İki hafta geçmişti. Nazarin iyice kendine gelmişti. O sabah Sarp odaya girdi. Nazarin, hala yataktaydı. Kolunda ve ayağında sargılar yoktu. Atlet ve şortla rahatça uyuyordu. Üzeri açılmıştı. Yan döndüğünde güzel bacakları ortaya çıkmıştı ve şarapnel izleri gözler önündeydi. Sarp, yavaşça yatağın kenarına oturdu. Parmaklarını usulca yaranın üzerinde gezdirdi. Hala çok kötü görünüyordu. Sargılar açıldığından beri genç kız özellikle yaralarını ondan saklama çalışıyor gibi hareket ediyordu. Kolundaki yaranın izi belki hayatının sonuna kadar geçmeyecekti. Sarp Uzanıp bacağındaki yara izlerini öpmeye başladı. Genç kadın hemen gözlerini açtı yerinden fırladı. Eli ile saçlarını geri atarken neler olduğunu anlamaya çalıştı. Telaşla adamın başını bacağından uzaklaştırmak için itti.
-Lütfen Sarp yapma.
Nazarin'in elini geri itti.
-Neden?
-Ne olur git giyinik değilim.
-Üzerinde bana göre çok giysi var.
Gözleri iyice kısılmıştı. Başını kaldırıp genç kadını delercesine bakıyordu. Yaralanmış kolunu ellerinin arasına aldı
-Yapma hayır.
Nazarin hırpalanmış kolunu Sarp'ın ellerinden çekmeye çalıştı ama güçlü parmaklar izin vermedi.
-Neden? Saklamaya çalışıyorsun.
-Çok çirkinler.
Sarp'ın parmakları milim -milim yaraların üzerinde dolaşmaya başladı. Daha sonra parmaklarının yerini dudakları aldı. Gözlerini gözlerinden ayırmıyordu. Fısıltıyı andıran sesi ile
-O kadar güzelsin ki. Bunların hepsi senin kişiliğini daha da değerli kılıyor.
"Hayır.
Nazarin, yatağın diğer tarafından inmek için döndü. Sarp onu kollarının arasına aldı yatağa geri yatırdı. İtirazlarını önemsemedi. İtmeleri yumruklamaları sevgiyle karşıladı. Ellerini alıp parmaklarının tek- tek öpmeye başladı. Genç kadın kollarının arsındaydı. Uzanıp yüzünü okşadı. Nazarin utançla başını kaçırmaya çalıştı.
-Hayır, yapma ne olur.
Acıtmamaya çalışarak üzerine uzandı. Ağırlığını iki koluna vermişti.
-Seni çok özledim.
-Kalmalıyım.
Gözlerini gözlerinden ayırmadan yavaş –yavaş uzanıp dudaklarını buldu. Nazarin iyice gözlerini açmış kendisini öpen adama bakıyordu. Dudaklarını hala açamamıştı. Kas katı kesilmişti. Artık birlikte çalışmaları çok zordu.
Sarp geri çekildi, araştırırcasına genç kadına baktı.
-Dudaklarını arala.
-Ha!
Tam bu esnada genç adamın sıcacık dili dudaklarının arasından içeri girdi. Nazarin, bir an nefessiz kaldı. Kalbi öyle hızlı çarpıyordu ki. Sarp'ın omuzlarını yumruklamaya başladı. Sarp bedeniyle hamlelerini etkisiz hale getirdi. Birkaç saniye sonra genç kadın sanki tamamen farklı insan olmuştu. Kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Sarp'ın eli yatakta dağılmış olan saçlarının arasında dolaştı. Nazarin, çok deneyimsizdi. Nasıl davranması gerekiyordu? Zaten deneyimli olsa bile böyle bir adamın yanında yine çaresiz kalacaktı. Bir müddet sonra çırpınışları duruldu. Erkeğin dudaklarını bu sefer kendi eziyor, adamın ağzının içinde dolaşan dili ile şehveti yudumluyordu. Ne kadar utanç vericiydi. Bir o kadar da tahrik edici. Yaşadığı tecrübe bunca yıl yaşamışlığına eş değerdi. İçinde yeni oluşan alevlerle adam biraz daha sokuldu. Bir an için dahi olsa Bu anı yudumlamak İşte hayatı boyunca yapmak istediği buydu. Tüm yalnız gecelerinde gördüğü yakası açılmadık düşleri gerçekleşiyordu. Özlemle beklediği hayallerinin kahramanının ellerinin arasındaydı. Bir an onunla olup bu anı yaşamanın ne kadar güzel olduğunu anladı. Bacağını adama farkında olmadan sürtünce yarası dağlandı. Gözleri açıldı aniden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON TANGO +18
Romance-Gidelim çavuşum. Ensesindeki tüyleri havaya kalktı. Sarp genç kızı koşarcasına kapıya sürüklemişti. -Artık gideyim. Nazarin'i hızla arabaya itti. Sarp'ın kollarından kurtulmak için saldırıya geçti. -Hey ne oluyor? -Sus. Nazarin'i kolundan büktü. D...