-17-

292 7 0
                                    

SOPH:

Medzitým som Nellu uložila na posteľ a sadla si vedľa nej. Zvraštila čelo. Keď som sa dotkla jej tváre.
"Prosím nerob." Potichu povedala.

Pochopila som. Nechcela som sa jej vnucovať. Tak som sa postavila a sadla si na inú posteľ.

***

Po nejakom čase pre nás prišlo päť chlapov a odviedli nás do miestnosti s veľkým jedálenským stolom. Všetkých nás usadili. Potom sa postavili do dverí a čakali. Po pár minútach sa vo dverách zjavil chlap v tmavomodrom obleku.

"Vitajte!" vyhlásil, "Som nesmierne rád, že ste prišli. Viete už dlho som tu nemal hostí. Tí poslední.. ako to povedať. Nuž neboli dostatočne kompatibilní, aby tu mohli zostať." Zaškeril sa.

"Kde je Maťo?" Zakričal Jack.

"Slušnosť káže odzdraviť sa chlapče a umierni svoj tón! Všetko sa včas dozvieš. Teraz sa poďme najesť. Počkať! Som sa vám zabudol predstaviť. Ospravedlňte ma." Pohľadom nás všetkých preskúmal. "Volajte ma Boss."

To ako naozaj? Boss? Pripadá mi ako narcis, ktorý potrebuje mať všetko pod kontrolou. Ukazuje jasné známky psychopata s veľkým množstvom prostriedkov a určite aj peňazí. Neviem čo je to za človeka, ale musíme sa z tadiaľto veľmi rýchlo dostať.

Priniesli pred nás v miske jedlo. Ani som sa toho nedotkla. Boss si s nadšením vychutnával polievku pričom si vôbec nevšímal naše zdesené pohľady.
"Nechcete? Je výborná. Nuž ako myslíte. Túto hladovku aj tak nemôžete držať večne."
Keď sa najedol poslal nás naspäť do cely.

Mia si čupla na roh miestnosti a snažila sa ovládnuť, aby sa nerozplakala. Jack a jeho kamoši sa rozprávali na opačnej strane miestnosti.
Nella si ľahla do postele a schúlila sa do klbka.
Mám si k nej sadnúť alebo nie? Neviem. Možno v tejto situácii chce mať niekoho pri sebe, ale neviem či chce, aby som to bola práve ja. Zatiaľ čo som uvažovala.
Prisadla si k nej Em.

Oprela som sa o roh postele. Počula som o čom sa rozprávajú.

"Nell? Môžem si prisadnúť?"
Súhlasila a pomaly sa posadila.
Em si sadla vedľa nej.

"Ja som len... Ja." Neviem o čo sa snažila, ale slová z nej vychádzali ťažko. "Ja sa ti musím ospravedlniť. Nikdy by som nepovedala, že si nájdem ľudí, na ktorých mi bude tak záležať ako na vás. Nikdy som nemala kamarátky a myslela som si, že ma všetky nenávidíte, ale po tom ako si ma ochránila pri tom dome, sa mi všetko vyjasnilo. Ja viem, že som spravila strašné veci, ktoré už neviem zvrátiť, ale nezniesla by som ak by sa jednej z nás niečo stalo, bez toho, aby som sa ti ospravedlnila za ten bozk s Soph a aj ten podraz s Jackom. Ja som bola úplná p*ča."

Čo to má znamenať! Prečo sa zrazu hrá na úplné neviniatko a čo sa dopekla stalo pri tom dome? Prečo mi o tom Nell nepovedala? Boli časy, kedy som o nej vedela úplne všetko, ale teraz..

"Ja neviem či ti dokážem odpustiť." Odpovedala jej Nell. Emily zostala na chvíľu ticho, potom odišla na vrch jednej dvojposchodovej postele a ľahla si tvárou k stene.

Všetci sme mali zlú náladu a v miestnosti vládlo napätie. Nemali sme absolútne žiadne poňatie, koľko dní sme tam dole už boli. Jediné čo sa zvyklo meniť bolo to, že z času na čas sme museli ísť večerať s Bossom.

***

Teraz sme sedeli s ním pri stole a ja som poznamenala.
"Aj tak nás už určite hľadajú. Prídu na to čo ste nám spravili."

"Nie, nehľadajú." Pokračoval v jedení. Chcela som našu konverzáciu viac rozvinúť, ale Mia ma predbehla.

"To nie je možné. Moji rodičia by to len tak nevzdali." Vyhlásila.

"Ale áno. Všetci to vzdali. Pretože vy ste nikdy neboli vyhlásení ako stratené osoby." Jeho oči žiarili. Bolo vidno, ako si to užíva. Určite sa nemohol sa dočkať, kým nám to všetko vyrozpráva.

"Bohužiaľ ste všetci boli obeťami tragickej dopravnej nehody." Pozoroval ako zareagujeme a pokračoval.
"Viete ja mám pri mojom výskume nejaký ten zvyšný 'odpad'."

"Ale čo testy DNA?" Vykríkla som.

"To bola maličkosť. Nemusíte si robiť falošné nádeje, nikto vás sem hľadať nepríde."
Usmial sa.

Jeden z Jackových kamošov v zúfalstve vyskočil zo stoličky. Snažiac sa dostať k Bossovi s vidličkou v ruke. Avšak náramok na jeho nohe začal vysielať elektrošoky do celého jeho tela. Stráže ho chytili a odviedli z miestnosti.

Odvtedy sme toho chlapca nevideli.

WHY ME?Where stories live. Discover now