Bütün okuyucularıma iyi OKUMALAR!!!
~~••~~••~~••~~••~~••~~••
Kuzey'den💙
Yanımdaydı...
Mavi gözlerine kaybolurcasına baktığım kız kanlı canlı yanımdaydı. Bu öylesine paha biçilemez bir duyguydu ki! Anlatılmaz yaşanır cinstendi!
Ahmet'ten izin almak için bin dereden su getirmiştim. Aramız limoni olabilirdi ama ben kızını kaçıran o Eray piçini dövmeye gittiğim için buna izin vermişti. Tabi ayrı odalarda kalma koşuluyla şart koşmuştu.
Ben kabul ettiğimde yemin etmemi istemişti. Gözlerimi devirerek parmaklarımı arkamda çapraz yapıp yemin etmiştim. Onun lafını falan dinleyecek değildim!
O kim oluyordu da beni Alina'yla ayrı yatırmaya çalışıyordu? Tamam babası olabilirdi ancak bende en az onun kadar Alina üzerinde söz sahibiydim!
Hangi vasıfla?
Siktiğimin iç sesi dizinin altına giren altyazı reklam gibi sorusunu sormuştu!
Ne demek hangi vasıfla?
O benimdi o kadar!
Daha ne duymak istiyordu ki? Ya da neyi kanıtlattırmak istiyordu? Pezevenk iç ses! Anca köşeye sıkıştırmak amaçlı sorular sor sen zaten!
Arabayı yeni tuttuğum evimin önüne çektiğimde yan koltukta bir bebek kadar masum uyuyan Alina'ya baktım. Öylesine bebeksi ve tatlı bir yüzü vardı ki bakmaya doyamıyordum! Sanırım beni ona bağlayan da buydu!
20 yaşında olduğunu bilmesem ciddi anlamda hal ve hareketlerinden 17-18 derdim! Yeri geldiğinde çocuk gibiydi aynı!
Ona doğru dönerek başımı kendi oturduğum koltuğun baş kısmına yasladım ve onu uyurken seyretmeye başladım. Başı benden tarafta yan duruyordu. İzlemeye doyulmuyordu ki!
Elimi usulca kaldırıp yanağına düşen saç tutamını geriye ittirdim. Güzeldi...
İlk gördüğüm zaman ona biraz sinir olsam da yine de beni kendisine bağlamayı başarmıştı. Ondan istemeyerekten de olsa etkilenmiştim.
Ona doğru eğilerek dudaklarımı hala etkisini kaybetmemiş olan kokusuyla birlikte açıkta kalan yanağına bastırdım. Muhteşem ötesi bir histi bu!
Haberi varken öpmek daha ayrıcalıklı oluyordu tabi... Ne de olsa onun utanıp kızardığı anı daha tatlı buluyordum.
Geriye çekilip kapıyı açtım ve aşağı indim. Kendi kapımı usulca örtüp Alina'nın olduğu tarafa gittim ve kapısını açarak hafifçe kıpırdanmasına rağmen kucağıma aldım. Çiçek karışımı bu kokusu beni benden alan tek noktaydı!
Kapıyı örtüp kilitlediğimde kucağımdaki uyuyan ve nihayet kavuştuğum benim olan kıza baktım.
Benimdi işte lan! Daha ne?
Eve doğru yürüyüp kapıyı açmaya çalıştım. Kucağımda Alina olunca biraz zorlanmıştım tabi ama sonuç olarak içeri girmiştim. Arka odaya doğru giderek ışığı açtım ve onu yatağa yatırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...