HERKESÇİKLERE KUCAK DOLUSU MERHABALARR!!!!
Bugünkü bölümü en best friendime armağan ediyorum!!!
Iswathawk ❤️💛❤️💛❤️💛
Herkese iyi okumalar!!!
#########•~•#########
Kuzey'den💙
Hiçbirini umursamamıştım. Alina'yı elinden tuttuğum gibi arabaya götürmem Ahmet denen manyak adamı sinir etse de bu pekte sikimde olmamıştı açıkçası... O benimdi ve herkesin buna alışması iyi olurdu! Ne ben Melda Hanım'ın öz oğluydum ne de Ahmet dengesizinin üvey çocuğuydum! Ben dıdımın dıdısıydım!
Onlar Suriye'ydi ben ise New York! O kadar ayrıydık yani!
Eve geldiğimizde moralim iyice sıfırdı! O piç Eray serbest bırakılmıştı ve bu Alina'nın duygusal yönünden çok kötüydü!
Alina arka odaya girdiğinde bende salona gitmiştim ve koltuğa sinirle oturmuştum. Sonra dayanamayıp yayılarak yatmıştım. O piç şu an elimde olsa ağzına sıçardım! O kadar sinirliydim o pezevenge!
Ellerimi yumruk yaparak sert bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Yanımdan geçerken bile pişmiş kelle gibi sırıtmıştı! Sanki övülecek bir iş yapmıştı! Götlek herif!
Kapı açıldığında Alina'nın adım seslerini duyuyordum. Yanıma doğru gelmeye başladığında kalbimdeki atışların haddi hesabı kalmamıştı. Kız resmen beni gözlerim kapalıyken bile delirtiyordu! Özellikle de şu an burnuma gelmeye başlayan kokusuna karşılık olarak küçük Kuzey etkileşime giriyordu. Sakin olmam hem küçük Kuzey'e hemde iç sesime yararlı olacaktı! Lan beni laf ve hareketleriyle bitirenler asıl bu iki pezevenkti!
Ah lan ah!
Başucuma çöktüğünü burnuma doğru gelen kokusundan anlamıştım. Başını göğsümün üzerine yatırdığında kalbime doğru yatmadığına sevinmiştim. Yoksa horon seslerini duyabilirdi!
"Kendimi çok korunaksız hissediyorum. Sanki her an gelip tekrar beni kaçıracakmış gibi geliyor."
Mırıldanmasına karşılık gözlerimi usulca araladım ve dalgın gözlerine baktım kısık gözlerimle.
Onu üzgün görmek istemiyordum.
"Benim yanında olmam yetmiyor mu? Yine de güvende hissedemiyor musun kendini?"
Aklında neler kurguluyordu kim bilir?
Bana hafifçe bakıp sonra gözlerini kaçırdı ve "Hissediyorum da... Sadece onun serbest kalması beni tedirgin etti işte, yani sadece bu yönden biraz korkuyorum." dedi normal bir tonda.
Elimi hafifçe kaldırıp yanağına koydum ve baş parmağımla okşadım. O bana böyle mavi gözleriyle tatlı tatlı bakıp korktuğunu söylerken ben dayanamayacak gibi oluyordum! Ulan bir öpsem onu var ya! Bir de her bir şeyi itiraf edip kurtulsam! Ah lan! O cesaret nerede ki? Tatile çıktı hiç gelmiyor!
"Sana aynı şeyleri söyleye söyleye dilimde tüy bitti Alina... Ben varken hiç kimseden korkma, ben seni korurum. Yanımdan ayrılmadığın sürece güvendesin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionKuzey ve Alina... Sürükleyici bir aşk hikayesinin ortasına düşmeye hazır mısınız? Babasının evlenmesi ile ortaya çıkan üvey abi karmaşası Alina'yı bir hayli yormuştu. Ancak yorulduğu kısım üvey abi değildi, üvey abisinin gözünü alacak derecede yak...