Merhabalar okurcuklarım!!!
Diğer bölümle ilgili ufak bir spoiler var... Hemen okumaya başlayın, seviliyorsunuz!!!♥️♥️♥️
~~~~•••••~~~~~••••~~~••••
Melda'dan🐾
Oturduğum sandalyeden hafifçe öne doğru doğruldum ve elimi havaya kaldırdım. Kız beni görüp gülümsedi ve yanıma doğru gelmeye başladı.
Güzel kızdı... Kuzey kimlerle takılacağını iyi seçiyordu doğrusu...
Karşıma oturduğunda "Merhaba Melda teyze, siz çağırdığınız için geldim yoksa Kuzey'e hala kırgınım biliyorsunuz..." dedi gözlerini masanın üstündeki ellerine indirerek.
Hafifçe gülümseyip "Yaptıkları için üzgünüm, o öyle biri... Ama artık hatalarını telafi etmesi gerekiyor." dediğimde bana baktı sorarcasına.
"Nasıl? O yapmaz böyle birşey..."
O değil zaten ben yapıyorum...
Derin bir nefes alarak direk konuya girmek istedim ve "Kuzey'i seviyor musun?" diye sordum tek kaşımı kaldırarak.
Didem gözlerini kaçırarak "Evet..." diye mırıldandı.
Beklediğim cevabın yarısıydı bu ama şimdiki soracağım ile bu cevap tamamlanacaktı.
"Peki onunla evlenmek istiyor musun?"
Parıldayan gözlerini bana çevirdi hemen ve "Efendim? Bu soruyu duymamış olayım, kim onunla evlenmek istemez ki?" dediğinde bir büyüğünün yanında bu şekilde açıkça konuşması sinirimi bozmuştu.
Ama yapacak birşey yoktu... Çünkü Kuzey'i Alina'dan uzak tutacaktım...
"Güzel... Öyleyse akşama bizim eve geliyorsun ve karnında onun çocuğunu taşıdığını söylüyorsun. Olay bu kadar basit, sen bunları yaparsan onunla evlenirsin..."
Didem şaşkınlıkla "Ama ben çocuk falan taşımıyorum, sadece birkaç kez birlikte olduk ama onlardada korunuyorduk." dediğinde aptal mı diye düşünmeye başladım.
Yanımda nasıl bu kadar dengesiz konuştuğunu sorguluyordum...
Neyse katlanacağız artık...
"Bu bir oyun olacak Didem, sen dediklerimi oyna ve onunla evlen. Hem hatasını telafi eder hemde diğer kızlar onun peşini bırakır. Tamam mı?"
Didem bir müddet eliyle oynayarak düşündü ve sonrada gülümseyerek bana baktı.
Hadi artık!
"Tamam Melda teyze, kabul ediyorum... Onunla evlenmek için herşeyi yaparım, yeter ki diğer kızlardan uzak dursun..."
Ah! İşte beklediğim cevap!
"Çok doğru bir karar verdin Didem... Pişman olmayacaksın..."
>>>>>>>>•••••••<<<<<<<<
Okuduğunuz için teşekkür ederim!!! Lütfen yb ne zaman diye sormayın çünkü bende bilmiyorum!😋😋😋😋😂😂😂
Hoşçakalınnnn!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...