Bölüm 14

4.4K 154 1
                                    


Sessizce odadan çıkıp kapıyı kapattı. Nazarin kapıda kilit olmadığını fark etti. Koltuğa çantasını fırlattı. Botlarının ayağından çıkardı. Komanda pantolonu ve atleti izledi bunu. İç çamaşırları ile kalmıştı. Çantasında yedek çamaşır yoktu. Banyoya girdi Hızlıca duşunu aldı. Çamaşırlarını elinde yıkadı ve cama astı. Üzerindeki bornozu çıkardı. Sabaha kurumasalar da hafif nemli kalırdı o da üstümde kurur dedi. Çıplak yatağın içine girdi. Başucu lambasını kapattı. Gözleri kapanmak üzereydi. Bünyesi alkole alışık değildi. Başı dönüyordu. Çok içtiği aklına geldi. İçki içtiğinde dağıtmaz ama film kopar olduğu yerde sızardı. Bu saate kadar iyi dayandım dedi. Rahatça gözlerimi kapayabilirim. Saatinin alarmını kurdu. Odanın temiz havasını soluyarak uykuya daldı.

Çok geçmeden yine rüyasında erotik fantezilerini görmeye başladı. Yatağın içinde döndü. Yanındaki yastığa sarıldı. Mırıldandı. Omzundaki el sanki rüya olmayacak kadar sahiciydi. Tekrar diğer tarafa döndü. Ama bir sertlik.

-Ne bekliyorsun, öp artık beni. Özledim seni.

Serin dudaklar gerçek gibiydi. Ellerini adamın boynuna doladı İyice kendisine çekti.

-Gerçek gibisin.

Sert ve kaslı eller vücudunda pervasızca dolaşıyordu. Nazarin üzerindeki örtüyü fırlattı.

-Daha fazla dokunmalısın.

Adamın ağırlığını üzerinde hissetti. Adamı çıplak bedenine iyice yasladı. Eller boynundan göğüslerine uzandı. Nazarin, bir an ürperdi. Adam elini çekmek istedi ama Nazarin itiraz edip elini tuttu.

-Hayır, hayır hemen değil. Orada kalsınlar.

Bir süre sonra ellerinin yerini dudaklar almıştı. Göğüs uçları öpülüyordu. Genç kız terden sırılsıklam olmuş vaziyette başını sağa-sola sallamaya başlamıştı.

-Seni seviyorum, seni seviyorum.

Sesi iyice yükselmişti ama tekrar dudakların o inanılmaz tadı

Bedenlerinin birbirlerine değiyor olması Nazarini kavuruyordu. Dudakları özlemle sanki yılların açlığı ile birleşmişti. Tüm vücudu onun erkekliği ile sarsılıyordu. Dili ile üzerindeki adamın göğsünü yaladı. Genç adam iyice ağırdan alıyordu. İnlemesine engel olamadı.

-Ohhhh her zamanki gibi yine muhteşemsin.

Yatak çarşaflarını sıktı tüm gücü ile.

-hmmmmmmm.

Genç adamın dili karnını okşarken eli ağır, ağır aşağılara kayıyordu. Nazarin bacaklarını iyice açmıştı.

-Evet—evet bu sefer fazla bekletme beni sevgilim.

İnlemeleri artmıştı. Gördüğü rüya aklının uçmasına yeter düzeydeydi.

-Hayır, çok fazla. Dur, dur yapma. Dayanamıyorum. Olmaz.

Bir an dudakların geri çekildiğini hissetti. Ama hemen sonra adamın dili tekrar daha coşkulu dolaşmaya başlamıştı.

-Ne olur yapma. Yo yooo sen bana aldırma sevgilim durma daha fazlasını istiyorum.

Genç kadın adamın altında kıvranıyordu. Titremeleri ve zevk dolu çığlıkları zamanın geldiğini gösteriyordu.

Adam, tekrar göğüslerine eğildi iki yuvarlağın birleştiği noktayı diliyle yalamaya başladı. Sonra dudaklarının göğüs ucuna kaydırıp pembe noktaları özlemle dişledi. Genç kadın uykusunda çığlık atıyordu. Adam tek girişte içerdeydi. Genç kadın bir an kasıldı. İçi çok sıkıydı. Bundan önceki sevişmelerinde hiç acı duymamıştı. Bir an acıyı gerçek gibi duyumsadı. Canı çok yanıyordu. Bacaklarını açıp rahatlatmaya çalıştı. Adamın soluğunu kulağında duyuyordu. Sıcak ve terli olan adamın kokusunu içine çekti.
Genç kadın bir süre sonra rahatlamıştı. Kadının yüzünde büyük bir gülümseme gördü. Nazarin üzerindeki erkeğin göğüslerini okşarken,

-Muhteşemsin sevgilim.

Genç kadının kıkırdaması odada çınladı.

-Biliyorum biliyorum sadece senle sadece senle.

Omzuna değen dudaklar. Uyku arasında hayalindeki sevgilisine iyice sarıldı. Yitip gitmesini istemiyordu. Kedi gibi sokulmuştu.

-Ne olur biraza daha kal. Uyanmak istemiyorum. Seninle sonsuza kadar uyuyabilirim. Gözlerimi açmaktan çok korkuyorum.

Adamın sıcak nefesini saçlarında hissetti. Genç kadını kollarının arasına aldı. Genç kadın, yüzünde dolaşan parmakları hissedince adama daha sokuldu. Alnını dokunan dudaklara karşılık verdi, dudaklar oradan yanaklarına şakaklarına ve daha sonra dudaklarına indi. Dilleri ile ateşli dansa başladı.

SON TANGO +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin