Aptal

13K 450 693
                                    

Yine mükemmel bir okuyucu kitlesi ve yine bir Üvey Abim YB'si!!!🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Hepinizi prenses selamıyla selamlıyorum!!!💙💛💙💛

İyi okumalar okurcuklar!!!🤗

~~~~~~~WELCOME~~~~~~~

Alina'dan💜

"Ne yaptınız? Biraz daha iyisin değil mi düne göre?"

Çağla'nın sorusu üzerine gülümsedim ve "Evet iyiyim, konuştuk anlaştık işte Kuzey'le. Siz ne yaptınız?" dedim tek kaşımı kaldırıp.

Gözlerini kaçırıp arkasına yaslandı ve "Hiç... Sadece beni evime bıraktı. Daha okula gelmeden de evime gelip sana getirdiğim pijamalarımı getirdi. Onda kalsada sorun olmayacağını söylediğimde bana ben mi giyeceğim dedi. İşte öyle kızarıp bozardım falan..." dediğinde yanakları kızarmaya başlamıştı bile.

İkimizinde kaderi buydu anlaşılan. Al yanaklı olmak...

Sırıttım ve "Bilmediğim bir şeyler mi var?" dediğimde gözlerini bana dikti.

"Saçmalama, ne işim olabilir ki benim o kısık gözle?"

"Değil mi?" dedim muzipçe sırıtarak.

Omuz silkip gözlerini eline indirdi ve "Hiç yani... Hem o bana bakmaz." demişti daha çok kendi kendine konuşur gibi.

Elini tutup bana bakmasını sağladım. Canım kankam ya onu cidden seviyordum!

"İçinde ona karşı his var mı?"

Gözlerini kaçıracak gibi oldu ama yapmayarak ısrarla bana baktı.

"Y-yok."

"Emin misin?"

"Valla yok!"

Dudağımı büküp "İyi o zaman." dedim ve elimi elinden çektim. Aralarını yapmayı isterdim doğrusu.

Ama ben pek yememiştim Çağla'nın dediğini. Ne de olsa kekelemişti.

"Çağla ben sana bir şey danışacağım."

"Tabi, buyur?"

Derin bir nefes alarak "Kuzey bana birazcık babasından bahsetti. Yani öz değil ama yine de ondan bahsetti işte. Melda'yla boşandıktan sonra hiç Kuzey'i arayıp sormamış, bende onun aramasını söyledim. Belki bir şey yüzünden aramıyordur diye... Ama Kuzey babasının öz oğlu olmadığından kendisini önemsiz gördüğünü düşünüyor. Bu konuyu kapatalım falan dedi Kuzey, hoşuna gitmedi sanırım... Sonra gittim Melda'ya sordum. O da Kuzey'in dediğini dedi. Önemsemiyor gibisinden şeyler... Ama ben Kuzey'i bu konuda mutlu etmek istiyorum. Babasını arayıp bulsak, onunla bir konuşsak? Ne dersin?" dediğimde Çağla düşünceli bir şekilde bana baktı.

"Yani... Aslında iyi düşünüyorsun ama anlaşılan Kuzey konuyu uzatmama taraftarı. Babasını bulup konuşursan sana kızmaz mı? Aranız bozulabilir, bence üsteleme?"

Yüzümü astım ve "Haklısın... Ama işte onu uçurum kenarında öyle düşünceli görünce dayanamıyorum." dediğimde "Uçurum kenarı?" diye sordu.

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin