Hayır şu an 'kimse yok pröfesör' diye bağırsam Riddle ne yapabilirdi ki?
Ama benimde cezaya kalacağımı varsayarsak sanırım bunu yapmamam yararımaydı. O kadar delirmemiştim değil mi?
"Müdür Dippet bir sorun mu var?"
Slughorn...O olmasa büyük ihtimalle şu an tuvalet temizliyor olurduk. Tuttuğum nefesimi verdim ve Riddle'a baktım o.da benim gibi rahatlamıştı.
"Hayır pröfesör birini görür gibi oldum ancak yanılmış olabilirim."
Bir süre sonra uzaklaştıklarına emin olduğumuz zaman saklandığımız heykelin arkasından çıktık ve zindanlara ilerledik.İkimizden de ses çıkmıyordu sessiz sessiz ortak solondan çıktık sonra da yatakhanelerinin ayrıldığı yere geldik .
"Görüşürüz Marvolo"
Cevap vermedi ve başını sallayıp erkekler ysatakhanesine ilerledi.
Sessizce odama ilerledim ve yine sessizce üzerimi değiştirip yatağıma girdim.Sabah kahvaltıyı kaçırmış olarak kalkmanın verdiği etkiyle somurta somurta ilk ders olan ikisir dersine girdim.
En arka sırada her zaman tek başıma oturduğum yerime ilerledim.
"Selam"Yanıma gelen malfoya baktığımda göz devirmemek için kendimi zor tuttum.
"En son sana gerekli cevabı verdiğimi hatırlıyorum?"Tek kaşımı kaldırıp ona baktığımda bana göz devirmek ile yetindi.
"Hadi ama onları kendi isteğimle söylemediğim sen de gayet iyi biliyorsun! Beni suçluyor olamazsın." Dedi yüzünü burştururken."Senin kendi düşüncelerini yok mu? Kendi düşüncelerinle hareket edip bir insana onları söylememen gerektiğini bilmiyor musun? Hele de benim gibi-" yaklaştım ve fısıldayarak devam ettim.
"Sosyopat bir kıza... O kadar geri zekalı mısın?""Off unutsana sen? Slughorn herkes eşli çalışsın demiş ve Tom beni yanından kovdu, Druela'ya söz vermiş, eh şu an Orion'un yanına gitmek istemiyorum kendisi konuşmayı bilmiyor."
Göz devirmek için kendimi zor tuttum sevgili Alphard'a yaptıklarımı bilseydi eminim şu an yanımdan koşa koşa uzaklaşırdı.Gerçi Marvalo' un yaptıklarını da biliyordu ama Marvalo'dan ayrılmıyordu sanırım psikopat seviyordu. Geri zekalı olduğunu söylemiştim.
Yüzüne yaklaştım ve fısıldayarak konuştum.
"Emin ol benim yapabileceklerimi duymak istemezsin bence hemen Orion'un yanına git nasıl fikir?""Kötü bir fikir, ayrıca iksirde berbatım ve sende Tom ile yarışır düzeydesin. Orion iksir dersinden ifrit almıştı, Böyle düşününce buradan asla kalkmamaya karar verdim."
Ofladım ve yüzümü ellerimin arasına koyup masaya doğru eğildim hafifçe."Bana karışmayacaksın?"
Hızlıca kafasını evet anlamında sakladığında el mecbur kabul ettim.En sonunda pröfesör Slughorn gelince üzerimi düzelttim ve bizden istediği Harmanlaşmış Cafcaflı Pembe İksiri yapmaya başladım. Bu saçma iksir Gerçek hayatta ne işime yarayacaktı hiçbir fikrim yoktu.
Ben iksiri yaparken Malfoy Sadece beni izliyordu bir insana kolay kolay hakaret eden biri hiçbir zaman olmadım ama Malfoy tam olarak hakaret edilmesi gereken bir kişiydi.Tamam bir şey yapmamasını demiştim ama dik dik bakmak zorunda mıydı?
"Ee nasılsın?"
"Sanane Malfoy sanane."
Birden bağırınca birazcık ürkmüş olacak ki yerinden sıçradı."Vazgeçtim Orion senden çok daha iyi!!"
"Lütfen onun yanına git, Bir sonraki iksir dersinde onun yanına git ve beni rahat bırak!"Kafasını yok dercesine salladı ve sinir bozucu şekilde sırıttı. Şeytan diypr ki al o gülen dudaklarını bıçakla kes!
Cinnet geçirmek üzereydim ama bir yandan da iksiri karıştırmaya devam ediyordum.
Ve Bir yandan da kitapta yazmayan ama iksiri daha iyi bir hale getireceğinden emin olduğum notları kitabıma yazıyordum."Zaten kitapta her şey yazmıyor mu neden not alıyorsun çok sıkıcısın."
"İşime karışmaman gerektiğini tam olarak ne zaman öğrenirsin Malfoy!"
Tatlı tatlı sırıtmaya başlayınca Göz devirmeden edemedim çünkü bence asla tatlı değildi daha çok itici bir maymuna benziyordu.Göz ucuyla Riddle'a baktığımda o da bize bakıyordu Malfoy bilerek benim yanıma oturmuş olabilir miydi?
Sinirle Abraxas'a döndüm,
"Yine sen başkalarından mı Emir alıyorsun sen?"Ellerine suçsuzum der gibi havaya kaldırdı ve konuşmaya başladı,
"Emir büyük yerden patron!"
"Tahmin etmeliydim..."
Sessizce mırıldandığım da anlamamış olacak ki bana ne var dercesine baktı bense önüne dön tarzı kafamla bir işaret yaptım."Aptal bir av köpeğinden farkın yok biliyor musun?" Dedim ve onu aşağalarcasına baktım.
Bana öfkeyle baksada Sanırım beni daha çok kızdırmamak için ders boyunca hiç konuşmadı ve kafasını sıraya koyup uyudu.
Böyle böyle adam olacaksın Malfoy.
İksir hafifçe köpürmeye başladığında ateşi söndürdüm ve birilerinin benden önce bitirmesini bekledim.
"Bitmiş işte bu ne diye bekliyorsun şişeye koysana PRÖ-"Ağzını hızla kapattım ve kızgın bakışlarımı yolladım ama çok geçti iksirini şişeye koyan Riddle buraya bakmıştı bile o bakınca Druela'ds bakmıştı ve Druela bakınca onun arkadaşları da, onlar bakınca da diğer sınıfın yarısı.
Elimi daha fazla dikkat çekmemek adına Abraxas'ın ağzından çektim ve çıkarttığı rezilliği nasıl toplayacağımı düşündüm..."Evet bitirmişsiniz sanırım bayan Amour ve bay Malfoy?
"
"Evet pröfesör ama doğruluğundan emin olmak istedim Abraxas ise bana göre biraz daha acaleci biraz bekler misiniz?"Slughorn anlayışla kafa salladı ve iksirini bitiren Riddle'ın yanına gitti.
Malfoy bu sefer fısıldayarak konuşmaya başladı.
"Neden yaptın ki böyle bir şeyi?""Aptal, dikkat çekmeyi sevmiyorum. Zaten çoğu zaman çoğu kişiden önce bitiriyorum iksiri, dikkat çekmek istesem böyle mi yapardım!"
Bana gerizekalısın der gibi bakımca kafasına tokatı yapıştırdım, sessiz bir şekilde acıyla inleyince sinirle önüme dönüp ikiri şişeye dökmeye başladım.Bir kaç Saniye sonra Üzerimdeki bakışları hissedince iksiri koyduğum kepçeyi kazana bıraktım ve kafamı kaldırdım ve Riddle ile göz göze geldik.
Çarpık bir şekilde sırıtıyordu sanırım Malfoy'a vurmam hoşuna gitmişti?Marvolo'nun sorunları olduğuna eminim, benim dışımda hangi manyak insanların zarar görmesiyle mutlu olabilirdi ki?
Benimse elimde kolum kadar sosyal bozukluk raporum vardı, ancak onun bildiğim kadarıyla yoktu.
Anlaşıldığı üzere Ben zaten normal değildim ve yine anlaşıldığı üzere o da değildi. Bu düşünceye alayla sırıttım ve bizimde bitirdiğimizi pröfesöre haber verdim.
İksirin gayet başarılı olduğunu söyleyince gururla sınıftan çıktım ve bir sonraki ders olan sihirli yaratıkların bakımı dersine ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sealed - T.M.R
Fanficİnsanların ruhu bedenlerden önce çürürmüş. İki çürümüş ruh bir araya gelirse, Bu imkansızı sevmek değil midir? #tommarvoloriddle #1 13.06.2021 #cadı #1 25.06.2021 #riddle #1 30.07.2021 #tomriddle #1 06.01.2022 #hogwarts #1 09.05.2022 #büyücü #1 19...