Herkese tekrardan merhabalar!!!
Lütfen aşağıdaki kitaplarıma da bir göz atın, eminim seveceksiniz!!! 🎀🎀🎀🎀
§ HAPİSHANE KAÇKINI🎉
§ TATLI İNTİKAM🎉Bartu&Mina ve Uraz&Simay yetim kalmasın!!!💙💙💛💛
&•&•&•&•&•&•&•&•&•&•&•&•&•&•&
🎉🎉İthaf bölümü🐾🐾
🎀shellwe00 🎈
🎀Iswathawk 🎈
🎀girlbirisi9855 🎈
🎀senkimsinbilader3107 🎈Teşekkürler🎀🎀💛💛
Sevildiğinizi bilin ve hissedin...♥️
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Alina'dan🐾
Dalga seslerini işitiyordum. Ancak bu uykumu kaçırmıyor aksine daha çok gelmesini sağlıyordu. Buna yardımcı olan ise saçlarımı okşayan bir Kuzey'in olmasıydı. Onun beni mayıştırmasını seviyordum.
Gözlerimi açmayarak havanın biraz serinlemesinden dolayı başımı yatırmış olduğum yerde hafifçe kımıldattım ve Kuzey'e doğru iyice sokuldum. Bu sayede Kuzey'in dudakları alnıma değmişti. Dudaklarını alnıma sürttüğünde saçlarımı okşamayı asla bırakmamıştı.
Ben uyumuştum o hiç uyumamış mıydı peki?
Güneşin sıcaklığını artık hissedemiyordum. Acaba akşam falan mı olmuştu?
Kollarımı Kuzey'e iyice sararak gözlerimi azıcık araladım ve göz hizama giren kararmış havaya baktım. Ne ara akşam olmuştu? Biz sabahtan beri burada mı yatıyorduk?
"Kuzey?" diye mırıldandım uykudan yeni çıktığımı belli eden sesimle.
Derin bir nefes aldı.
"Söyle güzelim?"
Dudaklarını alnımdan çekmeden konuşmuştu ve bu beni heyecanlandırmıştı!
Gözlerimi kırpıştırarak "Akşam olmuş, babam merak etmiştir." dediğimde hiç kalkmak için hamle yapmıyordum çünkü hiç kalkasım yoktu.
Kuzey boşta kalan eliyle beni kendine iyice çekti ve "Boşver onu, şimdi kendi derdinden seni merak edemez." dediğinde kaşlarımı havaya kaldırdım.
Melda'yla kavgasını mı düşünecekti yoksa Kuzey ve benim birlikte nerede olduğumuzu mu? Telefonumda oteldeydi ve kesinlikle arayıp ulaşamayınca sinir küpüne dönmüştü!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...