.
-Most megint ő fogja tanítani az SVK-t? - kérdezte panaszkodva Lavender. - Az szuper lesz.
-Nézzük a jó oldalát. Legalább megszabadulunk Amycustól. - töprengtem. - Az is valami.
-Várjatok, most akar McGalagony mondani valamit. - figyelte Ginny a tanárnőt és igaza volt.
-Egy kis figyelmet kérek! - kiáltott, majd mindenki elcsendesedett.Körülnéztem és mindenki furcsálta, hogy itt van Piton. Még Draco is. Úgy tűnik, ő se értesült a dologról. Kíváncsi leszek, hogy mit fognak mondani Pitonnal kapcsolatosan. Remélem, nem lesz annyira borzasztó dolog. Max visszajön tanítani. Hát, nagyot tévedtem.
-Egy bejelentést szeretnék közölni. A mai naptól Piton professzor fogja átvenni az igazgatói szerepet. - jelentette ki. - Meg is kérem, hogy mondjon pár szót.
Én szó szerint teljesen ledöbbentem ezen. Persze, nem csak én egyedül. Szinte mindenkin látszódott a döbbenet és síri csend volt a teremben. Megfagyott a levegő, úgy fogadták a hírt. Ilyen nincs, hogy Piton lesz az igazgató.. Nem történhet meg..
Piton a szokásos hűvös, komoly tekintetével lépett előre és mindenkin végignézett.
-Remélem, mindenki tisztába van vele, hogy mi fog ezzel járni. - kezdte el semmi életkedvvel. - Szigorítások lesznek és egy teljesen más rendszer fog kialakulni. Készüljetek az új életre, mert minden más lesz.
Hát ez fantasztikus. Konkrétan úgy érzem magam, mint amikor Umbridge volt egy darabig az igazgató. Az se volt jobb és most sem. Előre félek, hogy mi fog történni. Dracoval majd átbeszéljük a dolgokat, hogy hogy legyen. Szerintem, csomagolás lesz. De az együtt alvás marad. Az nem változik meg. Soha nem is fog.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)
Hayran Kurgu"𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮'𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓻𝓾𝓷𝓼 𝓸𝓾𝓽. 𝓣𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓪 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰.,, "-Megmentettél...