-21-

269 10 0
                                    

NELL:

Čakala na moju reakciu, ale ja som absolútne nevedela čo mám robiť.
Priblížila sa bližšie. Palcom začala hladkať moje zápästie. Vtedy som sa prebrala z tranzu a chytila ju za bok. Usmiala sa na mňa. Spanikárila som.

Čo ak som to spravila zle!?

Pustila som ju a zahambene som odvrátila pohľad.

"Nell, pozri na mňa." Potichu pošepkala.
Pozrela som na ňu naspäť.
Pohľady sa nám znovu stretli. Pomaly sa priblížila. Vtedy ma oslepilo prenikavé svetlo.

Jack stál pri vypínači a pohľadom pozeral priamo na mňa.

"Bráško, čo nás budíš?" Rozospato sa spýtal Andy.

"Prepáčte. Myslel som, že som niečo zbadal. Spite ďalej." Usmial sa, ale jeho pohľad ma stále zabíjal. Vypol svetlo a išiel si ľahnúť.

Postavila som sa a chcela odísť na inú posteľ, ako som išla, cítila som Sophinu ruku na mojej. Neobzrela som sa, len som zastala.

Počula som ju povedať, "nechoď."
Ten tón jej hlasu ma bolel. Ale aj tak som išla.

"Prepáč." Pustila ma a ja som odišla.

***

Keď som sa zobudila Jack stál vedľa Soph. Hodil na mňa povýšenecký pohľad. Ja som sa tvárila prirodzene a úplne som ho odignorovala.

"Čau Soph." Pozdravila som ju.

"Čau." Ani sa na mňa nepozrela.
Nastalo trápne ticho. Tak som odišla.

***

"Zoraďte sa idete večerať!" A bolo to tu.
Išli sme zoradení vo dvojiciach. Prví išli Andy a Tomi za nimi Jack a Soph a ja som išla sama vzadu. Toto bolo vymyslené podľa Jackovho plánu, tak som nemohla protestovať.
Ako sme išli obzrel sa dozadu či ho sledujem. Videl, že áno. Nahodil jeho podlý úsmev a potom položil svoju ruku okolo Sophinho krku. Soph sa tvárila, že jej to nevadí, ale ja som sa musela extrémne ovládať, aby som po ňom neskončila. Natiahla som sa a jeho ruku mu strhla dole.
Na chvíľu zastal a otočil sa ku mne. Rozmýšľal.

"Čo tam stojíš! Otoč sa a kráčaj ďalej!"
Zakričal jeden zo strážcov.

"Jackie teraz neblbni. Ešte sme ani večeru nemali. Ak si to s ňou chces rozdať, sprav to až po večeri."
Otočil sa k nám Andy. Načo sa s Tomim hneď rozrehotali.

On ich odignoroval a kráčali sme ďalej.
Sadli sme si presne podľa plánu.
Keď, pred nás doniesli jedlo videla som, ako všetci znervózneli. Začuli sme kroky a vo dverách sa objavil Boss.

"Vitajte. Ospravedlňte ma za včerajšok, ale moje povinnosti boli tentokrát neodkladné."

"To je v pohode šéfko." Odvetil mu Jack.

"TO ČO.. ehm.. To čo si mi povedal?"
Presne ako predpokladal. Boss musí mať všetko podľa jeho šablóny a ak sa náhodou nájde odchylka, ktorú neočakával znervóznie a stratí svoj charakter.

"Prepáč, pomýlil som sa Boss."

"Hmm pre tentokrát ti to ešte odpustím chlapče, ale nech sa to viac neopakuje. Je ti to jasné?"

"Úplne."

Večera pokračovala ako bolo dohodnuté. Teraz prišiel na rad druhý krok.

"Hej Nella!"

"Čo chces Jack?"

"Prezraď mi, prečo si lesba?"

Spanikárila som. Vedela som, že chcel improvizovať, ale mohol vybrať niečo iné. Nebola som pripravená, priznať to pred toľkými ľuďmi.
"Čo? Nie, ja nie som!"

"Ale páči sa ti predsa Soph či nie?"

"To nie, ja.. Nepáči sa mi." Nella čo to doriti rozprávaš?

"Tak potom ti nebude vôbec prekážať, keď spravím toto. Že?"

Posunul sa k Soph, otočil si ju k sebe a
pobozkal ju. V momente ma vystrelilo zo stoličky. Stráže prebehli ku mne. Jack pustil Soph a taktiež ku mne podišiel. Tomi sa pridal a nastal chaos.

"Hahaaa milujem túto skupinu. S nimi sa človek nikdy nenudí." Vyhlásil Boss. Užívajúci si šou.

Andy k nemu podišiel a zo zadu mu priložil nôž ku krku.
Všetci stíchli. Ten plán predsa len vyšiel.
"Nikto sa ani len nepohne. Lebo ho zabijem!" Zakričal.

"Andy, Andy, Andy prečo si to spravil?"
Z rukáva vytiahol spínač a stlačil ho. Ostal v šoku. Jeho spínač na neho nefungoval.

"Musím uznať. Váš plán bol dobrý. Nie výborný, ale bol dobrý."
Počkať, niečo tu nesedí. Prečo nie je v šoku, tak ako keď mu Jack povedal šéfko?

"Čo teraz plánujete?" Spýtal sa.

"Rozkáž strážam, aby odišli!" Rozkázal mu Andy. Boss ho poslúchol a v miestnosti sme ostali len my a on.

"Dobre a teraz čo?" To nadšenie v jeho hlase, bolo strašidelné.

"Teraz nás z tadiaľto odvedieš, inak ti podrežem hrdlo!" Snažil sa znieť presvedčivo.

"Áno? No dobre tak poďte tadiaľto."
Priviedol nás k výťahu a vyviezli sme sa všetci na povrch. Držali sme sa v kruhu a zo všetkých strán na nás mierili Bossovi muži.
Po takom dlhom čase konečne svetlo a čistý vzduch. Už sme skoro preč. Teraz žiadne chyby a odídeme z tohoto pekla.

Boss zastal.

"Hej, pokračuj už sme skoro pri aute!"

WHY ME?Where stories live. Discover now