Yazlık

13.3K 554 101
                                    

>>>>>>>OKUYUN!!<<<<<<

Herkese merhaba sevgili okurcuklar... Lütfen burayı okumadan geçmeyin...

Bölümlerin neden geç geldiğini sorup duruyorsunuz... Şöyle ki ben üniversite sınavına evde hazırlanıyorum ve üç tane kitabım var. Her birine ayrı ayrı kurgu yapmak zorundayım. Bu yüzden bu kitaba yoğunluk veremiyorum. Sizden istediğim biraz anlayış göstermeniz...

Diğer bir konu ise kitabımın içeriğinin klasik olduğunu söylemeniz. Ben kitabımın kurgusunu her kitapta olan klasik olaylardan yapmıyorum. Seven kitabımı seviyor ve bölümleri heyecanla bekliyor. Lütfen "İleride şurası şöyle olsun, Alina ve Kuzey ayrılsın, Kuzey az daha psikopat olsun, Eray iyi çocuk ve Alina'yla evlensin, bölümlerinin çoğu birbirine benziyor sürekli aynı şeyleri yazıyorsun...vs." gibisinden şeyler söylemeyin.

Ben ne yaptığımı biliyorum. Bu kitabı beğenmeyen olsaydı 70K gibi büyük bir rakama ulaşmazdı. Beni seven okurcuklarım yanımda ve beni destekliyorlar. Üç kitabıma da ayrı ayrı ilgi gösteriyorlar. Onlara teşekkür ediyorum... İyi ki varsınız...

Buradaki iki konuyu sizlere anlatabildiğimi umuyorum... Yazarlar eleştiriye açık olmalıdır ama ben nedense sert ve yıkıcı eleştirilere gelemiyorum. Yapım gereği olsa gerek bence bazılarınızda gelemiyorsunuzdur... Kitabınıza çok karışan ve eleştiri yapan birine mutlaka cevap verip karşı çıkarsınız değil mi? Ama ben direkt cevap vermeden buradan kaba taslak ortaya konuşuyorum. Kimseyide incitmiyorum. Üstüne alınan alınmıştır...

Hepinizi seviyorum... Kendinize iyi bakın...♥️♥️♥️

Bölüm ithafı;

beyza5958  ❄️💛
Elifottttt  ❄️💛
baysalhatice6 ❄️ 💛
durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
gunce1234567 ❄💛
BerdaVural ❄️💛
❄️ilkimzeynep❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛

İYİ OKUMALAR💢💢💢

#####################

Alina'dan💙

Ellerimle oynayıp duruyordum. Ağlamamı sessizce devam ettiriyor, başımı önüme eğip hiç kaldırmıyordum. Nedense bu Kuzey beni sürekli sert ve soğuk haliyle ürkütüyordu. Bazen tırsmıyorda değildim hani...

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin