Impreza - Scott McCall

4.2K 31 13
                                    

Weszłam na noc do garderoby lub tymczasowego parkietu tanecznego, gdy dudniąca muzyka przeszła przez głowę, powodując wibrowanie mojego mózgu, wywołując lekką migrenę. To była tylko połowa mojego problemu, ponieważ w jednej ręce miałam kieliszek wódki, a w drugiej szklankę whisky, to był problem na tych domowych imprezach, w których nie mogłam trzymać drinka! Z tłumem nieznajomych gorliwie krążących wokół mnie, wypiłam zarówno whisky, jak i wódkę w pięć sekund, tłum ryknął w odpowiedzi na moje działanie i wydawał się uciekać, zostawiając mnie potykającą się po pokoju. Od tej pory pokój wydawał się mieć własny umysł i chciał kręcić się dookoła, sprawiając, że czułam się jak oszołomiona baletnica.

Niewielu ludzi zauważyło, kiedy ich uderzyłam, może dlatego, że wyglądałam, jakbym była złą tancerką, albo że wszyscy byli tak samo pijani jak ja. Światła mrugały w rytm muzyki, przez co wszystko wydawało się rozmazane, gdy bezskutecznie próbowałam zaczerpnąć świeżego powietrza. Zanim się zorientowałam, siedziałem w kuchni i rozmawiałem z chłopakiem z lekcji angielskiego. Mówił o tym, jak martwa jest ta impreza i powiedział, że lepiej, żebym poszła na górę, żeby odpocząć. Jego spojrzenie wydawało się drapać moje ciało, zanim spoczęło na moich piersiach.

Nie przeszkadzało mi to, że jego wzrok był utkwiony w moich cyckach albo że chwycił mnie za rękę i teraz fachowo prowadził mnie na górę. Byliśmy w sypialni, gdzie oświetlenie było znacznie lepsze, dzięki czemu mogłam wyraźnie widzieć. Kiedy w końcu spojrzałam na mojego tajemniczego wybawcę, sapnęłam na ten widok, miał brązowe włosy, które pozostały nieruchome, zaczesane do góry, podczas gdy boki i plecy były nieco krótsze i nie trzeba było ich stylizować. to dodało, jak mocno wyglądała jego linia nieco krzywej szczęki, to był Scott. W świetle pokoju widać było, że ćwiczył, nie za bardzo, ale z lekką budową, która pokazała, że ​​potrafi o siebie zadbać.

Jego ubrania nie odzwierciedlały żadnego z tych faktów, ponieważ miał na sobie tylko zwykłą koszulę i dżinsy, które wyglądały, jakby zostały kupione za grosze, odepchnęłam tę myśl, ponieważ nie miała ona znaczenia w tej sytuacji. w tym momencie zauważyłam, że przestał zasłaniać zasłony i stał teraz przede mną z lekko otwartymi ustami, jest pełen podziwu, a jego spojrzenie owija mnie, jakbym była kością, a on był psem. Zarumieniłam się, patrząc na mój strój , miałam na sobie wzór w kolorach głównie białym i czarnym, który pomógł wyróżnić moją opaleniznę, sukienka otulała moje krągłości i niezmiernie komplementowała moje oczy. To sprawiło, że poczułam się pewnie w sobie, gdy zaczęłam powoli i celowo wkraczać w ramiona mojego bohatera.

Kiedy byłam pewna, że ​​jestem stabilna w jego ramionach, pochyliłam się do jego ucha i szepnęłam:

- Więc Scott McCall dlaczego jesteśmy tutaj na górze?

Byłam zaskoczona, gdy usłyszałam, jak mój towarzysz szybko się odezwał, zanim stanęłam prosto i odpowiedział:

- No cóż księżniczko jestem tutaj, aby....zaopiekować się tobą

Jego wahanie przeniknęło przez moją głowę, gdy próbowałam myśleć o dowcipnej, ale seksualnej odpowiedzi, ale zanim mogłam, przerwały mi twarde ramiona chłopaka, które prowadziły mnie do wygodnego łóżka i kazały się położyć. To pomogło powstrzymać wirowanie świata i zaczęło uspokajać mój umysł przed migreną. Ale nie odwróciło to mojej uwagi od Scott'a, który szybko zdjął moje szpilki, a teraz zdejmował moje brązowe rajstopy

To jedna rzecz, którą chcę się pieprzyć, ale jestem w stanie zdjąć własne ubrania, może jestem trochę pijana, ale nie jestem głupia, pokazałam to, chwiejąc się z ciepłego łóżka i rozebrałam się z mojej obcisłej sukienki powoli. Moim celem było sprawienie, by wyglądało to, jakbym była w stanie zdjąć ubranie, ale to po prostu pokazało, że jestem zmarnowana i nie umiem tego robić. Stałam na środku pokoju, próbując wydostać się z sukienki, kiedy poczułam, jak miękkie dłonie ciągną po obu stronach mojej splątanej sukienki i ciągną, z cichym piskiem, sukienka zniknęła, pozostawiając mnie tylko w majtkach.

One Shoty +18 || Teen WolfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz