SOPH:
Cez víkend sme si s Em, Nell a Miou naplánovali prespávačku. Bola sobota a naši mali nejaké pracovné stretnutie mimo mesta, tak sme prespávali u nás. Môj dom bol svetlo žltej farby. Mali sme dosť veľkú terasu a v záhrade bol bazén a trampolína.
"Čaute" privítala som Em s Miou.
"Už som sa nevedela dočkať. Konečne pokoj od brata" vyhlásila Em, "Nell nepríde ?" Zisťovala.
"Písala, že príde."
Už sme sa nejaký ten čas nebavili a veľmi mi chýba. Nechcem, aby sme sa prestali kamarátiť. Budem musieť spraviť prvý krok, aby sa to vrátilo naspäť do normálu. Len dúfam, že sa tu dnes ukáže.Večer sme pozerali telku. Film nám prerušilo mimoriadne vysielanie o zmiznutých osobách v našom okrese. "Ha nečudujem sa im, že ušli. Ani ja by som už dlhšie nechcela žiť v tomto zapadákove. Len si predstavte teraz by sme všetky mohli byť na Hawaii. Popíjať si svoje koktejly. To by bol život." Vyhlásila Em. Začali sme sa baviť o tom, kde by sme sa chceli odsťahovať. Neskôr navrhla, aby sme sa išli kúpať. Vysmiali sme ju. Vonku bolo asi 10 stupňov.
"Zahrajme si nikdy som" a vytiahla fľašku domácej.
Povedala som jej, že ja nepijem, ale nakoniec som sa nechala prehovoriť a hra sa začala.Prvé kolá boli jednoduché. Len po treťom alebo štvrtom kole sa mi začala motať hlava a po pár kolách už aj jazyk. Bola som akurát v tom stave, že mi ten filter, ktorý mi má povedať, že či chcem alebo nechcem na otázku odpovedať, bol vypnutý.
"Nikdy som sa nebozkávala s dievčaťom." Povedala Mia.
"Veľmi zákerné... To sa mi páči" nahodila lyšliacky úsmev Em a napila sa z fľaše.
"Chcete mi povedať, že ani jedna z vás nezažila experimentálnu fázu?"
"Ja nie" odhodlane som povedala.
Em sa zasmiala. Prišla ku mne, dotkla sa mojich vlasov a zastrčila mi ich za ucho.
Podišla bližšie a pošepkala mi.
"Á chcela by si?""Ja... Ja neviem." Potichu som odpovedala. S pohľadom upretým na zem.
Jej ruka sa dotkla môjho líca. Pomaly mi zatlačila na bradu. Naše pohľady sa spojili. Hľadela som jej priamo do jej sýto zelených očí. Tie sekundy ubehli veľmi rýchlo. Avšak mne sa zdali ako celá večnosť. Pozorovala moju reakciu a keď videla, že z toho nevycúvam, zavrela oči a priložila svoje pery na moje.
Oblialo ma mnoho pocitov. Bolo to príjemnejšie, vášnivejšie proste lepšie, ako to čo som doteraz skúsila.
Keď sa vzdialila. Otvorila som oči a videla ako sa usmieva.Mia sa na mňa pozrela a dodala.
"Vy dve spíte každá zvlášť. Nechcem vedieť, ako by to dopadlo kebyže tu s vami dnes nie som." Em a Mia sa rozosmiali a ja som na ňu hodila nahnevaný pohľad.Večer sme si ešte išli zaplávať. Boli sme dosť pripité. Tak nám to zrazu prišlo, ako dobrý nápad.
Najskôr som skočila do bazéna ja. Ten nával chladu mi udrel až do kostí. Hneď po mne skočili aj Mia a Em. Mia sa asi po desiatich sekundách rozhodla, že vylezie von. Keď vošla do domu, Em sa ku mne priblížila.
YOU ARE READING
WHY ME?
Action"Nechápem o čo ti ide Soph?" Pomaly prišla k mojej posteli. Položila mi jednu ruku na stehno. Dýchanie sa mi zrýchlilo. Ostala som tam ako skamenená. Pozerala som sa priamo do jej nádherných tmavomodrých očí....