Chemia - Aiden

4.2K 46 0
                                    

Kiedy sennie weszłam na zajęcia chemii, rozejrzałam się, żeby zobaczyć mojego kumpla do pieprzenia, Aidena na końcu zajęć czekającego na mnie. Prawie przebiegłam klasę i pocałowałam go w oczekiwaniu. Usiadłam i powoli przesunęłam swoje biurko bliżej jego. Mój nauczyciel nagle mówi swoim zwykłym głosem robota, nucąc o nadchodzących testach, podłączam słuchawki do telefonu i zwiększam głośność na cały regulator, wypełniając głowę słodką, seksowną muzyką.

Rozejrzałam się po klasie zdumiona, widząc wszystkich pochłoniętych tym, co mówił nauczyciel, wszystkich oprócz mnie i Aidena. Mój wzrok w końcu padł na chłopaka, który obserwował mnie z ciekawością. Poczułam lekki rumieniec na mojej twarzy i podziękowałam bogu za pokój był nieco ciemny we wczesnych godzinach porannych. Odwzajemniłam jego spojrzenie równie pytającym spojrzeniem. Jakby właśnie czytał w moich myślach, jego ręka znalazła moje wewnętrzne udo i zaczęła z wahaniem pocierać. Odwróciłam wzrok, by upewnić się, że wszyscy wciąż słuchają nauczyciela, wszyscy wydawali się albo przy swoich telefonach, albo słuchali uważnie, jak nauczyciel gada o tym, jak ważna jest nauka.

Poczułam, że ręka Aidena przesuwa się w górę w kierunku moich majtek z większą pewnością siebie, niż zanim mój oddech zaczął przyspieszać. Jeszcze raz podziękowałam Bogu za upewnienie się, że nie mam spodni do noszenia i znalazłam tylko tę uroczą i całkowicie nieodpowiednią czarną krótką spódniczkę. Na twarzy Aidena kątem oka spojrzałam i zobaczyłam go z szerokim uśmiechem przyklejonym do twarzy, oczywiście cieszył się również z łatwego dostępu. Wypuściłam westchnienie, które odwróciło kilka głów w naszym kierunku, gdy ręka Aidena znalazła wejście w moje majtki i powoli pieścił moją łechtaczkę. Przyjemność zaczęła narastać w moim żołądku, gdy on zwiększył swoją prędkość, sprawiając, że mój oddech stał się szybszy.

- Sprawię, że będziesz tak jęczeć, że nauczyciel cię wyrzuci

Aiden warknął mi do ucha przed wznowieniem szybkiego tempa, wpatrywałam się w biurko, podczas gdy moja twarz zarumieniła się na czerwono w odpowiedzi na jego oświadczenie. Nagle przestał pieścić moją teraz wrażliwą łechtaczkę, odwróciłam głowę w jego kierunku i zobaczyłam uśmiechnął się w odpowiedzi. Spojrzał na mnie i zobaczył, że dąsam się i rzucam mu spojrzenie całkowicie potrzebne, kiedy jego ręka przesunęła się dalej w dół do mojego bardzo, mokrego wejścia.

Usłyszałam syk dochodzący od Aidena i spojrzałam na niego, aby zobaczyć, jak ciężko oddycha. Potem spojrzałam w dół i zauważyłam, jak bardzo pobudziła go moja reakcja. Uśmiechnęłam się i próbowałam stłumić chichot, kiedy szepnął mi do ucha.

- Jesteś taka mokra, Y/n, tak bardzo chcę być teraz w tobie

Jęknęłam, ignorując częste teraz spojrzenia w naszym kierunku. Zamknęłam oczy wyobrażając sobie, jak wspaniale by było mieć we mnie jego przeklętego kutasa, ile przyjemności dostanę. Miałam zamknięte oczy, gdy powoli wsunął we mnie jeden palec. Opadłam na krzesło, żeby mógł szybciej wejść we mnie.

Mój oddech był teraz tak szybki, że brzmiało to, jakbym biegła w maratonie, a moja twarz była czerwona jak pomidor. Z dwoma palcami we mnie nie zajęło mi dużo czasu, aby znaleźć wyzwolenie, przyjemność narasta we mnie, gdy mnie dręczy, na szczęście jednym mocnym pchnięciem moje mięśnie zacisnęły się, dając mi jeden z najlepszych orgazmów, jakich kiedykolwiek doświadczyłam.

Zdałam sobie sprawę, że wygrałam, nie jęknąłam na tyle, by zostać wyrzuconym z klasy, więc z całą energią, jaką mi zostało, zwróciłam się do Aidena z uśmiechem zwycięstwa na twarzy. Spojrzał na mnie zafascynowany, zanim cicho powiedział

- Wyglądasz, jakbym cię nieźle wyruchał, nie rozumiem, dlaczego się uśmiechasz

szepnęłam z powrotem

- Wygrałam, nie wyrzucili mnie z klasy, i dziękuję czuje się jakbyś porządnie mnie wypieprzył

Uśmiechnęliśmy się do każdego, zanim zadzwonił dzwonek sygnalizujący koniec lekcji. Zsunęłam się z krzesła i byłam blisko wyjścia, zanim Aiden szepnął mi do ucha

- Do zobaczenia jutro po więcej ... zabawy

Uśmiechnąłam się, patrząc, jak odchodzi, zanim uderzyła mnie myśl

jutro były podwójne zajęcia z chemii

Wyszłam z klasy z ogromnym uśmiechem przyklejonym do twarzy.

One Shoty +18 || Teen WolfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz