Zazdrość - Scott McCall

2.1K 37 8
                                    

- Wyjdź - Ostre słowa twojego alfy zdają się rozbrzmiewać w pokoju, pulsując gniewem we wszystkich kierunkach. Podnosisz wzrok tylko po to, by zobaczyć jego czerwone oczy migoczące niebezpiecznie między tobą a nagim chłopcem po twojej lewej stronie.

- Co? - Głos Liama ​​łamie się, drżąc z lekkim strachem. Przechylasz głowę na bok, aby zobaczyć, jak zamarzł, z rękami zaciśniętymi na prześcieradle.

- Powiedziałem - Scott wszedł głębiej do sypialni, jego ostrożna postawa wysyła dreszcz oczekiwania wzdłuż twojego kręgosłupa.
- Wynoś się. - Nie ruszasz się, wiedząc, że słowa są skierowane tylko do chłopca, z którym spędziłaś ostatnią godzinę.

Liam powoli zaczyna się poruszać, jego mięśnie rozluźniają się, gdy chwyta swoje ubrania z podłogi i nakłada je raczej przypadkowo. Scott warczy, niski pomruk wskazuje na jego zniecierpliwienie, które powoduje, że młodszy chłopiec przyspiesza.

Wiedziałaś, że to zły pomysł, zadzierać z Liamem na strychu – gdzieś, gdzie wszyscy mają dostęp – ale czułaś się zbyt dobrze, by przestać.

W drodze do drzwi posyła ci leniwy uśmiech. –
- Do zobaczenia później, Y/n – wycedza, trwając tylko kilka sekund, zanim Scott wypchnie go za drzwi. Słyszysz uderzenie, gdy upada na podłogę, ale Scott zatrzaskuje drzwi, zanim będziesz miała szansę sprawdzić, czy wszystko w porządku.

- Scott!!! - Krzyczysz, zszokowana poczynaniami swojego alfy. Wydaje się, że cię nie słyszy, gdy zbliża się do ciebie, a jego oczy wciąż płoną głęboką, ognistą czerwienią.

- Tak trudno jest ci po prostu... trzymać się od niego z daleka? - Scott szczeka, jego gniew przenika do słów. Przewracasz oczami, szurając na bok łóżka, zanim wyślizgujesz się spod pościeli.

Możesz poczuć jego oczy ślizgające się po twoim nagim ciele, chłonące wyrzeźbione kształty twojego ciała, których pożądał przez wiele nocy. Nie spieszysz się, wciągając majtki w sposób, który sprawia, że ​​Scott drży.

- Nie rządzisz mną, mogę spać z kimkolwiek zechcę! Przestań być zazdrosny o to, że miałam kilka rund z Liamem! - w chwili, gdy twoje słowa wyślizgują się z twoich ust, wiesz, że przekroczyłaś granice.

Twoja historia ze Scott'em jest, delikatnie mówiąc, dość złożona. Zmienił cię i pomógł ci przejść przez piekło, co spowodowało, że między wami powstała silna więź. Jednak wasz związek nigdy nie wykraczał poza związek seksualny lub normalną więź między wersją beta a ich alfa.

Nigdy nie spodziewałaś się, że Scott będzie tak wrogo nastawiony do ciebie, kiedy sypiasz z Liam'em, ale nie jest to niespodzianką, biorąc pod uwagę, że jego zaborcza passa wydaje się szczególnie widoczna, gdy ma do czynienia z tobą.

- Jesteś moją betą - sposób, w jaki jego usta owijają się wokół „moje”, sprawia, że ​​twoje nogi stają się słabe,
- Powinnaś mnie słuchać - moc promieniuje z jego słów, gdy kończysz zakładać bluzkę.

Płynnie przechodzisz przez pokój. Patrząc na Scott'a, trochę się cofasz, jego dominacja jest tak ekstremalna, że ​​trudno jest zachować w głowie cokolwiek innego niż wspomnienia jego grubego penisa wbijającego się w ciebie.

- Myślę, że będziesz musiał po prostu zmusić mnie do słuchania.

*****

Mija kilka spokojnych dni. Życie toczy się normalnie, twoje dni składają się ze szkoły i różnych zajęć w paczce. Liam zachowuje dystans - decydując się pozostać po prawej stronie swojego alfy, zamiast bawić się z tobą.

Wkrótce nadchodzi weekend i znajdujesz się na cotygodniowym spaniu w grupie – pomysł, na który Stiles wpadł kilka miesięcy temu. Zaczęło się jako „spotkanie”, ale wkrótce zaczęło się kręcić, aż cała paczka ładowała się na strych Dereka, aby obejrzeć dowolny film, który był interesujący w tym tygodniu.

One Shoty +18 || Teen WolfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz