Selam MİLLETT!!
Hepinizi seviyorum hemde çokkk!!!!!
68K OLMUŞUZZZ!!! Teşekkürlerrrrrr!!!!! ÜVEY ABİM AİLESİ BÜYÜYOR, BÜYÜYOR, BÜYÜYOR!!!!❤️❤️❤️
Bu arada beklettiğim için sorry...😂
İthaflar;
❄beyza5958 ❄️💛
❄Elifottttt ❄️💛
❄baysalhatice6 ❄️ 💛
❄durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
❄gunce1234567 ❄💛
❄BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛İYİ OKUMALAR BEBEKLER:)))
&&&&&&&&•&&&&&&&&
Alina'dan💛
"Artık eve gelecek misin??"
Kuzey derin bir nefes çekti sigarasından ve dumanı gözlerini kısarak havaya doğru cool bir şekilde üfledi. Sertçe yutkunduğumda onun neden bu kadar yakışıklı olduğunu çözmeye çalışıyordum. Tabikide cevabını bulamıyordum...
"Elbette geleceğim." dediğinde gözlerine parıldayan gözlerimle bakmıştım. Çünkü bana açık açık geleceğini söylemişti!
"Ama anneme kendimi özlettikten sonra..." dedi lafını tamamlayarak.
Omuzlarımı düşürdüğümde Kuzey'in laflarıyla bir kez daha kendini kanıtladığını farkettim.
Ona garip garip bakarak "Annen zaten seni özledi? Benimle birlikte onu da ağlarken görüyorum?" dediğimde amacım Melda'yı savunmak değildi.
O kadından hala haz etmiyordum ama Kuzey'in eve gelmesi için buna biraz katlanabilirdim...
Kuzey bana yandan bakarak "Olabilir, bu özlediği anlamına gelmez. Şimdi in arabadan ve eve gir. Bir daha da seni ottan boktan yerlere giderken görmeyeyim. Helede yanında ben yokken bara falan girme... Anlaşıldı mı?" dedi düz bir sesle.
Gözlerimi kaçırarak "O zaman eve gel, bende sensiz bir yere gitmem." dediğimde sesli bir nefes üfledi.
Geliver artık ya! Of! Şantaj yaptırtma insana!
"Beni delirtme Alina! Sana ne diyorsam onu yap!"
Kaşlarımı çatarak ona döndüm ve "Her dediğini yapa yapa bu hale geldik ya zaten! İstediğin kadar delir inan hiç umrumda değil! Bundan sonra ben istediğimi yapacağım ve sende sadece seyredeceksin!" dedim sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...