Merhabalar Üvey Abim okurcuklarııı!!! Hepinizi selamlıyorum!!! Selam Selam Selam Selam Selam!!!...😂😂
İthafçıklar)))))
❄beyza5958 ❄️💛
❄Elifottttt ❄️💛
❄baysalhatice6 ❄️ 💛
❄durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
❄gunce1234567 ❄💛
❄BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛••••^^^^••••^^^^••••^^^^••••^^^^••••
Alina'dan🐾
Sessizdik...
Hiç kimseden çıt çıkmıyordu ve bu sessizlikte beni nedense ürkütüyordu...
Didem kocaman açtığı gözleriyle Melda'ya baktı. Melda'ya gözlerimi usul bir hareketle çevirdiğimde o da Didem'e tabiri caizse 'Sıçtık...' dercesine bakıyordu.
Ah... Şu ana bu kadar mutlu olacağım hiç aklıma gelmezdi! Demek oyunda Melda Hanım'da vardı! Bunu duyan babamın ve Kuzey'in tepkisini cidden merak ediyordum!
Kuzey elindeki ses kaydını kapatıp bir müddet çatık kaşlarıyla sehpaya baktı. Sessiz olması Didem'i ürkütmüş olmalı ki konuşmak için dudaklarını araladı...
"K-Kuzey... Ben... Oyuna getirildim..."
Ah! Savunmaya gel!
Oyuna getirilmiş!!!
Kuzey ona sertçe bakarak yerine sinmesini sağladı ve "Burada oyuna getirilen kişinin ben olduğunu zannediyordum? Annem ve sen bana oyun oynadınız demek, öyle mi?" dediğinde Didem dolan gözleriyle Kuzey'e baktı.
"Yemin ederim Melda teyze dedi! O istedi böyle olmasını!"
Teyze faslına geçmişti hemen! U dönüşünü iyi yapıyordu bu asalak kız!
Kuzey sinirle annesine baktı ve onun bakışları altında ezilmesini sağladı.
"Ne geçti senin aklından? Amerika'dan geldiğim gün böyle bir şey yapmak için seferber olacak kadar ne düşündün? Kimden ayıracaktın sen beni?"
Kuzey konuştuğunda Melda sertçe yutkundu ve dolmaya hazır gözlerini kaçırdı. Tek bir kelime bile edemeyişi onun suçlu olduğunun göstergesiydi!
"Niye susuyorsun? Bir şey söylesene!"
Kuzey sertçe bağırdığında Melda yerinde irkilmişti. Babam oturduğu yerde hiçbir şeye karışmadığında neden sustuğunu çözmeye çalışıyordum. Burada karısının yaptıklarını gün yüzüne dökmüştük ama o yinede Melda'ya hiç kızmamıştı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...