Przysługa - Void Stiles

3.5K 37 5
                                    

Z dedykacją dla anastazjaaa_2020_💜

- Czy wszystko w porządku? - Pyta, stojąc za mną, podczas gdy jego kod leży na moich plecach.

- Chcę odzyskać Stiles'a

Czuję jego gorący oddech na karku
- Możesz go odzyskać, jest tylko jeden problem, przysługa za przysługę

- Co takiego?

- Pozwolisz mi zachować to ciało, będę jak podwójny Stiles

- ...i co?

- Ty - Ciągnie mi włosy za ucho i obejmuje mnie w pasie.
- W łóżku

Moje serce bije prawie na tyle, by wylecieć z moich piersi.

- Co? - Pytam, gdy czuję jego uśmiech na mojej szyi, gdy zaczyna całować.

– Tylko jeśli ty też chcesz. - Mówi, a ja kiwam głową, jeśli mam być szczery, nie miałabym nic przeciwko temu, mam tylko nadzieję, że stado się nie dowie.

Odwracam się twarzą do niego i kładę dłoń na jego dłoni. Uśmiecha się i zabiera mnie do sypialni w opuszczonym domu, w którym się znajdujemy. Staję przed nim, a on wyciąga kajdanki.

- Usiądź - Kiedy siadam, staram się nie uśmiechać. Siada obok mnie i zaczyna powoli całować moje usta.

Wkłada rękę pod mój top i łapie za cycki. Czuję uśmiech na twarzy, gdy mnie całuje. Powoli zdejmuje koszulkę, całując mnie, a potem ściąga spodnie. Pokazuje przez nie swoje pudła i kości. Obserwuje, a potem zakładam top przez głowę, odsłaniając sznurowany stanik i majtki. Podchodzi do mnie i patrzy na moje prawie nagie ciało. Wyciągam ręce, a on powoli przykuwa je do łóżka. Kiedy tak leżałam, czołgał się nade mną. Patrzy na mnie, a ja kiwam głową.

Ściąga moje sznurowane majtki i spogląda na mnie. Wiem dokładnie, czego chce, wyginam plecy w łuk, a on rozpina stanik i pozwala mu opaść, odsłaniając moje nagie ciało. Siada nade mną i patrzy na każdy kąt mojego ciała. Ściąga bokserki odsłaniając swojego penisa. Wtedy void powoli zaczyna całować moje uda. Potem przyczepia usta do mojego sutka, całując go i drażniąc się ze mną. Czuję, że robię się mokra, tak jak on. Czekam na niego, ale potem nawiązuje kontakt wzrokowy.

- Błagaj - mówi.

Wzdycham przez chwilę, nie chcąc, ale czuję, że robię się napalona.

- Proszę, Stiles

Wtula twarz w moją kobiecość i liże pod każdym kątem. Zamiast tego nachodzą mnie jęki. Liże coraz szybciej i szybciej, pod każdym kątem, co sprawia, że ​​jestem w skarpetce. Liże moją łechtaczkę, potem liże moje udo i wraca do mojej łechtaczki. Moje oczy zamykają się, gdy on zaczyna lizać każdy centymetr mojej łechtaczki w każdym możliwym miejscu.

- Ochh Void! - Moje jęki stają się coraz głośniejsze, aż wykrzykuję jego imię. Jestem tak głośna, że jestem zaskoczony, że Scott albo ktoś nie podsłuchuje, biorąc pod uwagę, że wysłali mnie na dół, by przekonać pustkę. "Ach!" Jęczę głośno i wielokrotnie wykrzykuję jego imię, gdy liże szybciej, sprawiając, że dochodzę. "Ahh ah" Rozchylam nogi jeszcze bardziej, pozwalając mu mieć dostęp do każdego zakamarka i czuję jego język prawie we mnie. Wślizguje się i znika, sprawiając, że coraz bardziej dochodzę i ogarnia mnie orgazm. "AH ahhh Void!!!!!" Krzyczę jego imię i wielokrotnie jęczę. Odpina język i wsuwa palec. Wyginam plecy, gdy wchodzi tak głęboko. Wciska i wysuwa i wsuwa kolejny palec, potem drugi, aż są tam trzy. Wciska go coraz szybciej i szybciej, co sprawia, że ​​dochodzę jeszcze bardziej i jęczę i krzyczę jeszcze głośniej.
- Tak jest, księżniczko - mówi, wciąż pompując i wyciągając, co sprawia, że ​​dochodzę jeszcze bardziej i trafia prosto w punkt g. „AHH AH” Jęczę jeszcze głośniej, gdy dochodzę coraz więcej.

Wypełnia się i wsuwa na mnie. Patrzę mi w oczy i oblizuję dolną wargę. Kiedy mnie całuje, czuję, jak jego kutas wbija się we mnie. Wypełnia mnie w środku i od razu trafia w punkt g. Jest tak głęboko, że myślę, że osiągnęłam swój limit. Wyciąga moją przyjaciółkę i wciąga i wyciąga w kółko. Nie zaczynam powoli, tylko od razu wchodzisz szybko. Moje ręce są skute kajdankami, więc nie ruszam się, zaczynam krzyczeć, gdy za każdym razem uderza w punkt g. I kolejny orgazm napływa na mnie i jęczę w kółko, gdy on idzie szybciej i uderza mnie za każdym razem. „AH AH AH” jęczę, „AH VOID” krzyczę i czuję, jak na mnie wskakuje, wpychając go coraz bardziej.

Wszędzie jęczę jeszcze bardziej. Wciąż wpychając się i wysuwając, łapie moje cycki i bawi się nimi, wskakując na moją kobiecość. Zaciskam palce u nóg i dochodzę jeszcze bardziej. Krzyczę, a kajdanki zaciskają się na moich rękach na myśl o tym, jak szybko jedzie. Trzyma moje cycki, podskakując na mnie, sprawiając, że łóżko prawie się zapada. Kiedy wciąż skacze w mojej kobiecości, przyciąga twarz do moich piersi i liże wokół moich sutków, wirując i bawiąc się nimi. Niedługo potem wycofuje się.

- A teraz możesz wyświadczyć mi jeszcze jedną przysługę? - Mówi, rozkuwając mnie. Próbuję wstać, ale wpadam prosto w jego ramiona. Oplata moje nogi w pasie i zabiera pod prysznic. Nalewa wodę i sadza mnie pod prysznicem, kiedy też wchodzi. Kładzie przede mną swojego penisa.
- Wiesz co robić księżniczko?? -  Pyta jak zaczynam patrzeć na jego penisa. Liże końcówkę, gdy naciska moją głowę po więcej i zaczyna jęczeć i sapać. Po zaledwie kilku minutach ssania dochodzi i wstaje. Prawie upadam na ziemię, bo nie mogę stać, ale on mnie łapie i przyciska plecy do zimnych płytek.
- Nie tak szybko - mówi, wpychając we mnie swojego kutasa.Natychmiast jęczę i krzyczę, gdy szybko wciska go i uderza w punkt g za każdym razem, gdy moja kobiecość się zaciska.

Wciska się i wysuwa w kółko, aż ja dojdę, a on robi to samo. Jego kutas wypełnia moje wnętrzności i wchodzi i wychodzi coraz szybciej i szybciej, za każdym razem, gdy powoduje kolejny orgazm nade mną „ah AH AH VOID AH” Jęczę jego imię głośniej i głośniej, gdy wpycha go i wysuwa, sprawiając, że zaciskam się jeszcze mocniej. Poszerza moje nogi, aby dostać się jeszcze głębiej. Po chwili zatrzymuje się i wycofuje.

- Możesz teraz mieć Stiles'a z powrotem, jeżeli mnie pokonacie - chwyta ręcznik i wychodzi spod prysznica, zostawiając mnie w tym samym miejscu, nie mogącą stać.

One Shoty +18 || Teen WolfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz