Olacak

797 35 7
                                    

Alina'dan🍓

"Vakitte geç oldu epey..."

Kuzey'in film gecemizdeki mırıldanmasına hepimiz bakakalmıştık. Resmen Çağla ve Kılıç'ın gitmesi için elinden geleni yapıyordu! Daha bir gün olmuştu onlar geleli, bıraksa üç dört gün daha kalacaklardı ama olmayınca olmuyordu işte!

Öküz hayvan!

"Kuzey ayıp olmuyor mu biraz?"

Kuzey sanki anlamıyormuş gibi yaparak bana masumca baktı ve "Ne dedim ki güzelim?" dediğinde yutkundum.

Dengesizdi ya! Nerede ne konuşacağını bilmiyordu!

Güzelim dediğğğ!

Hiç duymadık sanki ha!

"Vakitten bahsettin ya hani?" dedim kaş göz işareti yaparak.

Omuz silkti ve Kılıç'a baktı.

Bu umursamaz halleri beni delirtiyordu!

"Vaktin geç olmasının neresi ayıp birader? Seksten bahsetmedim sonuçta, hatta siz gidin ben Alina'yla öpüşeceğim fena oldum da demedim? Söyle bana neresi ayıp?"

Allah'ım sana geliyorum! Yerin dibine dibine girdim! Allah cezanı vermesin Kuzey!

Çağla öksürerek "Kılıç biz kalksak mı artık?" dediğinde hemen araya girerek engel oldum.

"Hayır canım nereye gidiyorsunuz? Oturun, Kuzey şaka yapıyor yine..." dedim zorla gülerek.

Kuzey arkasına yaslanarak hiç konuşmadı ve piçvari gülümsemesi ile bizi izlemeye başladı.

Uyuz ne olacak!

Ortalığı kepçe gibi karıştırıp karıştırıp kenardan izliyordu!

Kılıç soğuk sesiyle ama normal yüz ifadesiyle "Yok Alina, biz gitsek iyi olur. Hem Çağla biraz bende kalır, sonra onu evine bırakırım." dediğinde Çağla kocaman açtığı gözleriyle ona baktı.

"S-sende kalmak mı?"

"Evet, hem Kuzey'i rahatsız etmemiş oluruz?"

Kaşlarımı çatarak "Ya olmaz öyle şey! Kalın ya?" dediğimde Kuzey bana "Niye olmazmış, bal gibi de olur! Çok isabetli bir karar almışsın kardeşim, kayısıy- aman işte Çağla'yı da al kendi evinizde rahat rahat kalın. Hatta omzuna atıp rahat rahat gezdir evinde, bizden çekinmene de gerek kalmaz." demişti alaylı soğuk sesiyle.

Ah öküz Kuzey!

Çağla mosmor olmuştu ama yaa!

Dişlerimi sıkıp "Kuzey! İleri gitmesen mi acaba?" dediğimde Kuzey bana göz kırptı.

Of tam bir hayvan! Ama tatlı bir hayvan...

Çağla hemen "Hadi Kılıç Allah aşkına, kavga çıkarmamak için zor duruyorum zaten! Gidelim ne olur, kalk?" demişti ve ayaklanıp arka odaya gitti. Kılıç Kuzey'in omzunu sıvazlayıp "İlk defa sevindim bu sözleri söylemene, sağol kardeşim." dediğinde afallayarak ikisine baktım.

Kuzey sırıtarak "Ne demek ne demek... Siz hep bize geliyormuş gibi yapın sonra direkt kendi evinize geçin. Benim dememe de gerek kalmaz." dediğinde ne kadar fena olduğunu anladım.

Çok ukalaydı!

Hatta ikisi de ukala ve fenaydı!

"Kılıç şu Kuzey öküzünden beklerdim de senden beklemezdim! Kendine benzetmiş seni de ya! Çağla'ya yazık!"

Kuzey kaşlarını çatarak "Tabi bana benzeyecek başka kime benzeyecekti?" dediğinde hemen "Öküz lafına alınmayıp alındığı lafa bakar mısın?" dedim sinirle.

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin