6.16 Lumpsluck partija

1.1K 51 2
                                    

El is telt egy hét. Már nagyon vártam, hogy eljöjjön az a bizonyos este. Nem tudom, miért vártam ennyire, talán, mert Dracoval lehetek. Kicsit jól érezzük magunkat és kizárhatjuk a problémákat. És végre csinosan kiöltözhetek. Elcsábíthatom a kis szöszimet. Azt akarom, hogy elájuljon tőlem és boldoggá tegyem azon az estén. Remélem, sikerrel fogok járni.

Dracot is már ezzel idegesítettem. Miután a két óra között összefutottunk, oda is szaladtam hozzá, megajándékoztam egy hosszú szenvedélyes csókkal és izgatottan néztem rá.

-Fúú, szívem.. - pörögtem fel.
-Pöttöm, mi van veled? - nevetett rajtam. - Teljesen megbolondultál.
-Ahj, csak alig várom már az estét. - mondtam ki izgatottan. - Együtt leszünk, táncolni fogunk és csinos ruhában leszünk. - belegondoltam Draco öltözékébe és már most lesokkolódtam és hevesen vert a szívem. - Úristen, de helyes leszel, szerelmem.. Meg fogok őrülni.

Draco csak értetlenül nevetett rajtam. Voltak elképzeléseim, hogy ilyenkor mi járhat a fejében. Jólvan, a csajom megint hülye. Hát el kell viselnie mindenhogy, ez van.

-Kincsem, higgadj le! - kérte nevetve.

Ettől nem sikerült lehiggadni. Kincsem.. Belül teljesen megőrültem a becenévtől.

-Még mindig édes vagy, amikor megőrülsz. Te is mindenhogyan gyönyörű leszel, manó! Mondjuk, te mindig az vagy! - mosolygott. - Csak azért várom, hogy veled legyek.

Hát én is. Csakis azért, hogy együtt legyünk. Mindent megteszek azért, hogy Draco boldogan emlékezzen erre az estére. Remélem, sikerrel járok.

El kellett köszönnünk egymástól, mert mennünk kellett a következő órákra.

-Majd még a parti előtt mindenképp találkozunk! - mosolyogtam és megpusziltam az arcát. - Szeretlek!
-Én is téged, hercegnőm! - csókolt meg hosszan utoljára és elváltak útjaink.

Már tényleg alig várom, hogy eljöjjön az este. Azt az estét senki nem ronthatja el. Az a mi esténk lesz és nem tehetik tönkre. Nem fogom hagyni.

****

El is teltek az órák. Nemsokára készülődni kell. Előtte még el kell intéznem egy dolgot. Most én vagyok titokzatos, mint amikor Draco nem mondta el, mit kell megtennie. Erről senki nem fog tudni, csak két bizonyos ember. Muszáj lesz velük beszélnem, ezért írnom kell nekik egy levelet minél előbb, mert hamarosan eljön az a nap. Szóval még most írok egy levelet és utána megyek készülődni. Remélem, nem bukok le.

Gyorsan bementem a szobába és szerencsére Draco nem volt bent. Tényleg nem szeretnék lebukni, szóval gyorsan kell csinálnom. Sose lehet tudni, mikor nyit be.

Elő is vettem egy pergamenlapot és a pennát, majd megírtam a levelet. Eléggé hosszú volt elmagyarázni az illetőknek, hogy mit is akarok, főleg írásban. Sebaj, a lényeg, hogy sikeres lesz a dolog, vagyis nagyon remélem.

Meg is írtam, majd mentem is volna a bagolyház felé, ha nem állított volna meg Harry.

-Ali, tudnál segíteni? - kérdezte, majd a kezembe levő levélre nézett. - Az meg micsoda?
-Nem tartozik senkire. - feleltem gyorsan. - Ez most magánügy. Ám persze, miben?
-Ugye ma lesz a parti és hát fogalmam sincs, kivel menjek. - töprengett. - Hermione és Ginny is mással megy, szóval nem megyünk együtt?

Azonnal ráztam a fejem. Már foglalt vagyok.

-Én is megyek már mással. - mondtam ki.
-Ki hívott meg? - furcsálta. - Hiszen nincs is olyan a klubban, akivel te is jóba vagy és elmennél.
-Dracoval megyek. - jelentettem ki.

Maradj velem! (Draco Malfoy FF.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora