-27-

218 9 0
                                    

Upozornenie pre citlivé povahy!

NELA:

Ona ma práve pobozkala?! Myslela to vážne? Nella sústreď sa na boj! Pobozkať ju môžeš ísť potom. Počkať pobozkať? Myslela som, opýtať sa, čo to malo znamenať. Ten nával endorfínov čo som pociťovala úplne zatienil všetko, čo ma ešte pred minútou bolelo. Bola som pripravená na všetko.

Ešte raz som sa k nej otočila. Videla som, ako sa červenala a mám pocit, že ja tiež.
Teraz sa musím postarať o to, aby sme to obe prežili.

Boss vystrelil a časomiera sa spustila.

Jack sa mi prihovoril. "Toto som teda nečakal Thompsonova." (nazval ma mojím priezviskom). Len som sa na neho usmiala.

Zahnal sa po mne, ale ja som ho vyblokovala. Zachytila som mu ruku a potiahla ho za seba. Bol ku mne otočený chrbtom. Mojou druhou rukou som ho buchla do chrbta. Spravil dva kroky dopredu a otočil sa znova ku mne. Bol vonku z kruhu. Keď vošiel dovnútra, podišla som k nemu. Pravou rukou som mu naznačila, že mu idem hák po sánke. On bol pripravený na protiútok, ale ja som úder nedokončila. Namiesto toho som mu ľavou rukou udrela priamo do trojuholníka. Zalapal po dychu. Toto bola moja šanca. Trochu som odstúpila a spravila som kop z otočky na jeho hlavu. Nedala som do toho moju plnú silu. Vedela som, že Boss chcel mať šou. Tak som mu ju poskytla.

Postavil sa zo stoličky a začal tlieskať.
"Výborne, vedel som, že ty ma nesklameš. Teraz máš možnosť výberu. Ukončíš to, alebo nie?" Opýtal sa.

Pozerala som na Jacka, ktorý ešte stále ležal na zemi. Pozoroval čo spravím. Časomiera ukazovala posledných sedem sekúnd. "Nella prestaň." Počula som, ako zakričali Em a Soph. Aj keď je to Jack, neublížim mu, viac. Toto kolo aj tak prehral. Nie je dôvod mu už nič spraviť.

Počuli sme, ako čas vypršal. Teraz by sme mali mať ešte jedno kolo, keďže bola remíza. Alebo by mali ísť zápasiť Soph a Em. Musím pred tým Soph ukázať niekoľko techník, aby mala šancu vyhrať.

Počuli sme výstrel. Moje prvé myšlienky boli, že Boss tým výstrelom ukončil náš zápas.

Omyl.

Veľký omyl. On už totižto ukončil celú hru.

Niekto skríkol. Pozrela som sa smerom k Bossovi. Tentokrát nedržal zbraň namierenú smerom k stropu, ale smerom k nám. Keď ju zložil, vyhlásil. "Dobrá hra." Celý čas so mnou udržiaval očný kontakt. Čakal čo spravím.

Takže žiadny iný zápas už nebude? Celé to bolo len na mne a Jackovi. Nechcem vedieť, na koho bol ten výstrel mierený. Bojím sa toho čo uvidím.

"Ty bastard." Počula som vykríknuť Jacka.

Takže on bol v poriadku. Posledné dve možnosti boli buď Em, alebo Soph. Nemôžem vidieť ani jednu z nich zranenú. Bude to moja chyba. Em už kvôli mne raz trpela a Soph. Tak ak by ublížil jej..

Pomaly som sa otočila videla som Jacka, ako kľačal pri niekom na zemi. Rozbehla som sa k nim. V hlave som mala zmätok. Kvapky potu mi pomaly stekali po čele. Ani jedna z možností nebola prijateľná. Čo ak tam ležala Em. Pred chvíľou sme sa s Soph bozkávali a ona to všetko musela vidieť, určite som jej tým veľmi ublížila. Ale čo ak je to Soph? Obe ma majú radi a ja som dôvod prečo jednej z nich ublížili. Som otrasný človek.

Keď som k nim dobehla videla som ako, Jack plakal. Odkedy ho poznám ešte som ho takto nezažila. Pozrela som sa na osobu ktorá ležala na zemi. Keď som sa na ňu zahľadela videla som, ako oblečenie na jej hrudi bolo nasiaknuté tmavočervenou tekutinou. Bola to Emily. Emily tam ležala.
"Jack." Potichu povedala, "Nevyčítaj si to."

"Em, budeš v poriadku. Ja to vyriešim." Bola som pripravená navrieskať na Bossa a donútiť ho jej pomôcť. Chcela som sa postaviť.

"Nell, ostaň. Prosím." Venovala mi beznádejný pohľad.

"Ale ja musím nájsť tlakový obväz. Jack pritalač jej na ranu, aby si zastavil krvácanie." Nepripustím, aby sme ju stratili.

"Nemá to zmysel." Zakašľala, "Nell chcem, aby si vedela, že.. že ti to nevyčítam... Viem, že ju ľúbiš. Ja.. som bola len prekážka k tvojmu šťastiu." Povedala mi.

Ale to vôbec nie je pravda. Áno zo začiatku mi liezla na nervy, ale teraz..
"Nehovor tak. Nikdy si nebola prekážka." Videla som, že ju moje slová potešili.

Niekto ma schytil zo zadu a začal ťahať preč. Ja som sa bránila, kopala a kričala ako som len vládala, ale keď ma držia dvaja stokiloví chlapi. Nedalo sa nič robiť. Všetko okolo mi pripadalo nesmierne spomalené. Boss niečo vravel, no nevnímala som jeho slová.

.
.
.

SOPH:

"Ešte spí?" Podišiel ku mne Tomi.

"Hej." Krátko som mu odpovedala.

Počas toho, ako nás odnášali naspäť, Nella zrazu omdlela. Určite bola nesmierne vyčerpaná, čo sa týka aj psychickej, aj fyzickej stránky. Jack bol na tom podobne. Keď nás odniesli naspäť do cely, ľahol si do postele a od vtedy nič nepovedal. Alan, Agáta a Tomi nevedeli čo sa stalo. Ale keď videli, ako sme naspäť vošli, radšej sa ani nepýtali.
Tomi mi pomohol odniesť Nellu do postele. Uložila som si ju do lona. Musím pre ňu byť teraz oporou.

"Tomi prosím doniesol by si mi pohár vody?" Poprosila som ho. Kývol hlavou na znak súhlasu a odišiel.

"Nelly som tu pre teba." Potichu som jej povedala. S vedomím, že aj tak ma nepočuje. Ona sa otočila a otvorila oči.

"Soph?" Vyzerala zmätene. Rýchlo sa posadila. "Kde je Em?"

"Ona ..." Zostala som ticho. Videla som, ako jej všetko došlo. Slzy mala na krajíčku. Čo mám povedať? Na toto neexistovali žiadne vhodné slová. Rozhodla som sa ju objať. Správne rozhodnutie, lebo hneď ma objala naspäť. Počula som, ako začala plakať.

"Soph ja som ju zabila." Povedala s trasúcim sa hlasom.

Nie. Nič z toho nie je jej vina. Nenechám ju zase skĺznuť do toho tmavého miesta. Odtiahla som ju od seba. Ani sa na mňa nepozrela.

"Nell pozri sa na mňa." Rázne som ju oslovila. Ešte stále nič. Tak som ju oboma rukami chytila za spánky a spojila nám pohľady.
"Nič z toho nie je tvoja vina. Rozumieš? Jediný človek, ktorý ju má na svedomí je Boss. Ty si spravila všetko čo sa dalo, aby si jej pomohla."

"Ale ja som.." Skočila som jej do reči.

"Žiadne ale, zopakuj po mne. Nie je to moja vina."

"Nie je to moja vina." Potichu povedala.

"Ešte raz."

"Nie je to moja vina."

"Znovu"

"Nie je to moja vina." Povedala trochu sebavedomejšie.

"Je ti to jasné? Všetko bude v poriadku. Nemáš si čo vyčítať. Em by chcela, aby si bola šťastná," poviem "a ja to chcem tiež." Dodám nie už tak sebavedomo.

WHY ME?Where stories live. Discover now