"sadece sohbet etmek istemiştim lütfen yanlış anlama"
Kaşlarımı şüphe ile çattım neler oluyordu? Çünkü karşımda tam olarak Druela Black vardı.Dost canlısı görünmeye çalışarak cevap verdim sonuçta onu suçlayacak bir kanıtım yoktu öyle değil mi?
"Elbette Druela..."
"Ell de lütfen bende sana Renes desem olur mu?""Keyfine göre takıl"
Omuz silktim kimin bana ne dediği umrudum da bile değildi sonuç olarak. Gülümsemeye çalıştım ama uzun süredir kimseyle arkadaş olmamış, Mia'yı bile benden soğutmak için yapmadığım şey kalmamıştı."Benim odama gidelim mi övünmek gibi olmasın ama tek kalıyorum" gurur ve heycan ile söylemişti.
"Black olmak bunu gerektirir..."
Dedim mırıltıyla, kocaman gülümseyerek cevap verdi. Böyle tatlı gözüken bir kızın Riddle'ın yanında ne işi vardı?Odasına geldiğimizde oldukça şık olduğunu fark ettim, Zevki iyiydi...
Plakların yanına gitti ve Fransızca bir şarkı odayı sardı. Göz ucuyla bana bakarak konuşmaya başladı.
"Kökenlerin fransaya dayanıyor öyle değil mi? Amour fransızca bir kelime...""Evet babam ve annem fransızmış"
"Mış?""Anlatmak istemediğim bir konu"
"Anladım zorlama yok"Kocaman gülümsedi bana, sanki düşen yüzüme moral vermek istercesine. Yüzümün düşmüş olmasına göz devirdim, Aptal duygularıma bir kez daha sövdüm.
"Muggle doğumluyum demiştin değil mi?"
"Hayır öyle bir şey demedim, melezim. Annem büyücü babam muggle...""İyi güzel. Alphard ile Mia'nın ilişkisi hakkında ne düşünüyorsun?"
"Onaylanıyorum, onaylamayacağım.""Neden? Kardeşim diye demiyorum çok tatlılar..."
Cevap vermedim zaten konu konuyu açtı cidden sohbeti sarıyordu.Gece çok geç saatte odama gittim ve kendimi en sonunda uykuya bıraktım...
Yarının haftasonu olduğunu var sayarsak rahattım.Gözlerimi açtığımda hava yeni yeni aydınlanıyordu, sanırım en fazla iki saat uyumuştum dünde 1 saat uyuduğumu düşünürsek bu hafta İçinde hasta olabilirdim. Hiç bir zaman kendine dikkat eden biri olmamıştım zaten yarın veya ondan sonraki gün revire gider bir kaç güçlendirici iksir alırdım veya çalardım.
Ortak salona indiğimde Alphard ve Mia gülerek sohbet ediyorlardı göz devirmeden edemedim. Tam çıkacakken kolumu tutan bir el hissettim arkamı döndüğümde Alphard olduğunu gördüm.
"Druela'yı gördün mü? Cisimlenme dersi vardı bugün""Hayır, gece geç yattı sanırsam, istersen kaldırabilirim?"
Nerden bildiğimi anlamaz bir şekilde yüzüme baksada sonra Mia gelip arkadan Alphard'a sarılıp konuştu.
"Sen neden bakacakmışsın ki? Sana gerek yok ben Bakarım."Alphard'ın önüne eğildi ve dudağını öptü yüzümü buruşturarak kütüphaneden hepsini okuduğumu bile bile rastgele bir kitap aldım. Deri koltuklara oturdum aslında okumayacaktım sadece düşünmeye ihtiyacım vardı ancak durup dururken bir yere odaklanırsam deli olduğumu veya kafayı üşüttüğümü düşünmeleri olasıydı.
Kitaptan rastgele bir sayfa açtım ve beynimi etrafa kapattım.
Mia, Lestrange'i benden mi kıskanmıştı?Çünkü toplum içinde öpüşmekten veya sarılmaktan utandığını daha önce söylemişti bende ona genel olarak öpüşmenin gereksiz bir eylem olduğunu söylemiştim.
Mia'nın beni kıskanması Alphard'ın işine gelir istediğine daha çabuk ulaşırdı, Mia zerre umrumda değildi benim için benimle sohbet eden rastgele biriydi. Onun yerine başkası olsa da düşüncem aynı olurdu ama Alphard teki üyesiydi ve istemsizce çözmem gereken bir olay daha oluşmuştu.
Yanımda bir haraketlilik hissedince düşüncelerimi dağıttım.
Riddle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sealed - T.M.R
Fanficİnsanların ruhu bedenlerden önce çürürmüş. İki çürümüş ruh bir araya gelirse, Bu imkansızı sevmek değil midir? #tommarvoloriddle #1 13.06.2021 #cadı #1 25.06.2021 #riddle #1 30.07.2021 #tomriddle #1 06.01.2022 #hogwarts #1 09.05.2022 #büyücü #1 19...