OMG! 93K!!!! Bu güzel rakamın şerefine bombastik bir bölüm geldi sizlere!!!
Benim güzel okurcuklarım yine Üvey Abim okumaya gelmişler! Oy oy! Yerim sizi!
Bu bölümde heyecan doruklarda olacak! Şimdiden keyfini çıkarın!
İthaflar Okuyan Herkesçiklere!!!
İyi Okumalar!..
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
•o•o•o•o•o•o•o•o•o•o•o•o•o•
Ahmet'ten❄️
Gözlerimi televizyona bakan ve sıkıntılı duran Melda'ya çevirdim. Cidden şu son zamanlarda ondan gittikçe uzaklaşıyordum. O bu eve geldi geleli ben kızımdan ayrı kalmıştım. Hem oğlu Kuzey yüzünden hemde benim Alina'yı korumam yüzünden!
"Oğlun nerede kalıyor?"
Melda kasılan bedenini bir müddet devreye sokamadı ve bana bakmayıp televizyona bakmaya devam ederekten "Bilmiyorum." dedi mırıldanarak.
Gözlerimi kıstım hemen. Ne demek bilmiyorum?
"Hiç arayıp konuşmuyor musunuz? Nasıl anne oğul ilişkiniz var sizin?"
Evet... Son zamanlarda Melda'yı azarlamaya da başlamıştım. Bu kendimi garip hissetmeme neden oluyordu ancak Melda beni delirtiyordu!
Melda hafifçe yan döndü ve bana kaşlarını çatarak baktı. Çıkışacaktı anlaşılan?
"Kızının sayesinde arayıp konuşamıyorum Ahmet! Aramızda anne oğul ilişkisi de kalmadı! Bu eve geldim geleli oğlum benden uzaklaştı!"
Kaşlarımı ritmik bir hareketle çattım.
Şansa bakar mısınız ya?
"Ne tesadüf ki kızım da benden uzaklaştı? Acaba bunun sorumlusu senin o evime fahişe kızları atıp ağza alınmayacak ahlak dışı şeyler yapan ve şimdi de benim kızıma sarkıntılık eden oğlun olabilir mi?"
Melda sinirle ayağa kalktı ve işaret parmağını bana doğru doğrulttu.
En nefret ettiğim hareket!
"Bana bak Ahmet! Kuzey'i senin kızın evde rahat etsin diye başka bir yere göndermene izin verdim ama bu ona hakaret edebileceğin anlamına gelmez! Kuzey hakkında doğru konuş!"
Bende ayağa kalktığımda Melda sertçe yutkunmuştu ama geri adım atmamıştı. Yüzümdeki soğuk ifadenin yanı sıra sinirliydim de!
"O elini önce bir indir! Benimle nasıl konuşacağını daha bilmiyorsun! Kalkmış bana oğluna hakaret ettiğimi söylüyorsun! Oğlunun yaptıkları az mı peki ha? Ona hiç toz kondurmuyorsun?"
Melda sinirle titrek bir nefes aldı. Sanırım sinirinden ağlayacaktı??
"Seninle tartışmaya giremeyeceğim Ahmet! Biraz annemlerde kalsam iyi olacak! Gidiyorum ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...