[A végén +18]
Másnap van és végre egy fontos esemény fog történni délután. Most lesz az első meccs az évben, ami a Griffendél-Mardekár meccs lesz. Már várom, hiszen teljes szívemből szurkolhatok Draconak. Biztos vagyok benne, hogy nagyon ügyes lesz és reménykedek benne, hogy ezt a meccset most ők nyerik meg. Ott kell, hogy lobogjon előtte a célja és ha folyamatosan arra gondol, simán sikerülhet. Én leszek a kis segítsége, hogy bíztatni és támogatni fogom. Remélem, tényleg sikeres lesz ez a meccs. Bízzunk benne.
Reggel az asztalunknál a többiek is a meccsről beszélgettek. Ron még mindig ugyanúgy stresszelt, Harry és Hermione pedig nyugtatták, hogy nem lesz gond és ügyes lesz.
-Én ezt feladom, nem megy és el kell fogadni. - duzzogott.
-Már ezerszer elmondtuk, hogy ügyes leszel és ne izgulj! - szólt rá Hermione. - Csak gondolj arra, hogy edzésen vagy.
-Kösz, sokat segített. - torkolta le.
-Tényleg ne parázz már! - szólt Harry is. - Engedd el magad és nem lesz gond.Bunkó leszek, de ennek kicsit örültem. Legalább így nagyobb az esély a győzelemre. Bár úgyis a cikesz dönt el mindent, szóval tényleg Draconak kell odatenni magát. Nem lesz könnyű Harry ellen, de hát Draco is egy erős játékos. Simán el tudja kapni, csak el kell hinnie. Mondjuk, szerintem nem fogok csalódni, hiszen tökéletes mindenben. Menni fog neki, érzem.
Reggeli után mielőtt elkezdődtek volna az órák, gondoltam, hogy elmesélem Herminek a jó hírt. Félre is hívtam és kíváncsian nézett rám.
-Mi az? Miről szeretnél beszélni? - érdeklődött.
-Két dologról. - kezdtem el. - Először is, Ronról.
-Mi van vele? - komolyodott fel, de felcsillant a szeme.
-Volt egy kis konfliktus Ginny és Ron között és Ginny Ron fejéhez vágta, hogy te is csókolóztál Krummal, mivel Ginny csókolózott Deannel és Ronnak nem tetszett. - meséltem. - Egyébként, tényleg csókolóztál vele?
-Hát, ami megtörtént, azzal már nem lehet mit kezdeni. - közölte egyhangúan.Szóval igen. És nem is mondta el. Pedig én mindig elmondtam neki, hogy mit érzek Draco iránt. Mostantól el fogja mondani, bármi ilyen történik vele.
-Miért, nekem ehhez mi közöm? - furcsálta.
-Amikor ezt Ginny kimondta, Ron olyan komoly képet vágott és utána megkérdezte tőlünk, hogy te tényleg csókolóztál-e Krummal. - mosolyodtam el.Hermione így se volt elégedett.
-Áh, csak azért kérdezte, mivel ki nem állhatja Viktort. - legyintett.
-De vajon, miért? - mosolyogtam.A lány vállat vont.
-Mert tetszel neki!! - mondtam ki mosolyogva.
Hermione csodálkozott, de kicsi mosolyra húzta a száját.
-Komolyan? De honnan gondolod, hogy tetszem neki? - furcsálta.
-Onnan, hogy Ron kimondta, hogy vonzó vagy. - mondtam ki boldogan.
-Najó, nem hiszem el. - rázta a fejét.
-Ahj, Hermi, legalább nekem higgyj! - kértem mosolyogva. - Tényleg kimondta és ha rajta múlik, lépni fog és végre lesz egy barátod ennyi idő után!A lányon látszódott hogy zavarba jött, de fel se tudta fogni.
-Hűha, ezt nem gondoltam volna. - mosolygott. - Szerinted, lépni fog?
-Biztosan. - mosolyogtam.
-És mi a másik dolog? - kérdezte kíváncsian.Sóhajtottam egyet, majd nekivágtam. Neki is elmeséltem a patrónusos történetet, hogy Harryvel mit láttunk és hogy tiszta rejtély az egész. A lány is ledöbbenve hallgatta a történteket.
-Azta, Ali, ez hihetetlen! - csodálkozott. - Biztosan köze van hozzád és talán ez a másik patrónus megmutat valamit, amit te nem is gondoltál volna.
-Igen és muszáj leszek kideríteni! - mondtam izgatottan. - Szerinted, mit jelenthet?
-Nem tudom, de az is felfoghatatlan, hogy valakinek ugyanaz a patrónusa, mint neked.. - furcsálta.
-Igen, de lehet, hogy megint nem tudok valamiről. - töprengtem.
YOU ARE READING
Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)
Fanfiction"𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮'𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓻𝓾𝓷𝓼 𝓸𝓾𝓽. 𝓣𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓪 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰.,, "-Megmentettél...