SOPH:
Keď som vstala, Nell ešte spala a tak som sa pobrala do kuchyne. Mala som strašné sucho v ústach a potrebovala som sa napiť.
"Dobré ráno Sophia," pozdravila ma mama Nell.
"Dobré ráno."
"Ponúknem ťa niečim?" Milo sa na mňa usmiala.
"Dám si len pohár vody."
"Tak, zabávali ste sa včera dobre?"
"Ale áno, dobre bolo," stručne som jej odpovedala.
"A prezraď mi našla si už Nela nejakého frajera?" Ale nie, takéto konverzácie fakt nemám rada.
"Nie, ona nechodí s nikým." Vlastne ani nikdy nechodila. Zvláštne, lebo keby chcela, ľudia by sa pobili len za to, aby s ňou mohli chodiť. Nella bola aj pekná, aj malá dobrú povahu. Nechápem, prečo si ešte nikoho nenašla.
"A ty ako? Som počula, že chodíš s Jackom. Vyzerá, ako veľmi milí chlapec." Usmiala sa na mňa a podala mi pohár s vodou.
Stiahlo mi žalúdok, keď som pomyslela na Jacka. Zapla som si mobil a videla som 7 neprečítaných správ. Od našich čo mi napísali, že o jedenástej pre mňa prídu a od Jacka.
Jack: Soph prepáč mi to
Jack: Fakt ma to mrzí
Jack: Viem že to čo som spravil
nebolo správne ale musíš mi
veriť nechcel som ti nijako
ublížiť
Jack: Soph prečo mi neodpisuješ?😡
Jack: Znamená to, že je medzi nami
koniec?
Jack: Chápem..Asi bude najlepšie, ak sa s Jackom rozídeme. Necítila som k nemu niečo výnimočné, tie pocity čo mi opisovali kamarátky a filmy, tak tie som ešte s nikým nezažila a po tom čo mi spravil, to tiež bude asi najlepšie.
Áno Jack my dvaja sme skončili :Soph
Predĺžený víkend ubehol celkom rýchlo a bol čas vrátiť sa naspäť do školy.
***
NELA:
Dnes je utorok. Výnimočne som vstala o pol hodinu skorej ako zvyčajne. Jediné na čo som dokázala myslieť, bol Jack. Mám v pláne sa s ním dnes v škole 'porozprávať'. Obliekla som sa, nachystala a išla vyzdvihnúť Miu.
"Čau Nell" pozdravila ma Mia.
"Čau."
"Neuveríš čo sa mi stalo" hrdo mi oznámila. "Moju apku vybrali do celosvetovej súťaže a hlavná cena je výlet do Karibiku"
"Tak to je úžasné," odpovedám.
"No a povedz ako bolo na párty?" Opýtala sa, "vieš ako ma mrzí, že som nemohla ísť s vami." Smutne dodoala.
Cestou do školy som jej porozprávala, všetko čo sa stalo.
Keď sme prišli do triedy Soph tam už bola, ale Jack nie. Vlastne sa neukázal ani nasledujúce dva dni. Už som si myslela, že po tom čo spravil Soph sa už ani neukáže lenže opak bol pravdou.
Akurát na poslednej vyudčovacej hodine, keď sme písali písomku z matiky. Otvorili sa dvere, do triedy vošiel Jack a hodil na Soph nenávistný pohľad. Hneď za ním vošiel jeho otec. Vyzeral veľmi naštvane. Chytil ho za kapucňu, niečo mu povedal a strčil ho do triedy.
Jack si sadol do lavice čo bola najďalej od nás a hneď ako zazvonilo, vyparil sa z triedy.
YOU ARE READING
WHY ME?
Action"Nechápem o čo ti ide Soph?" Pomaly prišla k mojej posteli. Položila mi jednu ruku na stehno. Dýchanie sa mi zrýchlilo. Ostala som tam ako skamenená. Pozerala som sa priamo do jej nádherných tmavomodrých očí....