Ertesi gün nöbeti hiç iyi geçmemişti. Sarp'ın ara- ara göz hapsinden kurtulamamıştı. Öğlen yemeğinde Sarp hemen yanına bitivermişti. Konuşmadan hızlı- hızlı yemeklerini yediler. Bu arada özel korumalarda onlarla aynı yerde yemek yiyorlardı. Nazarin, mesai bitiminde hızla soyunma odasına geçti hazırlandı. Duş almaktan korkarak dışarı çıktı. Binbaşıya yakalanmak istemiyordu. Ama merdivenlerden indiğinde o çoktan aracının kapısını açmış vaziyette jip'e yaslanmış gülümsüyordu. Arka koltukta iki mesai arkadaşı oturmaktaydı.
-Hadi çabuk ol kızım.
-Biz de sizinle bebek görmeye geliyoruz.
Sarp'a baktı. Sarp aracın kapısını tutmuş içeri girmesini bekliyordu. Nazarin sessizce araca bindi. Sarp'ın yanına oturdu. İşten konuşuyorlardı ara sıra Sarp'ın bakışlarını üzerinde hissediyordu.
-Nerede tatil yapıyorsun?
Murat çavuş ne de rahat sormuştu sorusunu
-Antalya'da.
-Kimlerlesin?
Geri dönüp arkadaşına ters bakış attı.
-Sana ne kardaş.
-Kızma ya! Hani bana göre yanında bir arkadaşın varsa bende yanınıza geleyim diyordum.
-Deme ya.
Sarp sırıtıyordu.
-Binbaşım bu kız bu kız iflah olmaz. Hiçbir arkadaşını bize tanıştırmıyor.
Binbaşı merakla
-Neden acaba?
-Hiçbir nedeni yok efendim.
-Belki sizi arkadaşları için çok yetersiz buluyordur. Olabilir mi çavuşum?
-Hıh bizim neyimiz eksik. Bak sana bize. Aslan gibiyiz değil mi efendim.
-Bence de.
Nazarin tekrar geri dönüp oturanlara baktı.
-Unut!
Ve eli ile boğazını keserim işareti yaptı. Murat abartılı
-Tamam, –tamam sustum.
Hastaneye ulaştılar. Hep birlikte içeri girdiler. Fikret ve eşi hastanede birkaç gün daha kalacaklardı. Bebeğin gerekli Taramaları yapılıyordu. Murat
-Ehh bana müsaade. Arkadaşlarla buluşacağız.
Yanındaki askerle ayrıldılar. Nazarin de epey oturmuştu yarın son gündü. En azından araya tatil girerse Sarp'la aralarındaki gerginlikte azalırdı.
-Ben çıktım.
Nazarin yerinden kalkıp yatan kadını öptü. Sarp'ın hareket etmesi pek hoşuna gitmemişti. Nazarin telaşla,
-Siz zahmet etmeyin efendim.
-Ne münasebet. Bende çıkıyorum. Hem ev yolumun üzerinde. Hiç zahmet olmaz.
Sessizce yan- yana hastaneden çıktılar. Araç hareket edene kadar ikisi de konuşmadı. Ancak epey bir zaman sonra Sarp, düşünceli gözlerle yanındaki kızı inceledi kısık bir sesle
-Benden kaçtığını hissediyorum. Yanılıyor muyum?
Merakla tek kaşını kaldırdı.
H-a----
Kekelemeye başladı Nazarin
-Ha—hayır e...ee... Efendim.
-Sanki bana öyle geldi de. Ama kaçmamanı tavsiye ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON TANGO +18
Romance-Gidelim çavuşum. Ensesindeki tüyleri havaya kalktı. Sarp genç kızı koşarcasına kapıya sürüklemişti. -Artık gideyim. Nazarin'i hızla arabaya itti. Sarp'ın kollarından kurtulmak için saldırıya geçti. -Hey ne oluyor? -Sus. Nazarin'i kolundan büktü. D...