Kandırmak

14.4K 503 244
                                    

Herkese SELAMLAR!!!👏🏻👏🏻

Sizleri aşırı derecede çookkk seviyorum!!!

Lütfen diğer kitaplarım olan HAPİSHANE KAÇKINI ve TATLI İNTİKAM'ı da okuyun!!! Seversiniz...😇❤️

İthafçıklar Canım Okurcuklarıma!!!!!

beyza5958 ❄️💛
Elifottttt ❄️💛
baysalhatice6 ❄️ 💛
❄️__Oznur_eda__ ❄️💛
durusjsj16   ❄️ 💛
❄️user93981141 ❄️💛
❄️NRSN_5252 ❄️💛
❄️gatfulltbibliotek ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
gunce1234567 ❄💛
BerdaVural ❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛

İYİ OKUMALAR OKURCUKLARIMMM🐾🐾🐾

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

Kuzey'den😎

Kırmayacaktım...

Her ne kadar o kadının olduğu yerde durmak istemesem de buna sırf Alina için katlanacaktım. Bu yüzden Alina'yı da kırmayacaktım.

Hastaneden iki gün sonra taburcu olmuştum. Ameliyatlı olan yerimin sızlaması dışında gayet iyiydim. Alina o gün eve gitmişti ve benimle Kılıç ilgilenmişti. Şimdi de bana yardım amaçlı Alina gelmişti. Ahmet ise arabada hali hazırda bekliyordu bizi.

Kolumun altına Alina'yı alarak onun bana şaşkınca bakmasını sağladım.

Tatlı buluyordum bu halini...

"Hastaneden yeni çıktım ya yürüyemeyecek gibi oldum, sana tutunsam sorun olmaz herhalde? Hatta biraz daha şöyle ağırlığımı vereyim, hastayım ya ben?"

Alina gözlerini kırpıştırarak fırsattan istifade eden bana "Çok fırsatçısın... Babam arabada ve bizi böyle görecek. Cidden çok kaalesizsin!" diye çıkıştı.

Saçına dudaklarımı bastırıp onu kendi yanıma iyice çektiğimde kokusu beni baştan çıkaracak gibi duruyordu! Nasıl garip ama güzel kokmayı başarıyordu ki?

"Öyleyimdir güzelim, bu övgülerinin fazlasını evde de bekliyorum. Sonunda öpeceğim seni zaten... Malum hastayım ya ben?"

İki lafımın birini hasta olmamın avantajına dayanarak tamamlıyordum!

Hastaneden çıkmak önemliydi...

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin