Selamlar tüm OKURCUK AİLESİNE!!!
Herkesi öpüyorum ve bu kadar büyük bir ÜVEY ABİM AİLESİ olduğumuz için teşekkür ediyorum! Sayenizde bu kadar büyük sayılara geldik, sizleri gerçekten çok seviyorum!
İyiki varsınız...🎈♥️🐾🌙🌙
••^^••^^••^^••^^••^^••
Belki bu büyüyen Üvey Abim ailesi bazılarının hasetliklerine, bazılarının bana karşı içlerinde oluşan nefretine, çoğunlukta olduğu gibi Wattpad'teki tüm Üvey Abim kitaplarına yaptıkları kötü içerikli ve okuyucuların aklını çeldirici yorumları yazmaya devam etmelerine sebep olmuştur.
Kitabın içeriğiyle ve benimle ilgili gereksiz durumda rahatsızlığı olan varsa benden tavsiye Kızılay'ın sodası var. Onu için. Sonra göreceksiniz ne hasetlik kalmış, ne de hazmedemezlik...
Ben beni seven okuyucularımla birlikte önüme koyulan taşları merdiven yapıp zirveye doğru çıkıyoruz. Sizlere bol taş koymalar!😂😂😂😂😎😎😎
^^••^^••^^••^^••^^••^^
§§§§§•İYİ•OKUMALAR•§§§§§
Kuzey'den🎉
Hani insan bazen gece karanlığına gömülmek ister ya bende tam şu an bunu istiyordum. Hatta onunla birlikte sonsuz boşluğa gömülmek ve kimsenin bizi bulamayacağı bir yere gitmek istiyordum.
Nedense içimdeki seslerde eşsiz güzellikte olan bu gecey-
Devamı yoktu...
Ah! İçimde edebiyat yapamayacak kadar cahildim!
Nasıl üniversiteyi tutturmuştum lan bu kafayla hala şaşkındım!
Kayalığın üstünde Alina ile birlikte oturuyorduk ve göğsüme başını koymuş gece karanlığı çökmüş denize bakıyordu. Hemde burnunu çekerek...
Sümüklü...
"Burnun doluysa git şu denizde yıka, ben bakmam."
Alina kafasını göğsümden kaldırdı ve bana çatık kaşlarıyla bakmaya başladı.
Ne? Doğruları da mı söylemeyelim?
Her şey suç lan!
"Şu an yerimde başka bir kız olsa senden ayrılmıştı Kuzey! Bu ne dobralıktır ya? Dolu falan değil benim burnum!"
Kaşlarımı havaya kaldırdım. Benden ayrılmak için bahane bir sümük olmamalıydı bence?
Böyle kızlar var mıydı cidden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...