Nazarin panikle önce Melda'ya daha sonra Sarp'a baktı. Aman Allah'ım acaba konuşmaların ne kadarını duymuştu?
Melda tek kaşını kaldırdı. Bir elini beline koydu.
-Sevgili arkadaşım acaba diyorum sana yardımcı olup söylesem mi? Ne dersin?"
Nazarinin yüzü iyice kızarmıştı
-Sakın ha!
Hızla yerinden kalkıp Melda'nın yanına doğru yürümeye başlayınca bağındaki sancı çoğaldı. Sarp Melda'nın yanına iyice yaklaştı.
-Meldacım neyi söyleyeceksin? Neymiş bakalım sırrı?
-Melda sakın saçmalama!
Melda elindeki kepçeyi sallamaya başladı. Sanki Nazarin'in işkence çekmesi hoşuna gidiyordu. Fikret bebeği uyutup yanlarına gelmişti.
-Fikret diyorum ki Nazarin'in sırrını Sarp binbaşıma söylesek mi?
Fikret'in yüzündeki kan çekildi.
-Ne dedin?
Melda gülümsedi.
-Duymadın mı be adam, sağır mısın? Yeter artık ben sıkıldım bu işten.
Sarp ilgi ile Fikret'e susmasını işaret verdi.
-Eeee nerede kalmıştık Melda'cığım?"
Nazarin hızla
-Yazıklar olsun Melda beni utandırıp ne elde edeceksin söylermisin? Kırıldığımı bilesin. İstersen kızının adını değiştirebilirsin.
Sinirle aksayarak mutfaktan çıktı. Oda dar gelmişti. Hırsla koltuktan çantasını aldı ve kapıya doğru yürüdü. Başı çatlayacak şekilde ağrıyordu. Sezdirmeden dışarı çıktı. Allahtan asansör kattaydı. Hızla aşağı indi. Melda her şeyi anlatmıştı. Ağlamaktan önünü göremiyordu. Kolu ile yüzündeki yaşları sildi. Kapıdan topallayarak uzaklaşmıştı. Caddeye az bir mesafe kalmıştı. Arkasından Sarp'ın ve Fikret'in sesleri duyuldu. Hiç birini görmek istemiyordu. Yoldan geçen taksiyi durdurdu.
-Çabuk olun.
Sarp yakalamıştı arabayı. Yanında koşuyordu.
-Sakın hızını kesme. Bas gaza. Havaalanına...
Şoför ellerini açarak yoldaki adama duramayacağını işaret etti. Geri bakmaya korksa da Sarp kendi aracına doğru koşuyordu.
-Bayan isterseniz karakola çekeyim.
-Hayır, havaalanı ama izini kayıp ettir.
-Tamam.
Her kırmızı ışığa yakalanmışlardı. Şoför dikiz aynasından arkasına baktı.
-Bayan Kırmızı araba tam arkamızda ve adam beni öldürecek gibi bakıyor, sağa çekmemi işaret ediyor.
-Asla ara sokaklara gir. İzini yok et.
-Olur denerim.
Öyle bir yere gelmişlerdi ki Çıkmaz Sokak. Ve arkasındaki araba da Sarp vardı. Çıkışı kapattı genç adam. Sakin hareketlerle aracından indi taksinin yanına geldi sakince aracın arka kapısını açtı.
-İn bakalım.
-İnmiyorum defol git başımdan.
Nazarin kapının kolundan tutup kapatmaya çalıştı ancak Sarp kapının kolunu bırakmıyordu.
Sarp şoföre oldukça hatırı sayılır bir para uzattı.
-Kusura bakma. Biraz atıştık da, değil mi sevgilim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON TANGO +18
Romance-Gidelim çavuşum. Ensesindeki tüyleri havaya kalktı. Sarp genç kızı koşarcasına kapıya sürüklemişti. -Artık gideyim. Nazarin'i hızla arabaya itti. Sarp'ın kollarından kurtulmak için saldırıya geçti. -Hey ne oluyor? -Sus. Nazarin'i kolundan büktü. D...