Yalan

13.8K 556 128
                                    

Bütün bekleyiş içinde olan okurcuklarım! Hepinize mer ha ba lar!!!

Sizleri seviyorum! Uzun yazmaya çalıştım, umarım beğenip yorum vote birşeyler yaparsınız... Şimdiden teşekkürler herkese!!!

İthaflar;;;

beyza5958  ❄️💛
2120ZEYNEPkurt2021 ❄️ 💛
Elifottttt  ❄️💛
baysalhatice6 ❄️ 💛
durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
gunce1234567 ❄💛
BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛

İyi okumalar♥️♥️♥️♥️

💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢

Alina'dan💛

Odamın kapısını sinirle açarak karşımda bana bakışan Kuzey ve o Kuzey'in çocuğunu taşıyan kıza iğrenircesine baktım. Sinirlerimi bozuyorlardı!

Kuzey bana doğru bir adım atıp yaklaştığında elimle durmasını işaret ettim ve başımı iki yana salladım.

"Yaklaşma bana! Benden uzak dur! Git çocuğunun annesiyle ilgilen ama benden uzak dur!"

Birşey demesine izin vermeden hamile bıraktığı kıza son kez kötü kötü bakıp merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Ağlamıştım odamda ama onların yanında da hıçkıra hıçkıra ağlamayı düşünmüyordum. Bu yüzden içimden yükselip gelen ağlama isteğini bastırarak Kuzey'in arkamdan "Alina! Bekle!" diye bağırmasını es geçtim ve kendimi hızla dışarıya attım.

Karşı yoldan bizim bahçe kapısının önüne gelen Eray'ı gördüğümde gözümden yaşlar birer birer akmaya başlamışlardı bile... Kuzey biraz arkamdan geliyordu bunu ayak seslerinden anlamıştım.

Sırf ona inat olsun diye değil sarılacak birini bulmak için bahçe kapısından çıkarak bana sorgularcasına bakan Eray'a sarıldım. Kokusu güzel ama farklıydı... Kuzey'in kokusu kadar baş döndürücü ve eşsiz değildi işte...

Ama olsun! Yinede ben birine sarılıyordum ve sarılarak ağlıyordum!

Eray bana bir müddet karşılık verememişti şaşkınlıktan... Bu kadarını beklemiyordu herhalde?? Kuzey'in arkamda durduğunu ve sesinin çıkmadığını farkettiğimde Eray Kuzey'e nispet olsun diye sarılmama karşılık verdi. Belkide kendi isteği doğrultusunda sarılıyordu bana bilemiyordum... Ah... Kuzey'in gerilen bedenini hem tahmin ediyordum hemde hissedebiliyordum!

Ağzımdan ufak bir hıçkırık kaçtığında Eray'ın bedeni anlayamadığım bir şekilde kasılmıştı. Ona tokat atmıştım ama o bunu umursamadan benim yanıma gelmişti! Böyle bir bağlılık görmemiştim ben!

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin