Merhabalar olsun sevgili okurcuklarım!
Umarım bu bölümü beğenirsiniz!!!♥️❤️♥️❤️
İthaflar;;))
❄beyza5958 ❄️💛
❄Elifottttt ❄️💛
❄baysalhatice6 ❄️ 💛
❄durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
❄gunce1234567 ❄💛
❄BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛^^^***^^^***^^^***^^^***
Alina'dan💙
"Burayıda not aldığınız kısma ekleyin. Anlamadığınız bir yer olursa da açın kitapları bakın, bir daha anlatmayacağım."
Herkes hocayı uğuldaşır bir şekilde onaylayıp tahtada bulunan matematiksel ifadeleri defterlerine geçirmeye başladı. Bense defteri düşünceli ifademle gelişi güzel karalıyordum. Kuzey'i düşünmekten dersimi bile dinleyemiyordum!
Kuzey üniversite açıldığı halde gelmiyordu! Kaç kez gidip sınıfına baktım, arkadaşlarına sordum ama herkes gelmediğini söyledi! Bu da sinirlenmeme ve ekstradan üzülmeme yetti!
"Alina? Bir dakika benimle dışarı gelir misin?"
Hocanın bana seslenmesi üzerine hafifçe irkildim ve hocaya baktım. Etraftaki meraklı gözler bana baktığında onlara bakmamaya çalıştım.
Başımı hocaya olumlu anlamda salladığımda ikimizde kapının önüne çıkmıştık.
Bana kıstığı gözleriyle dikkatlice baktığında sertçe yutkundum ve ne diyeceğini merakla bekledim. Cidden dalgın oluşumdan falan bahsedecekse hiç uğraşmayacaktım! Zaten öyleydim!
"Neyin olduğunu anlatır mısın?"
Bayan hocamızın sorusuna omuz silktim ve "Benim bir şeyim yok hocam, nereden çıkardınız bunu?" dedim gayet rahat olmaya çabaladığım halimle.
Hoca pek yememişçesine gözlerini kıstı ve "Bana pek öyle gelmedi nedense? Dalıp dalıp gitmeler, sorulara cevap vermemeler? Sen böyle değildin, bir şeyler olduğu besbelli... Anlatabilirsin bana..." dediğinde hocayla hiç uğraşamayacağımı anladım.
"Biraz hastayım hocam... Birde mahalledeki arkadaşımla tartıştım, halada barışmadık. Aklım orada yani, bu yüzden dalgınım..."
Yalanımın savurucu özelliğini kullandığımdan hocanın gözleri normal moduna girmişti. Bende rahatlamış bir edayla usulca nefesimi verdiğimde hoca hemen "Öyle mi? İyi oldu söylediğin, yoksa daha kötü şeyler geldi başına diye düşünmeye başlamıştım." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...