Çocuk

14.6K 561 147
                                    

SELAMLARRR OKURCUK AİLEM!!!♥️💛❤️💛
Yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim!!! Sizleri seviyorum, seviyorum, seviyorum..... Ay laf yuu♥️♥️♥️

İthaflar;;;

beyza5958  ❄️💛
2120ZEYNEPkurt2021 ❄️ 💛
Elifottttt  ❄️💛
baysalhatice6 ❄️ 💛
durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
gunce1234567 ❄💛
BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛

^^^^^*****^^^^^******

Alina'dan💛

Bedenimin hareketli halde olmasıyla birlikte birinin kucağında taşındığımı hissettim. Kuzey'le uçaktan indikten sora taksiye binmiştik ancak ben dayanamayıp uykuya dalmıştım. Babamların bizi yanlarına bu kadar çabuk çağırmaları garibime gidiyordu ve akıllarında bizlere karşı bir plan yaptıklarını hissetmeme yol açıyordu...

"Valizleri kapıya kadar getir, paranıda kapıyı kim açarsa o ödesin."

Kuzey'in dibimde durduğundan konuşmasıyla birlikte gözlerimi daha çok kapattım. Yanımda olduğunu bilmek bana iyi hissettiriyordu...

Taksiciye demişti sanırım... Parayı bile kendi ödemiyordu! Ne kadar da cool öyle! Hey Allah'ım!

Kuzey kapıyı çalmadan evvel dudaklarını alnıma bastırdı ve benim kalbimin hızlanarak atmasını sağladı. Neden değişik duygular altına girmemi sağlıyordu? Üvey abimdi ama bana sorarsanız değildi...

"Hazır mısın bakalım yeni maceralara??" diye fısıldadı soğuk sesiyle.

İçimden sürekli 'maalesef hayır!' diye geçiriyordum...

"Korkma, ben hep yanında olacağım..." dediğinde ise tüylerim diken diken olmuştu. Nefesinin yüzüme yayılmasını bile es geçememiştim! Beni etkisi altına alıp dengesizleştirebiliyordu!

Biliyordum... O hep benim yanımda olacaktı...

Kapıyı düz bir konuma gelip çaldığında bir müddet sonra açılmıştı. Ses tonundan anladığım kadarıyla Melda açmıştı kapıyı...

"Oğlum? S-sen? Hoşgeldi-" diyemeden Kuzey düz bir sesle lafını böldü.

"Kenara çekil anne, birazda sessiz ol kız uyuyor..."

Melda'nın bozulmuş olmasını umuyordum... Bu lafı bana etse ben Kuzey'i açık ve net döverdim yani!

Dövemezdim ama dövmeye yeltenirdim...

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin