•104K!!! Teşekkürler Üvey Abim okurcukları!!!
•Destekleriniz benim için çok önemli çünkü az bir zaman sonra 'wattys2018' yarışması var ve ben ona katılacağım! Umarım kazanırım, kazanamazsamda hayırlısı olsun.😂😂😂
•(İthaf ne demek diye soranlar var, şöyle diyeyim; bu bölümü birilerine hediye(armağan) ediyorum demek... Bölüm ithafları-Bölüm armağanları... Anlaşıldı inşallah? Aklınıza takılan olursa yorumları okuyorum, yazın cevaplarım.😂🎈🎈❤️❤️❤️)
İthaflar;❤️❤️❤
❄beyza5958 ❄️💛
❄Elifottttt ❄️💛
❄baysalhatice6 ❄️ 💛
❄durusjsj16 ❄️ 💛
❄️NRSN_5252 ❄️💛
❄️gatfulltbibliotek ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
❄gunce1234567 ❄💛
❄BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛Good reading!!! (İngilizcem perttir😅😅😅)
^===================^
Alina'dan🐾
"Aleyna Tilki yeni FuseTea tadını anlatıyor."
"Eee.. Aaaaa... Ihmmm..."
Gözlerimi devirdim hemen ve kanalı ritmik bir hareketle değiştirdim. Neyini anlatamıyorsunuz arkadaş? Soğuk içecek işte! Hey Allah'ım!
Babam bana göz ucuyla baktığında hiç oralı olmadım ve ağzını aramaya çalıştım.
"Ee?? Çok sevgili karın nerede?"
Babam düz tonumla sorduğum için gergin olsa da pek belli etmemeye çalıştı.
"Biraz annesinde kalacakmış."
Kaşlarımı havaya kaldırdım ve "Genelde filmlerde 'ben anneme gidiyorum' diyenler eşiyle kavga etmiş olurlar. Böyle bir şey olmuş olabilir mi?" diye sorduğumda babam derin bir nefes aldı.
"Biraz tartıştık Alina... Üsteleme."
Bilmiş olmama sevinmiştim.
"Sorun neydi?"
Babam sabreder gibi bir nefes aldı.
"Seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokma Alina, aksiyon filmi olan kanalı aç şimdi!"
Gözlerimi devirdim ve kanalı değiştirdim. Of ya! Niye karışamıyordum acaba? Elbette bilmek hakkımdı! Ne için kavga etmişlerdi acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...