❕rahatsız edici içerik, hassas bünyeniz varsa okumamanız tavsiye edilir.❕
~~~"bu soruyu daha önce de sormuştun sanırım"
***
"Kimsin sen?"
"Renesmee amour?"
"Anlat şimdi!"
Bağırmasıyla göz devirdim bağırmasa da söylerdim?
***Hala gözlerim kapalı yüzüm lavaboya eğikti, hayır o canavardan korktuğumdan değil. Sadece ağlamış yüzümün görünmesini istemiyordum.
"Eğer kim olduğunu anlatmazsan ölürsün."
Neden yapıyordu bunu?
Ne işine yarayacaktı ki?
Kendime bile anlatamadığım şeyleri duyunca eline ne geçecekti.Ölürken bile hatırlamak istemeyeceği anılardı onlar genç kızın.
Ne kadar ironikti ki eğer anlatmazsa ölecekti.
Oğlan ise sıkılmıştı artık, kız kendini açsın ve onu da yandaşlarına eklesin diye günlerce beklemiş, sabretmişti.
Ama artık canına tak etmişti, kolay yolla olmazsa zor yolla olurdu ki olacaktı da.Derin bir nefes aldım ne kadar çabuk başlarsam o kadar çabuk biterdi bu zulüm sanırım?
"Yıllar önce pek de küçük sayılmayan bir kasabada doğdum. Annemle babam birbirlerine aşık değillermiş sarhoş bir gecede annem bana hamile kalmış, hamile olduğunu da çok sonradan fark ettiği için aldıramamış. Bu yüzden ailelerinin zoru ile evlenmişler İlk başlarda babam annem ve ben Fransa'da yaşasak da sonradan annem, annesinden ona kalan ölümcül bir hastalığa yakalanıp ölmüş.
Genetik olduğu için ne iksirler, ne büyüler, ne de muggle doktorları çözüm bulabilmiş. Annem oldukça saygıdeğer bir safkan aileden gelirmiş Ama babam muggle olduğu için ne büyüden ne de büyü dünyasından hiç bahsetmedi bana. biz de annem öldükten hemen sonra babamla İngiltere'ye geldik yaklaşık 3 yaşlarındayken"
Sesim sonlara doğru titremişti ama derin bir soluk alıp devam ettim."Ben 6 yaşıma geldiğim de-"
Anılar tekrar aklıma geldiğinde gözlerim dolmuştu bu sefer sesimin titremesine karşı koymadan devam ettim.
"Babam zaten beni hep döverdi, her işten döndükten sonra dayak yerdim oda bana hep,
'ağlamak yasak, öl ama sakın ağlama' tarzı şeyler derdi. Ama bu sefer bana hayatım boyunca unutmayacağım bir yük bıraktı.
Bir gün eve sarhoş geldi çok iyi hatırlıyorum, deli gibi alkol kokuyordu. Sırf o sikik gün yüzünden ağzıma bir damla alkol süremedim hayatım boyunca.
Bana o gün tecavüz etti."
Bağırmaya başladım, sessizce ağlıyordum. bu sefer aynadan önece kendi yansımama sonra marvolo'nun yansımasına baktım."BANA KENDİ ÖZ BABAM SAATLERCE TECAVÜZ ETTİ! BAĞIRAMADIM BİLE SADECE ACIDAN AĞLADIM. SESİM ÇIKMIYORDU BİLE BÜTÜN GECE BİR KÖŞEDE SESSİZ SESSİZ AĞLADIM.
ALTI YAŞINDAYDIM SADECE ALTI.
SABAH YAN KOMŞUYA SÖYLEDİM YANLIŞ BİR ŞEY OLDUĞUNU ANLAYIP.
BANA NE DEDİ BİLİYOR MUSUN?
'BABANI AZDIRACAK KADAR NE SÜRTÜKLÜK YAPTIN' altı yaşındaydım..."
Sona doğru sesimin fısıltı gibi çıkmasına engel olamadım. Bir yandan da Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
"Sadece o günle kalmadı sesimi çıkaramayacağımı kimsenin bana inanmayacağını anladığı her an...
Aylarca yıllarca devam etti buna."
Ağlamaktan konuşamıyordum artık yanıma gelen adım seslerini hissettim.
Sonra benim gibi yere çöken riddle'ı gördüm.
"Üzgünüm"
Hiç beklemediğim bir anda bana sanki hayatında hiç kimseye sarılmamış gibi tuhaf bir şekilde sarıldı. Soğuk ellerinin bana sarılmasıyla irkildim ancak bunu düşünemeyecek kadar kötü durumdaydım."Tam dört yıl sonra, babam da annem gibi bir cadı olduğumu anladı.
Bunu anlamasıyla bana bir daha dokunmadı ama benim daha o yaşta ne kadar güçlü olduğumdan haberi yoktu.
İlk içimde ki büyünün farkına vardığımda kendimi geliştirmeye çalıştım, evet büyülerin adlarını bilmiyordum. Ama bir şekilde asasız ve sözsüz büyü yapabildim, nasıl oldu bilmiyorum.
Eşyaları yok ettim, parçalara ayırdım, yiyeceklerin renklerini değiştirdim."
Riddle bana sarılmayı ben ellerimle burnumu silerken bıraktı ama oda benim gibi yere yanıma oturdu.
"Bir gün on bir yaşıma tam iki hafta kala, yine içiyordu.
Korktum yine başıma gelir diye deli gibi korktum.
Mutfaktan bir bıçak aldım ve onu öldürdüm. Benim altı yaşımda attığım sessiz çığlıklara onun haykırışları karıştı o gece. Bu yüzden, babam yüzünden, o komşu yüzünden, tüm Muggle'lar ölmeli. Hepsi iğrençler"Bir kaç saat, yada dakika bilmiyorum sessizce oturduk. Bir süre sonra Marvolo sırlar odasına girdi, ben hala oturuyordum yerde.
Bu kadar gerçekle bir kaç dakika da yüzleşmek ağır gelmişti.
Toparlanmak adına ayağa kalktım, aynada kızarmış gözlerimi sildim sonra saçlarımı düzelttim ve yatakhaneme ilerledim.
Bu geceyi hafızamdan silmek istiyordum.
İyi tarafından bakarsak demeyeceğim çünkü bu gecenin iyi bir tarafı yok.
Bu gece sadece içimde olan intikam hırsı körüklenmişti.O gece yemin etti kız herkesten tek tek intikamını alacaktı. Yıllar önce babasını acımadan öldürdüğü gibi ona bu acıyı yaşamasını reva gören herkesten intikamını alacaktı.
Aynı yıllar önce Marvolo'nun babasını öldürdüğü gibi kız da babasını öldürmüştü.
Bu benzerlik genç adamın aklına geldikçe içi ürperiyodu.
Onlar çok benziyorlardı ve genç adam onun gibi acımasız birini hizmetkarı değil, yoldaşı olarak görmek istiyordu.
Aylar önce dediği gibi kız ordusunda ondan sonraki en güçlü kişi olmak için yaratılmıştı adeta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sealed - T.M.R
Fanfictionİnsanların ruhu bedenlerden önce çürürmüş. İki çürümüş ruh bir araya gelirse, Bu imkansızı sevmek değil midir? #tommarvoloriddle #1 13.06.2021 #cadı #1 25.06.2021 #riddle #1 30.07.2021 #tomriddle #1 06.01.2022 #hogwarts #1 09.05.2022 #büyücü #1 19...