Herkese selamlar genç okurcuklarııımmmm!!!!❤️💛💙
Uzun yazmaya çalıştım inşallah beğenip vote yorum falan yaparsınız!!!!
İthafcıklar////;)))
❄beyza5958 ❄️💛
❄Elifottttt ❄️💛
❄baysalhatice6 ❄️ 💛
❄durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
❄gunce1234567 ❄💛
❄BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛❔🐾❔🐾❔🐾❔🐾❔🐾❔🐾
Alina'dan💙
Kokusu beni kendimden geçirirken şu anda yapmış olduğum şeyin farkındaydım. Evlenmek üzere olan ve çocuğu olduğu iddia edilen Kuzey'e sarılıyordum! O benim üvey abim olsada aramızda hiçbir kan bağı yoktu! Kardeş bile değildik ki! Babamla onun annesi evlenmeden önce birbirimizi görmüştük ve eğer ki o zamanlar böyle bir şeyler olsaydı aramızda sonrada babamlar evlenseydi yine aynı şey mi olacaktı ben merak ediyordum!
Sessizce iç çektiğimde üstümüz başımız hep ıslanmıştı arsızca yağan yağmurdan... Kuzey kollarını belime çok sıkı ve sahiplenici bir tavırla sarmıştı... Sanırım bırakmaya da pek niyetli gibi durmuyordu...
"Bu oyun bitecek güzelim... Senin canını yakan bu oyun bitecek ve ben seni bir daha ağlarken görmeyeceğim... Bana istediğin kadar dokunabileceksin, sarılabileceksin... Hiç kimseye hesap vermeyeceğiz. Hiç kimseden kaçmayacağız ya da onlar bizi ayırmaya çalışmayacaklar..."
İyi hoş diyordu da tüm bu dedikleri ya sadece bir hayalden ibaretse? Ya biz sonsuza kadar acı çekmeye mecbur kalırsak?
İşte bu kısma gelemiyordum!
Aniden gök yarılırcasına gürlediğinde korkuyla irkilerek kollarımı boynuna daha sıkı doladım ve yüzümü onun boynuna gizledim. Kuzey dudaklarını omzuma bastırdı ve "Korkmana gerek yok, ben her zaman senin yanındayım..." dedi yatıştırıcı sesiyle fısıldayarak.
Kalbim hızını alamayıp göğsümü delercesine depar atıyordu! Ben kalbimi hızlandıran kişiyi yanlış seçmiştim! Yanlış seçim yaptığımdan acısını da paşa paşa çekiyordum!
Kuzey beni eritip bitirebilen tek varlıktı! Ondan ayrılmak istemiyordum işte!
"O kız sana hiç dokundu mu?" diye titrek sesimle bir soru sorduğumda bedeni kasılmıştı. Neden vereceği cevaptan korkuyordum? Onun dudaklarının arasından çıkacak tek cümleye kendimi odaklamışken o sadece "Eskiden dokunmuştu... Ama şu an yüzünü bile zor hatırlıyorum, adını hala bilmiyorum desem yeridir..." demişti soğuk sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...