Sevseydi

3.8K 185 102
                                    

Hi Guys!!!

Mükemmel bir bölümle karşı karşıyasınız!! (Bana göre yani😁😁)

761K için hepinize çok teşekkür ederim!!!

Seviliyorsunuz okurcuklar, hemde sonsuza dek...♥️♥️♥️♥️♥️♥️

####~~~~~~~~~~§~~~~~~~~~~####

Alina'dan💙

"Ee ne yaptınız? Eray'a ne oldu?"

Kuzey bana omuz silkip koltuğa oturdu ve "Polise teslim ettik, babanda yanımızdaydı." dedi düz ama yorgun bir sesle.

Kaşlarımı havaya kaldırıp yanına oturdum ve "Cidden mi? Çok iyi olmuş." dediğimde kolunu omzuma attı.

Sesli bir nefes alarak dudaklarını saçlarıma sürttü ve "Keşke ölseydi de benim içinde iyi olsaydı." dedi homurdanarak.

Gözlerimi kırpıştırdım ve "Kuzey ne diyorsun? Ölse hapse girersin, manyak mısın sen?" dediğimde sinirli sesime karşılık "Eğer o pezevenk ölecekse bunu yeğlerdim." dedi soğukça.

Oflayarak başımı göğsünden kaldırdım ve gözlerine baktım.

"Tamam sonuçta yanımdasın ve o da poliste? Yani bizim güzel bir gün geçirmemiz gerekiyor. O yüzden-" diyordum ki gözlerini devirerek bana engel oldu. Başımı göğsüne gerisingeri bastırıp "O yüzden bizim zıbarıp uykumuzu almamız gerekiyor. Cidden şakaklarıma kadar nasıl olduysa sikildim. Hem seninde okulun vardı, yorulmuşsundur yani... Hadi bebeğim zıbaralım." dedi kââle almaz bir ses tonuyla.

Sinirle inleyerek "Gıcık!" dediğimde güler gibi bir ses çıkardı ve beni iyice sarıp sarmalayarak uyku moduna geçti.

Cidden onunla olmak bana ayrı huzurlu ve mutlu hissettiriyordu. Hep onunla birlikte olmak, ona doya doya bakmak, onunla konuşup şakalaşmak istiyordum. Gözlerindeki ışıklı bakışlar benim gözlerime kilitlendiğinde utanmak istiyordum, ki utanmak bile muhteşem bir şeydi!

Hissettiklerimden sonra gözlerimi onun özel kokusu eşliğinde huzurla kapattım. Sadece onun yanında huzurluydum, onsuz bir yer düşünemiyordum.

####****####****####****####

"Gitmek istemiyorum."

Kuzey'e bakmadan söylediğim cümleye sert bir nefes aldığını işittim. Neden gidecektim ki?

"Güzelim, bende meraklısı değilim o yalancı karı kocanın evine gidip oturmaya?"

Ona dik dik bakıp "O zaman?" dediğimde gözlerini devirdi.

"Ahmet denen herif dedi, gelirken kızımı getir diye!"

Ona baydığım gözlerimle baktım ve "Babamın sözünü çok dinleyen birisin ya sanki?" dediğimde "Kızım delirtme beni! Annem hastalanmış işte, beni çağırmış! Babanda seni çağırdı, geliyorsun!" dedi keskin bir tonda.

Omuz silktim hemencecik. O kadının olduğu yere gitmek, hele de o eve gitmek istemiyordum!

"Gelmiyorum, senin annen var orada! Sadece babam olsa gelirdim!"

"Annem yiyecek mi seni?"

"Saçmalama Kuzey! Hem babama ne ara alıştın sen de hep onların yanında olmak istiyorsun? Hayırdır, benden mi sıkıldın?"

"Özel gününde falan mısın sen?"

"Sana ne benim özel günümden? Sapık mısın?"

"Sapık olsam şu anda bu pozisyonda olmazdık."

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin