SOPH:
"Aj ja chcem byť šťastná. Ale moja hlava mi to nedovolí. Nechápeš ten pocit a dúfam, že ho nikdy nebudeš musieť chápať." Povedala mi.
"Nedokážem si ani len predstaviť čo sa ti odohráva v hlave, ale aj tak chcem, aby si mi dovolila ti pomôcť." Odpoviem, "keď budeš pripravená o tom hovoriť vypočujem si ťa. Ale ak nie si chápem a som tu pre teba. Vždy tu pre teba budem Nelly." Ubezpečila som ju.
Tomi sa vrátil a podával mi pohár s vodou.
"Ehm. Vďaka." Povedala Nella. Pričom pozerala priamo na mňa.
"Není zač." Odpovedal jej Tomi s úsmevom. Ona sa na neho nechápavo pozrela. Vyzerala, že iba teraz si uvedomila jeho prítomnosť. Zobrala som mu pohár z ruky a on odišiel.
"Daj si trochu." Podávala som jej vodu.
"Vďaka Soph. Vďaka za všetko."
"Hej. Môžem si prisadnúť?" Prišiel ku nám Jack.
"Jasné." Povedali sme naraz s Nell. Nemám Jacka rada, ale v momentálnej situácii som sa o neho bála.
"Prepáčte, že vás ruším, ale nechcem byť teraz sám." Sadol si vedľa Nell.
"Hej, ako hlava?" Po trápnom tichu začala konverzáciu Nella.
"Hučí." Zažartoval. "Ty ako chrbát?" Zaujímal sa. Ona sa skúsila otočiť, po čom nasledovalo hlasné puknutie.
"Puká." Povedala so sileným úsmevom. Videla, že ani jemu nechýba veľa k zrúteniu, tak sa snažila vylepšiť atmosféru.
"Ale musím uznať, že to bol pekný zápas. To karate možno má niečo do seba."
"Možno?" Nadvyhla obočie.
"No tak určite. Keď sa z tadiaľto nejakým zázrakom dostaneme prídem sa pozrieť čo to je zač."
"Môže byť, ale ak chceš dostať ďalšiu bitku, stačí povedať." Zasmiala sa.
"Haha nezabúdaj, že prvé kolo som vyhral ja!"
"Máš pravdu." Povedala som, "Prvé kolo si vyhral ty a druhé Nella. Tak prečo.." Potrebovala som si rozmyslieť, ako sformulujem vetu, "..to skončilo takto?"
Obaja sa zamysleli. "Máš pravdu. Nie je fér, že Nella vyhrala. Lebo ak to chápem správne ja som bojoval o Em a Nella o teba. A Boss z nejakého dôvodu skonštatoval, že ja som prehral."
"Možno kvôli tomu bozku?" Povedala Nella.
"Možno, ale to ste potom mali veľkú výhodu. Keby som ja pobozkal Em, tak by to bolo sweet home alabama." Tú poslednú časť zaspieval. Na čo sme sa v zápätí všetci rozosmiali.
Alan, Tomi a Agáta prišli ku nám. Snažili sa zistiť, čo sa vlastne stalo. Nebol dobrý nápad o tom rozprávať pred Jackom a Nell, tak som v momente zmenila tému na niečo iné. Myslím, že všetci pochopili o čo som sa snažila.
Pravdaže všetci až na Agátu.
"Kde ste boli tak dlho?" Hodila som na ňu výhražný pohľad, ktorý úplne odignorovala. "No tak. Už sme tu zavretý koľko? Týždeň, dva? Nič nové sa tu nedeje a keď sa konečne stane, tak nám o tom nechcete nič povedať!? Nebuďte sebeckí a spustite storytime." Jej oči iskrili nedočkavosťou, zatiaľ čo moje iskrili, ako sopka pred výbuchom.
Nikto nič nehovoril.
Tak som začala ja.
"Tak spusti storytime radšej ty! Ako si sa sem vlastne dostala? Vieme o tebe len to, že si zazobaná. Aj to len vďaka tvojmu oblečeniu. Tak hovor." Nell mi chytila ruku a zobrala si ju k sebe. Palcom ma na nej začala hladkať. Viem, že to bolo na znak vďaky, ale nesmierne sa mi ten pocit páčil. Brnela mi celá ruka."Ja, som prosím pekne influencerka Sunnygatta."
"Nope. Nič mi to nehovorí." Poznamenal Tomi.
"Ale budeš. Robila som totižto tutoriály na seriózne veci. Vtedy môj kanál nebol veľmi populárny. Ale keď sa objavila reportáž o zmiznutých osobách, dostala som geniálny nápad. Ja a moja kamarátka sme sa rozhodli, že ten prípad vyriešime a staneme sa novodobí Sherlockovia Holmesovia. Budeme si to všetko zaznamenávať a nahrávať na YouTube. Viete videla som celý seriál a rozhodla som sa, že to bude dokonalý nápad na kariéru. Riešenie záhad.."
Naklonila som sa k Nelle a pošepkla jej.
"Ha a to som si už robila nádeje, že toho Sherlocka čítala.""Nieee veď ona ho predsa videla."
"V seriáli vôbec nemáš o polovicu vecí menej ako v knihe."
"Skôr ako Sherlocka by som ju typovala na Shaggyho zo Scooby Dooa. Aj ten nejakým zázrakom vždy dokázal všetko vyriešiť aj keď v hlave nič nemal." Zasmiali sme sa. Ešte stále ma hladkala. Tak som sa k nej pritúlila. Za čo som si vyslúžila jej úsmev.
Agáta nás ignorovala. Užívala si byť stredobodom pozornosti. Ako inak.
"..ten herec ho veľmi dobre zahral. Bola som unesená jeho výkonom. Vedeli ste, že to je ten istý herec, ako v doktorovi strangeovi?""Hej Agáta dostaň sa k veci." Povedal jej Tomi.
"Ozaj, pardón. Tak k veci. Tak s tou mojou kamoškou volá sa Jennifer. Išli sme riešiť prípad. V telke vysielali reportáže o zmiznutých osobách. Za posledný rok tie čísla prudko stúpli. Aj dopravné nehody boli omnoho častejšie. Poslednú, ktorú sme riešili bola o deviatich deťoch ktoré havarovali v dodávke. Fotografie z miesta činu boli otrasné. Dokonca aj médiá sa o to začali zaujímať. Takže sme mali konkurenciu. Ale aj tak sme našli jednu stopu. Nehoda sa stala pri zrúcaninách. Typujem, že viete kde to je. Tam na zemi sme s Jennifer našli uspávacie šípky. Takže ak sa tu niekto nesnažil uspať jelene. Tak to muselo byť miesto kde sa niečo stalo."
"My sme boli tí deviati čo zmizli." Oznámil jej Alan.
YOU ARE READING
WHY ME?
Action"Nechápem o čo ti ide Soph?" Pomaly prišla k mojej posteli. Položila mi jednu ruku na stehno. Dýchanie sa mi zrýchlilo. Ostala som tam ako skamenená. Pozerala som sa priamo do jej nádherných tmavomodrých očí....