Eltelt egy hét. Nem történtek azóta nagy dolgok. Ron végre kijöhetett a gyengélkedőből és már sokkal jobban volt. Szerencsére végre Lavenderrel is szakított, így Herminek már szabad volt az út. Nagyon várom már, hogy mikor fognak közeledni egymáshoz. Remélem, minél hamarabb.
Draco állapota viszont egyre rosszabbodott. Mostmár konkrétan senkihez nem szólt, csak hozzám és egész nap csak rossz kedve van, komolyan néz maga elé és látszik rajta, hogy mélyponton van és szenved. Sokan rámkérdeztek, hogy mi baja van, de nem mondtam el. Magánügy és Draco se örülne, ha mindenki róla beszélne. Szóval persze megvédtem őt és nem szóltam semmit. Elég, ha csak én tudom.
Éppen a nagyteremben voltam Harryékkel és reggelizés közben beszélgettünk.
-Képzeljétek, kiderítettem hogy Malfoy hova szokott menni titokban! - mondta el a hírt Harry. - A Szükség Szobájába megy be, viszont azt még nem tudni, hogy mégis miért.
De jó.. Fantasztikus hír, de komolyan. Most gondolom elégedettek magukkal, hogy Dracot félig lebuktatták. Viszont az a jó, hogy nem fognak tudni bemenni, hiszen nem tudják, hogy mégis mire van szükségük és mit mondjanak. Addig jó, amíg nem jönnek rá, hogy hogy jussanak be.
-És tényleg.. - csapott a homlokára Ron. - Hogy ez miért nem jutott eddig korábban eszünkbe.
-Hogy jöttél rá? - érdeklődött Seamus, miközben meghallotta a témát.
-Felmentem a hetedikre és akkor jöttem rá, hogy a Szükség Szobája a célpont. - mesélte Harry. - Próbáltam bejutni, de esélytelen volt.Helyes. Ne is akarjanak bejutni. Nem fedjük fel Draco titkát. Marad szépen titokban.
-Vajon mit csinálhat ott? - töprengett Hermione.
-Lehet ott gyakorol valamit. - ötletelt Ron.
-Nem hiszem, mert valamit meg kell javítania. - felelte Harry. - Csak azt kéne megtudni, hogy mit.
-Biztos a teremben kell lennie annak a dolognak és azért megy mindig oda. - találta ki Hermione.Pontosan eltalálta, viszont, hogy milyen dolgot, azt nem fogják megtudni.
-Na majd lebuktatjuk! - jelentette ki Ron.
Közben figyeltem, hogy az említett szőkeség bejön a terembe. Szokásos komoly arccal sétált végig a Mardekár asztalához, majd leült. Abban a pillanatban felém nézett és a szemkontaktus megtörtént. Bárcsak mosolyogna.. Imádom az édes Dracos mosolyát és nagyon hiányzik.
-Malfoynak mi baja mostanság? - furcsálta Ron.
-Nem tudom, de már régóta ilyen. - gondolkodott Hermione is.
-Biztos nem sikerül neki az a bizonyos dolog és így ezért ideges. - mondta ki Harry. - Tudjátok, hogy milyen, ha valami nem sikerül neki.
-Persze, főleg, ha veszít, vagy nem a legjobb valamiben. - nevette el magát Ron.Persze, egyértelmű. Nem tudnak ők semmit róla. Ne állítsanak olyat, ami nem is igaz. Mindegy, már úgyis megszoktam.
-Ali, te mit gondolsz? - szólított meg hirtelen Ron.
Mivel elbambultam Draco tekintetében, így gyorsan rájuk is néztem.
-Mit gondolnék? - kérdeztem unottan. - Úgyis tudjátok nagyon jól, hogy mit gondolok..
Már megint jönnek ezzel a témával. Ezerszer elmondtam nekik, hogy engem ne keverjenek bele, de mégis folyton ezt csinálják. Már eléggé unom.
-Ali, tudnánk beszélni egy kicsit? - kérdezte Harry.
Jajj, előre félek, hogy mit fog kérdezni. Biztos Dracoról, hogy mit javít a teremben. Úgyse mondom meg.
-Felőlem jó! - vontam vállat, mert végül tudni akartam, hogy miről akar beszélni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)
Fanfic"𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮'𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓻𝓾𝓷𝓼 𝓸𝓾𝓽. 𝓣𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓪 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓪 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓵𝓸𝓷𝓰.,, "-Megmentettél...