Herkese merhabalar!!!!
Okumaya merak edenler başlasın hemen!!!!
İthaflar;;
❄canansahad223 ❄️💛
❄Elifottttt ❄️💛
❄baysalhatice6 ❄️ 💛
❄️__Oznur_eda__ ❄️💛
❄durusjsj16 ❄️ 💛
❄️user93981141 ❄️💛
❄️NRSN_5252 ❄️💛
❄lemonadeemouth ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
❄gunce1234567 ❄💛
❄BerdaVural ❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛İyi OKUMALAR!!!
^^^^•••••••••••••••^^^^
Kuzey'den😎
"Aç lan kapıyı! Piç bozuntusu!"
Sert yumruğumu ve tekmemi hiç esirgemeden kapıyla buluşturmaya devam ediyordum. Bahçeye duvardan atlayıp iç kapıya ulaşmıştım ve etrafta oturanlarda bağırmamdan dolayı bana garip gözlerle bakıyorlardı.
Umrumda mıydı da sanki?
Kapıyı o açmıyorsa kırmak daha iyi bir fikir olabilirdi belki?
Tam geri geri yürümüştüm ki o esnada kapı açılmıştı. İyi ki öne doğru hamle yaptığım bir esnada açmamıştı kapıyı... Yoksa tüm karizmam içeriye düşüşümle sonlanabilirdi.
Eray denen göt veren bana çatık kaşlarıyla bakmaya başlamıştı. Yüzündeki gamzesini siktiğim!
"Ne var lan alacaklı gibi kapıyı çalıyorsun? Mahalleyi ayağa kaldırdın?! Psikopat mısın sen?!"
Kaşlarımı çatıp ard arda sert nefesler aldım ve "Birazdan senin bir tarafını ayağa kaldırdığımda görürsün psikopatı! Piç herif!" diye bağırarak çatık kaşlarıyla bana bakan Eray pezevenginin üstüne yürüdüm.
Olabildiğince sert olan yumruğumu daha da sertleşmeye çalışaraktan suratının ortasına geçirdim. Geriye doğru sendeleyip düşmekten son anda kurtulduğunda eliyle kanamaya başlayan burnunu tutuyordu. Adamsa karşılık verirdi!
"Nerede lan Alina?!"
Sert ve soğuk bağırmama karşılık kaşlarını çattı. Şerefsiz piç! Senin tipine tüküreyim!
"Ne bileyim lan ben?! Önüne gelen bana çatıyor! Bilmiyorum! Siktir git buradan! Öncekinde polisi aramadım diye kendini rahata erdim sanma! Bu kez mahvederim seni!"
Sinirle üstüne yürüdüm ve yakasını kavrayıp yüzünü kendime yaklaştırdım. Yüzümde ve gözlerimde beliren alevli ifade bu herifi yok edebilecek cinstendi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...