poznámka autora čitateľom

241 36 0
                                    

Prestaňte hlasovať! Vaše hlasy ma vôbec nepotešia. Nie, neskáčem do výšky a nepredvádzam žiadne tanečky šťastia, pri ktorých by moja rodina začala pochybovať o.mojej normálnosti. A tie komenty... Hanbite sa! Fuj! Podľa mňa by ste to ani nemali ukazovať kamarátom a upozorňovať na mňa... Veď toto je súkromné, nechápem čo do toho vôbec strkáte tie soplavé nosy...
Hanbite sa, už nemienim pridať ani jednu časť. Nie, moja neaktivita nepremenila z toho, že by som mala veľa vecí zo školy, alebo tak... To vôbec! Skôr to bol nasledok vášho neakceptovania môjho súkromia vy, vy, vy...


(poznámka pre nechápavých takto nejako na vás testujem istý efekt. Určite to poznáte z tých zmysluplných amerických filmov (zachovajte pokoj- samozrejme všetci začnú hystericky vrieskať...) No a takýmto svojským spôsobom myslenia naopak (všetko, čo je vyššie uvedené znegujte, obráťte na pozitívne, alebo sa na to vyserte a nechajte to tak veď sme lenivý národ, všakže?? )
Kašlem vám na všetko čo robíte a najlepšie by bolo, keby ste aj vy kašľali na všetko, čo je v tejto ne-kapitole. (znova vás prosím, neberte to vážne- myslím to naopak vy dy/iliná  {sorry fakt netuším aké i/y gramatika je moja slabšia stránka} - toto už som myslela vážne... :)

S pozdravom (bez podpisu, lebo som si ešte nevymyslela nejaký coolový pseudonym... :D )

Môj stredoškolský denníkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin