Baba

695 23 4
                                    

*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*

Kuzey'den😎

"Öf..."

Sıcak havadan bunalmış olan Alina'ya baktım. Kaşlarımı havaya kaldırdım ve "Şeytanları başımıza toplama." dediğimde bana yan yan bakmaya başladı. Çok güzeldi, çok tatlıydı ve en önemlisi benimdi.

"Valla onlar bile yanmıştır herhalde, şu havaya bak! Antalya bile buradan soğuktur!"

"O kadar yanıyorsan üstündeki fazlalıklardan kurtulmayı deneyebilirsin?"

Gözlerini kıstı hemen. Krizi fırsata çevirmesem ölürdüm! Kesin şimdi bana 'yini sipiklişmiyi bişlidin Kiziy!' diyecek, kesin!

"Yine sapıklaşmaya başladın Kuzey!"

Gülesim gelmişti ama kendimi durdurdum. Onu bu kadar iyi tanıyordum işte!

Koltuğa yayılarak sırıttım ve "Ben zaten sapığım güzelim, bunu bilmen gerekiyordu?" dediğimde Alina başını iki yana salladı.

"Bilmez miyim hiç? Bir de kabullenmen yok mu beni delirtiyor!"

"Her kızı delirttiğim doğrudur."

"Ağzından başka kızlar hakkında bir şey daha duyarsam seni mahvederim Kuzey!"

Gözlerimi kısıp kaşlarımı havaya kaldırdım. Alina kıskanınca ne kadar vahşi göründüğünün farkında değildi!

Onu daha fazla istiyordum!

"Denesene?"

"Kaşınmak için hiç iyi bir gün değil!"

"Sakin kalmak için de öyle güzelim."

Ayağa kalktığında üstüme geldi ve kaşlarını çattı. Ben o kadar rahat bir edayla bakıyordum ki Alina bu huyuma gıcık oluyordu. Bende insanları gıcık edici uzmanı olduğum için bu huyuma bayılıyordum!

"Sakinsin ama?"

"Beni öptüğünde bu sakinliğimi göremeyeceksin."

Kaşlarını havaya kaldırdı ve ellerini bacaklarıma koyarak bana doğru eğildi. Küçük Kuzey'den haber alamıyordum az önce ama şimdi ona hakim olamıyordum! Lan bir rahat dur amına koyayım!

Dudaklarıma doğru yaklaştığında gerginleşen bedenimin yanında hızlanan nefesimi tutmuştum. Neden bu kadar heyecan yapıyordum ki? Alt tarafı Alina beni öpecekti!

Sencede heyecanlı değil mi?

Sus lan pezevenk! Sarkma kıza!

Dudaklarını dudaklarıma sürttüğünde tam dudaklarımı aralıyordum ki Alina "Çok beklersin." diyerek hızla geri çekilmişti.

Öylece kalakaldığımda bu kızın bana neler yaptığını hala çözümleyemiyordum! O rahat herif nereye gitmişti! Kötüyüm lan kötü!

Alina tam gidiyordu ki hızla bileğinden yakalayarak kendime doğru çektim ve kucağıma oturmasına sebep oldum. Gözlerini kocaman açtığında mavilere hayranlığım bir kez daha kendini göstermişti.

Gözlerine bakarak "Yok öyle kötü yapıp gitmek, bunun öcünü fena alırım." dediğimde tehditvari sesime yutkundu.

Fenalık yapmayı ancak ben yapabilirdim!

"Ne öcü ya? Ben bir şey yapmadım?"

"Ben niye kötüyüm o zaman?"

Gözlerini kaçırdı hemen.

"Ne bileyim ben be?"

Sesimi çıkarmadığımda meraklanıp bana baktı ve o anda hızla dudaklarına kapandım. Onu öpmeyi öyle çok seviyordum ki!

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin