~~~~~~~~~~~°~~~~~~~~~~~~
Çağla'dan❤️
"Hadi Çağla? Sadece birkaç güncük ya? Lütfen?"
Alina annemden izin alıp birkaç günlüğüne onlarda kalmamı istemişti. Gezip tozmak için ve eskiden olduğu gibi birlikte olmak için...
Ancak annem buna izin vermezdi ki! Hele de komşularına dediğim şey onun kulağına gidip bana tekrardan azar çekmesi sonucu asla izin vermezdi! Birde Alina'dan uzak durmamı istiyordu.. Asla yani...
"Normal gelsem? Kalmaya gelmesem olur mu?"
Alina ofladı ve "Kızım saçmalama! Eskisi gibi olalım ya? Hadi, yoksa ben arayıp izin alayım annenden? Ha?" dediğinde gözlerimi kocaman açtım.
Bu mümkün değildi ya!
"Tamam ben kendim söylerim anneme, sana da haber ederim!" diye panikle konuştuğumda Alina güldü ve "Oh be! Tamam kardeşim, bekliyorum." demişti mutlu ifadesiyle.
Of Alina ya!
Nereden çıkardın şu kalma işini sanki?
Annemden nihayet çokta yalan sayılmayan bir şekilde izin aldığımda kabul etmişti. Alina'yı seviyordu ama ailesiyle pek anlaşamıyordu. Haklıydı da ama ne yapabilirim? Alina çok iyiydi ve ben onu seviyordum!
"O Kuzey denen çocuk orada kalmayacak değil mi eminsin?"
Hayır değilim...
"Elbette o orada olmadığı için Alina beni istedi yanına zaten, korkarmış tek başına gece..."
Allah'ım yalana gel! Mükemmeldim, ustaydım!
"İyi madem hazırlanıp çık hemen de, kızı bekletme yalnız başına."
"Tamam anne, teşekkür ederim."
Onunla vedalaşıp sırt çantama birkaç parça kıyafet koydum ve eşyalarımı alarak evden çıktım. Yolda Alina'ya haber ettiğimde acayip sevinmişti. Aşağı yola doğru yürümeye başladım. Yanıma bir araba durduğunda kornaya basmıştı. Bir anda yerimde sıçradım ve panikle yanıma baktım. Kılıç arabasıyla durmuş bana parıldayan gözlerle bakıyordu. Afallayarak ona baktım ve gülümsedim.
Pencereyi yarıya kadar indirip başını biraz eğmişti beni görebilmek için... Bende ona doğru yaklaşıp başımı biraz eğdim ve ona baktım. Bu kadar tatlı olunur muydu ama ya?
"Nereye böyle, çanta falan?"
Omuz silktim ve "Alina birkaç günlüğüne onda kalmamı istedi, oraya gidiyorum. Sen nereye gidiyorsun?" dediğimde gözlerime soğuk ifadesini aşarak ışıltıyla baktı.
Bakma şöyle be adam! Dondurma gibi eriyeceğim şimdi o olacak!
"Ne tesadüf ki yolumuz aynı yere."
Gözlerimi kırpıştırarak "Ciddi misin? Sende mi orada kalacaksın yoksa?" dediğimde dudağını yukarı kıvırdı muzipçe.
Bu kadar tatlı olma kısık göz ya!
"Elbette, hadi atla."
Şaşkınlıkla onu onayladım ve kapıyı açarak öne oturdum. Çantamı arka koltuğa uzanarak koydum ve tam önüme dönecekken Kılıç'la burun buruna geldim. Sertçe yutkunduğumda heyecandan ölmemek için ayriyeten bir çaba sarf ediyordum!
Kılıç dudağıma uzanıp ufak bir öpücük kondurduğunda kalbim acayip derecede hızlanmaya başlamıştı. Geri çekilip gözlerime baktı ve "Seni özledim." dediğinde yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...