SOPH:
"O čom.. to hovoríš?" Videla som aká je vystrašená. Naklonil sa k nej a pošepkal jej niečo do ucha.
"Dobre." Odpovedala mu.
"Stretneme sa dnes pri zrúcaninách o ôsmej."
Zrúcaniny bolo miesto kde sa stretávali teenagery. Fajčili, drogovali a robili množstvo nezákonných vecí. Boli to tri domy asi kilometer od nášho mesta, obklopené hustým lesom.
Jack ju pustil. A ona sa pomaly skĺzla po stene dole.
Dobehla som k nej."Bolí ťa niečo?" Neodpovedala. "Nemôžeš tam ísť." Povedala som potichu.
"Čo prosím?" Postavila sa. "Ty mi teraz ideš hovoriť čo môžem a čo nie?"
"Nejdem ale." Nedokončila som.
"Ale čo? Hmm. Zrazu sa o mňa zaujimaš?
Rovnako si mi ublížila ako on. Jeho rany možno budú bolieť týždeň alebo mesiac, ale tie od teba sa mi len tak skoro nezahoja." Otočila sa ku mne chrbtom, aby som jej nevidela do tváre.
"To je však teraz nepodstatné. Moje tajomstvo je vonku a nech sa stane čokoľvek naši sa to nesmú dozvedieť.""Ja nechcem, aby sme ostali pohádané. Spravím hocičo, aby si mi odpustila. Prosím, ja som ju nechcela pobozkať, ale bola som opitá a.." skočila mi do reči.
"Ty si myslíš, že ťa to ospravedlňuje? Už ťa ani nespoznávam Soph. Ešte čakám, že mi povieš, že to ty si mu o mne povedala. Vieš čo chcem? Chcem, aby si ma nechala na pokoji. Potrebujem od teba pokoj."
"Nikdy by som niečo také nespravila." Preskočil mi hlas.
"Prosím odíď už."
***
Nevedela som čo ďalej.
Preplakala som celý deň. Bolo asi päť hodín poobede. O tri hodiny sa kvôli mne Nell stretne s Jackom. Neviem čo plánuje, ale nesmierne sa o ňu bojím.Poslala som jej ešte hlasovú správu. Pravdepodobne ju odignoruje, ale aj tak to skúsim. "Ahoj Nelly. Viem, že ma momentálne nenávidíš, ale prosím nechoď." Hodila som mobil na posteľ.
Musí byť predsa spôsob, ako to všetko napraviť. Pôjdem tam a pomôžem jej.
Zavolám aj Mii a Em. Čím viac nás bude, tým máme väčšiu šancu jej pomôcť. Obe súhlasili.O siedmej som sa stretla s Em a Miou.
"Nechápem prečo s tým súhlasila. Čo také strašné o nej Jack vie." Vyhlásila Mia."Netuším,"odpovedala jej Em.
Keď sme došli na miesto stretnutia.
Stálo tam 5 chlapcov. Schovali sme sa do kríkov a čakali, kým príde Nell.
Bolo asi 5 minút po ôsmej a ona stále neprišla. Stále všade meškala, ale v momentálnej situácii som za to bola veľmi rada."Kde doriti je?" Vyhlásil jeden z nich.
"Vykašľala sa na teba Jackie." Buchol ho druhý po chrbte.
"A to som sa už tak tešil."
"Nebojte sa chalani. Ona príde mám informáciu, ktorú nechce, aby sa dostala na verejnosť." Zasmial sa.
Po pár minútach sa zjavila Nell.
"Som nesmierne rád, že si sa konečne rozhodla ukázať."
"Čo odo mňa chces Jack?" S odporom sa ho spýtala. Aj keď vedela presne čo ju čaká.
"Chcem odvetu. To, že sa ti ma v škole podarilo prekonať, bolo len preto, že som ti vtedy nechcel ublížiť. Teraz je to úplne inak. Bol som znemožnený pred celou školu, celým mestom, pred všetkými! Takže teraz sa ukáže, kto je ozajstný víťaz."
Vybral sa k nej. Ostatný chlapci ich obkľúčili a jeden z nich to začal natáčať. Nella sa absolutne nebránila.
Bez rozmýšľania som sa k nim rozbehla. Em sa ma pokúsila zastaviť no ja som bola rýchlejšia.
"Nechaj ju na pokoji." Vykríkla som na nich. Z kríkov vyšli aj Mia a Em.
"Sestrička si to ty?" Nechápavo sa spýtal Jack.
"Čo prosím?" Vyhlásili sme.
"Emily šak som ti povedal, že dnes sem nemáš ísť." Pohľad stále upieral na sestru.
"Splnila som čo si odo mňa chcel Jackie. Povedala som ti všetko čo viem, tak jej prosím neubližuj." Pozrela sa bojazlivo na brata.
"Ja ale musím. Všetko čo som od teba chcel, bolo kvôli tejto jednej chvíli. Nezabúdaj, že ešte stále mi dlžíš. Tak ťa poprosím, aby si odišla."
"Nikam nejdem!"
Jack poslal svojich kamarátov za mnou, Miou a Em."PRESTANTE!" Zakričala Nella,
"Ak im neublížiš, spravím čo len budeš chcieť." Jej výraz bol bez emócie. Od kedy sme tu, tak sa na mňa ani len nepozrela."Dobre, dáme si zápas, ale chcem, aby si na mňa išla naplno."
"Dobre." Zvraštila obočie a zovrela ruky v päsť.
Jack dal povel svojim kamošom, aby nás chytili.A zápas sa začal.
ESTÁS LEYENDO
WHY ME?
Acción"Nechápem o čo ti ide Soph?" Pomaly prišla k mojej posteli. Položila mi jednu ruku na stehno. Dýchanie sa mi zrýchlilo. Ostala som tam ako skamenená. Pozerala som sa priamo do jej nádherných tmavomodrých očí....